MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Muziekvideo KO

zoeken in:

0-1

Little Britain

0-4

Nog niet eerder gezien, die van de PSB.

DjFrankie (moderator)
2-0 prachtige clip, heb trouwens alleen de clips gezien, zonder geluid

DjFrankie schreef:
prachtige clip, heb trouwens alleen de clips gezien, zonder geluid

En daar gaat het eigenlijk ook om in deze KO, Frank. Hopelijk waardeert iedereen de clips op die manier

4-0

Die van Islands was ook leuk, maar die van Dreaming Light was echt mooi.

Voor deze battle:
2-2

Die van Umbrella vond ik gelijk al geweldig, met dat water. Die van Estranged kende ik niet. Leuke clip, maar de muziek is toch beter.

Poeha schreef:
(quote)

En daar gaat het eigenlijk ook om in deze KO, Frank. Hopelijk waardeert iedereen de clips op die manier

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind het toch ook wel belangrijk of de beelden aansluiten bij de muziek. Zeker qua sfeer.

DjFrankie schreef:
prachtige clip, heb trouwens alleen de clips gezien, zonder geluid

Poeha schreef:

Ah vigil is me al voor zie ik, de muziek is natuurlijk wel degelijk van belang, ook al beoordeel je de video. De muziekvideo is juist gemaakt voor een specifiek nummer, misschien past 't bij de tekst / verhaal, bij een bepaalde progressie of bepaalde emotie in de muziek, sfeer, ritme etc. etc. Als je dat niet meeneemt kun je net zo goed een Donald Duck filmpje bekijken, geluid zacht zetten en die video (als grappig, leuk, mooi getekend etc.) beoordelen ....

Neemt niet weg dat je de muziek van de ene artiest beter kunt vinden maar de video van de andere. In deze KO gaat 't dan uiteindelijk om 't laatste.

3-3

Lastige keuze, maar wat een barbiepop is die Rihanna toch zeg

Cured
3-4

DjFrankie (moderator)
2-2

3-2

4-2, ik hou nou eenmaal van slomo's.

5-3

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.