Muziek / Muziekgames / Muziekvideo KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2013, 10:35 uur
Cured schreef:
1-1
, nee die is sterk
1-1
(quote)
iemand loopt met een hermelijnenmantel door een landschap....
, nee die is sterk Laatst, eind april liep er iemand met een hermelijnenmantel door een stad en daar keken miljoenen mensen naar dus het zal wel zo zijn charme hebben.
0
Cured
geplaatst: 14 juni 2013, 11:14 uur
in de stad ja, niet in nowhere land zonder publiek......saai, maar als mensen daarvan houden, be my guest 

0
geplaatst: 14 juni 2013, 11:17 uur
vigil schreef:
Laatst, eind april liep er iemand met een hermelijnenmantel door een stad en daar keken miljoenen mensen naar dus het zal wel zo zijn charme hebben.
(quote)
Laatst, eind april liep er iemand met een hermelijnenmantel door een stad en daar keken miljoenen mensen naar dus het zal wel zo zijn charme hebben.

0
Cured
geplaatst: 14 juni 2013, 11:22 uur
GrafGantz schreef:
die keken naar zijn vrouw uiteraard, tenzij je van mannen houdt

0
geplaatst: 14 juni 2013, 11:23 uur
Tja, de clip van RHCP was echt wel revolutionair in z'n tijd. Corbijn heeft nog zoveel andere en betere clips gemaakt (Atmosphere bijvoorbeeld!). Misschien dat het wel deels met wat chauvinisme te maken heeft. 

0
geplaatst: 14 juni 2013, 15:08 uur
0
geplaatst: 14 juni 2013, 18:26 uur
2-3
Ik vraag me wel bij beide nummers af wat ze in deze KO doen.
Ik vraag me wel bij beide nummers af wat ze in deze KO doen.
0
geplaatst: 14 juni 2013, 18:43 uur
Praise You (Fatboy Slim) en Yonkers (Tyler, the Creator) er in de 1e ronde al met 5-0 uit
Toch wel top-10 materiaal wat mij betreft. En ook de legendarische clip van Sabotage (Beatie Boys) er direct uit 
Nu hopen dat Aphex Twin met Come to Daddy gaat winnen, zo op het eerste gezicht de enige clip die echt tot de absolute top gerekend mag worden.
Toch wel top-10 materiaal wat mij betreft. En ook de legendarische clip van Sabotage (Beatie Boys) er direct uit 
Nu hopen dat Aphex Twin met Come to Daddy gaat winnen, zo op het eerste gezicht de enige clip die echt tot de absolute top gerekend mag worden.
0
geplaatst: 14 juni 2013, 18:52 uur
3-5
Such Great Heights...wel een mooie muzikale ontdekking
Waaaat
Doe lang niet met alle battles mee, maar die zag ik echt niet aankomen.
Such Great Heights...wel een mooie muzikale ontdekking

Waaaat

Doe lang niet met alle battles mee, maar die zag ik echt niet aankomen.
0
geplaatst: 14 juni 2013, 18:54 uur
21 Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight vs. Golden Earring - When the Lady Smiles
0-1
Beiden zoveel beter dan die van de vorige battle.
0-1
Beiden zoveel beter dan die van de vorige battle.
0
geplaatst: 14 juni 2013, 19:20 uur
* denotes required fields.