MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Muziekvideo KO

zoeken in:
1-2

Cured schreef:
1-1

(quote)
iemand loopt met een hermelijnenmantel door een landschap.... , nee die is sterk

Laatst, eind april liep er iemand met een hermelijnenmantel door een stad en daar keken miljoenen mensen naar dus het zal wel zo zijn charme hebben.

Cured
in de stad ja, niet in nowhere land zonder publiek......saai, maar als mensen daarvan houden, be my guest

vigil schreef:
(quote)

Laatst, eind april liep er iemand met een hermelijnenmantel door een stad en daar keken miljoenen mensen naar dus het zal wel zo zijn charme hebben.

Cured
GrafGantz schreef:

die keken naar zijn vrouw uiteraard, tenzij je van mannen houdt

Tja, de clip van RHCP was echt wel revolutionair in z'n tijd. Corbijn heeft nog zoveel andere en betere clips gemaakt (Atmosphere bijvoorbeeld!). Misschien dat het wel deels met wat chauvinisme te maken heeft.

1-3

1-4, jammer van Californication.

Cured
0-2

2-2

2-3
Ik vraag me wel bij beide nummers af wat ze in deze KO doen.

Praise You (Fatboy Slim) en Yonkers (Tyler, the Creator) er in de 1e ronde al met 5-0 uit Toch wel top-10 materiaal wat mij betreft. En ook de legendarische clip van Sabotage (Beatie Boys) er direct uit

Nu hopen dat Aphex Twin met Come to Daddy gaat winnen, zo op het eerste gezicht de enige clip die echt tot de absolute top gerekend mag worden.

DjFrankie (moderator)
2-4

3-4

3-5

Such Great Heights...wel een mooie muzikale ontdekking

Teunnis schreef:
En ook de legendarische clip van Sabotage (Beatie Boys) er direct uit

Waaaat
Doe lang niet met alle battles mee, maar die zag ik echt niet aankomen.

21 Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight vs. Golden Earring - When the Lady Smiles

0-1

Beiden zoveel beter dan die van de vorige battle.

Cured
0-2

0-3

0-4

0-1 duidelijk!

0-2, hoewel ik ze beiden niet echt sterk vind.

0-3

DjFrankie (moderator)
0-4

Cured
0-5

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.