Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2013, 19:51 uur
Ik nog met veel goede hoop dat nummer van Arena beluisteren. Het is niet bepaald mijn GYBE-favoriet en Arena leek me wel een leuke band, maar wat een drama is dat nummer, zeg...
Ik kan dan ook niet anders concluderen dat het allemaal tegenstemmen zijn.
5-4.
5-4.
0
Cured
geplaatst: 18 juni 2013, 19:59 uur
chevy93 schreef:
Is de hitte je naar de kop gestegen? Ik kan dan ook niet anders concluderen dat het allemaal tegenstemmen zijn.

0
geplaatst: 18 juni 2013, 20:01 uur
Nee, dat nummer is echt bizar slecht.
Die tekst doet me denken aan De Toppers of Nickelback.
Die tekst doet me denken aan De Toppers of Nickelback.

0
Cured
geplaatst: 18 juni 2013, 20:06 uur
Ik wist niet dat je denken kon
. Die van Godspeed duurt ellenlang, daar ga ik niet op wachten;afgeserveerd dus van mijn kant.
. Die van Godspeed duurt ellenlang, daar ga ik niet op wachten;afgeserveerd dus van mijn kant.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 20:09 uur
Mag wel wat minder, Cured. Zo'n opmerking (of er nou een smilie bij staat of niet) is nergens voor nodig. Heb je trouwens überhaupt wel naar het nummer van Godspeed geluisterd, of na een paar minuten afgezet?
0
Cured
geplaatst: 18 juni 2013, 20:42 uur
Arrie schreef:
Mag wel wat minder, Cured. Zo'n opmerking (of er nou een smilie bij staat of niet) is nergens voor nodig. Heb je trouwens überhaupt wel naar het nummer van Godspeed geluisterd, of na een paar minuten afgezet?
een partijdige opmerking; ik vind dat jij je niet onafhankelijk opstelt en als ik zie wat hier allemaal zich op de site afspeelt qua grofheden, neem ik ik je dat bijzonder kwalijk.(quote)
Tuurlijk heb ik dat nummer gehoord en ik vind het vre-se-lijk en ook nog eens verschrikkelijk lang.
0
Cured
geplaatst: 18 juni 2013, 21:04 uur
Nou Arrie, kom op; misschien speelt de hitte wel meer personen parten. We houden het vriendelijk;ik vergeef je (zonder smiley dan maar).
stand: 6-5
stand: 6-5
0
geplaatst: 18 juni 2013, 21:11 uur
7-5 snap best dat mensen GYBE niet leuk vinden, maar mijn hemel, dat Arena 

0
geplaatst: 18 juni 2013, 21:12 uur
50. 16 Horsepower - Burning Bush vs. Darude - Sandstorm
0-1 een mindere 16HP en Sandstorm is wel een leuke plaat voor dit moment en een van de betere commerciele danceplaten uit die tijd
0-1 een mindere 16HP en Sandstorm is wel een leuke plaat voor dit moment en een van de betere commerciele danceplaten uit die tijd
0
geplaatst: 18 juni 2013, 21:52 uur
2-4
Ik vind dit juist een erg mooie van 16HP. Sandstorm ook erg leuk trouwens.
Ik vind dit juist een erg mooie van 16HP. Sandstorm ook erg leuk trouwens.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 22:10 uur
Cured schreef:
als ik zie wat hier allemaal zich op de site afspeelt qua grofheden, neem ik ik je dat bijzonder kwalijk.
als ik zie wat hier allemaal zich op de site afspeelt qua grofheden, neem ik ik je dat bijzonder kwalijk.
Grofheden op MuMe? Veel bravere sites dan dit vind je niet op het internet volgens mij. Nou ja, misschien kapotgemodereerde sites die zich op kleine kinderen richten. Over het algemeen is het hier maar een tamme boel hoor, wat ik persoonlijk soms wel jammer vind.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 22:15 uur
3-5. Je bent zelf braaf. 
Opmerkelijk 16HP-nummer, maar dat album is tot nu toe sowieso niet zo mijn ding. Bovendien is het terecht wat herman zegt, één van de leukste dance-nummers uit die tijd. Voor zover ik die ken.

Opmerkelijk 16HP-nummer, maar dat album is tot nu toe sowieso niet zo mijn ding. Bovendien is het terecht wat herman zegt, één van de leukste dance-nummers uit die tijd. Voor zover ik die ken.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 22:27 uur
0
geplaatst: 18 juni 2013, 22:30 uur
51. LeAnn Rimes - Can't Fight The Moonlight vs. Fates Warning - One
1-0
1-0
* denotes required fields.