MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1001 Songs Ko

zoeken in:
laxus11 schreef:
259. Close To The Edge - Yes Vs. Carpet Crawlers - Genesis

Wat een bizarre loting, de twee beste symfobands tegen elkaar. Wel vreemd dat van Yes een (de?) topsong wordt gekozen, en van Genesis gewoon een goeie.

Die van Yes had ik zelf toegevoegd om op 1024 uit te komen, Die van Genesis staat gewoon in de lijst

ranboy schreef:
(quote)

Wat een bizarre loting, de twee beste symfobands tegen elkaar. Wel vreemd dat van Yes een (de?) topsong wordt gekozen, en van Genesis gewoon een goeie.

Tsja, Carpet Crawlers is dan weer mijn favoriete Genesis-song. Smaken verschillen

4-5

261. Kalimankou denkou - Le Mystere des Voix Bulgares Vs. When the Revolution Comes - The Poets

0-0

0-1

0-2

0-3

Cured
0-5

Titmeister schreef:
(quote)

Tsja, Carpet Crawlers is dan weer mijn favoriete Genesis-song. Smaken verschillen

Ik vind Carpet Crawlers zelf ook een van hun betere, maar (dacht ik) niet zo'n algemeen erkende topper als Close to the edge voor Yes is .

4-5

262. 4,3,2,1, - LL Cool J feat. Method Man, Redman, Canibus & DMX Vs. Boom Boom - John Lee Hooker

0-1

0-2

Cured
0-3

0-4

0-5

263. Rise - Public Image Ltd Vs. All the Things She Said - T.A.T.U.

0-1

0-2

0-3

1-3

2-3

johannesA
2-5

264. Next - The Sensational Alex Harvey Band Vs. Monkey Gone to Heaven - Pixies

0-1

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 02:05 uur

geplaatst: vandaag om 02:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.