Muziek / Muziekgames / Feel Good KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2013, 15:20 uur
1-5
52 Dan Hartman - We Are the Young vs. The Magnetic Fields - The Luckiest Guy on the Lower East Side
52 Dan Hartman - We Are the Young vs. The Magnetic Fields - The Luckiest Guy on the Lower East Side
0
geplaatst: 6 maart 2013, 17:25 uur
5-0
Papillon wint dik van Op Fietse
die 5 stemmers op Papillon luisteren zeker niet naar teksten. Alles behalve een feelgood-nummer dat...
die 5 stemmers op Papillon luisteren zeker niet naar teksten. Alles behalve een feelgood-nummer dat...
0
geplaatst: 6 maart 2013, 17:25 uur
53 M83 - Lower Your Eyelids to Die with the Sun vs. Modjo - Lady (Hear Me Tonight)
1-0
1-0
0
geplaatst: 6 maart 2013, 18:13 uur
1-4, dat elf-minuut-durende nummer van M83 klinkt nou niet bepaald vrolijk imho...
0
Cured
geplaatst: 6 maart 2013, 18:17 uur
1-5
54 Kool & the Gang - Celebration vs. Die Heuwels Fantasties - Sonrotse
1-0
54 Kool & the Gang - Celebration vs. Die Heuwels Fantasties - Sonrotse
1-0
0
geplaatst: 6 maart 2013, 19:13 uur
Titmeister schreef:
die 5 stemmers op Papillon luisteren zeker niet naar teksten. Alles behalve een feelgood-nummer dat... Dus een nummer dat erg vrolijk klinkt maar een minder vrolijke tekst heeft kan geen feelgoodnummer zijn? Nou, voor mij wel.

0
Cured
geplaatst: 6 maart 2013, 19:18 uur
Als de sfeer van een nummer goed is en ik er me goed door voel, maakt de tekst me niet (zoveel) uit eerlijk gezegd. Op Fietse doet me niet zoveel
0
geplaatst: 6 maart 2013, 19:29 uur
Arrie schreef:
Dus een nummer dat erg vrolijk klinkt maar een minder vrolijke tekst heeft kan geen feelgoodnummer zijn? Nou, voor mij wel.
(quote)
Dus een nummer dat erg vrolijk klinkt maar een minder vrolijke tekst heeft kan geen feelgoodnummer zijn? Nou, voor mij wel.
Tuurlijk kan dat, in principe kan zo alles een feelgoodnummer zijn. Maar was jij niet degene die beweerde dat Blue Monday een treurig nummer was, vanwege de tekst? Wat mij betreft is de parallel met Papillon redelijkerwijs te trekken: uptempo synthmelodie, maar niet bepaald een opbeurende tekst. Kortom, niet iets wat ik met feelgood associeer, maar nogmaals, feelgood is natuurlijk een subjectief begrip

0
geplaatst: 6 maart 2013, 20:46 uur
5-2
55 Duke Ellington - It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing) vs. Gloria Gaynor - I Will Survive
0-1
55 Duke Ellington - It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing) vs. Gloria Gaynor - I Will Survive
0-1
* denotes required fields.