MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Wu-Tang Clan K.O.

zoeken in:
4. Da Mystery of Chessboxin' - Verse 1 van U-God (Raw I'm gonna give it to you, with no trivia) vs. Da Mystery of Chessboxin' - Verse 4 van Ol' Dirty Bastard (Here I go, deep type flow)

Moeilijk. Maar ja. Gotta get up and be somebody.

0-1

0-2

Toch ODB, hoe de stem zo wisselt is gewoon bijzonder goed op een track als die. Het houdt het erg vers, om het zo maar te noemen

0-4

Moeilijk. Ol Dirty Bastard is hier echt geweldig, zin voor zin. Maar U-God z'n enige bijdrage vind ik ook erg fijn.

nedbed
1-4

Allebei briljant... moeilijk. Ik ga voor U-God.

Moeilijk maar ga toch voor Ol Dirty's energie op deze verse wat een toch een heerlijke verse maakt

1-6

5. Bring Da Ruckus - Verse 2 van Raekwon (I watch my back like I'm locked down, hardcore) vs. Protect Ya Neck - Verse 5 van Ghostface Killah (For cryin out loud my style is wild so book me)

nedbed
2-0

2-2

Snoeperd schreef:
4. Da Mystery of Chessboxin' - Verse 1 van U-God (Raw I'm gonna give it to you, with no trivia) vs. Da Mystery of Chessboxin' - Verse 4 van Ol' Dirty Bastard (Here I go, deep type flow)

Verdorie, weer te laat, maar dat is wel echt m'n favoriete verse van het album.

Een lastige, qua flow/stem voel ik Rae altijd meer, maar qua tekst brengt Ghost gewoon de betere verse hier. Ik denk dat ik toch maar ga voor de verse van Ghost.

2-3

2-5

Die flow van Ghost op Protect Ya Neck

6. Method Man - Verse 1 van Method Man (Hey, you, get off my cloud) vs. Wu-Tang Clan Ain't Nuthing ta Fuck Wit - Verse 2 van Inspectah Deck (I puts the needle to the groove, I gets rude)

1-0

Maar een erg lastige.

2-0...Method Man is op de meeste tracks

Lastig inderdaad, vind de 1e verse van RZA op Wu-Tang clan aint nuthin to fuck wit beter, al is deze ook gaaf. Maar ik ga ook voor Method Man

3-1

eindelijk iemand die het begrijpt.

4-3

No contest

nedbed
4-4 Rebel INS!

4-5. Opnieuw veel te moeilijk. Beide zetten vette flows neer, maar ik vind Deck net wat sterker.

Over inhaalslag gesproken

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.