MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Feel Good KO

zoeken in:

Cured
2-2

laxus11 schreef:
38 Genesis - Jesus He Knows Me vs. Sigur Rós - Hoppípolla

5-0

Zucht... als dit de trend wordt deze KO, dan gaat George Michael weg met de titel.

Co Jackso schreef:
(quote)

Zucht... als dit de trend wordt deze KO, dan gaat George Michael weg met de titel.

Je doet net alsof dat iets ergs is.

Cured
Het is niet te bedoeling om je slecht te voelen bij deze K.O.

3-5

40 Belle & Sebastian - Judy and the Dream of Horses vs. James Brown - I Got You (I Feel Good)

0-1

1-5, wat mij betreft wint Jesus He Knows Me. Wat een heerlijk vrolijk nummer!

41 Katrina & the Waves - Walking On Sunshine vs. The Wombats - Let's Dance to Joy Division
1-0

Die van The Wombats is ook zeker Feel Good.

Cured
3-1

4-2

Een liedje kan immers ook te vrolijk zijn...

5-2

42 Culture Club - Karma Chameleon vs. War - Galaxy

0-1

chevy93 schreef:
1-5, wat mij betreft wint Jesus He Knows Me. Wat een heerlijk vrolijk nummer!

Dit nummer staat niet eens in jouw Top 250. Ik erken echt wel dat dit een vrolijk nummer is, maar in mijn ogen is het ook een simpel tussendoortje en daarom zou ik het nooit als winnaar van deze KO willen zien.

Ik word in ieder geval een stuk vrolijker van Hoppipolla en dat geweldige einde van Judy and the Dream of Horses, wat helaas ook al uitgeschakeld is.

Cured
4-3

JHKM vind ik niet echt een FG song, maar ja

Co Jackso schreef:
(quote)

Dit nummer staat niet eens in jouw Top 250. Ik erken echt wel dat dit een vrolijk nummer is, maar in mijn ogen is het ook een simpel tussendoortje en daarom zou ik het nooit als winnaar van deze KO willen zien.

Ik word in ieder geval een stuk vrolijker van Hoppipolla en dat geweldige einde van Judy and the Dream of Horses, wat helaas ook al uitgeschakeld is.

Feelgoodnummers zijn vaak heel simpel. Wat mij betreft wint er gewoon een simpel liedje deze KO. Hoeft niet per se, maar zou zeker niet misstaan.

4-4

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.