MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Wu-Tang Clan K.O.

zoeken in:

1-3

1-4

2-5

6. Shame On a Nigga - Verse 4 van Ol' Dirty Bastard (Yo! I come with that ol' loco, style from my vocal) vs. Protect Ya Neck - Verse 7 van GZA (The Wu is too slammin for these Cold Killin labels)

0-1

0-2

0-4

nedbed
0-5

0-6

Geniale verse van GZA, die ik sowieso altijd goed vind als hij de track 'afmaakt'

7. Shame On a Nigga - Verse 3 van Raekwon (I react so thick, I'm phat and yo) vs. Wu-Tang: 7th Chamber - Verse 7 van GZA (My Clan is thick like plaster)

nedbed
0-1

0-2

1-3

3-4

8. Protect Ya Neck - Verse 1 van Inspectah Deck (I smoke on the mic like smokin Joe Frazier) vs. Clan In Da Front - Verse 1 van GZA (The Wu is coming through, the outcome is critical)

1-0

Moeilijk..

1-0

nedbed
3-0

Wil bijna niet kiezen zo moelijk, maar toch,
4-0

4-1

Waarom zijn we bij de vorige battle bij 3-4 gestopt?

Naja, ik maak hem wel af anders (of mis ik iets?)

3-5

9. Method Man - Verse 1 van Method Man (Hey You Get Off My Cloud) vs. Protect Ya Neck - Verse 6 van RZA (Yo chill with the feedback black we don't need that)

0-1

1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 09:14 uur

geplaatst: vandaag om 09:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.