MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2000

zoeken in:
3-3

3-4

Ik nog met veel goede hoop dat nummer van Arena beluisteren. Het is niet bepaald mijn GYBE-favoriet en Arena leek me wel een leuke band, maar wat een drama is dat nummer, zeg...

Ik kan dan ook niet anders concluderen dat het allemaal tegenstemmen zijn.

5-4.

5-5

Cured
chevy93 schreef:
Ik kan dan ook niet anders concluderen dat het allemaal tegenstemmen zijn.
Is de hitte je naar de kop gestegen?

Nee, dat nummer is echt bizar slecht.

Die tekst doet me denken aan De Toppers of Nickelback.

Cured
chevy93 schreef:
Die tekst doet me denken aan De Toppers of Nickelback.
Ik wist niet dat je denken kon . Die van Godspeed duurt ellenlang, daar ga ik niet op wachten;afgeserveerd dus van mijn kant.

Cured schreef:
(quote)
Ik wist niet dat je denken kon

Mag wel wat minder, Cured. Zo'n opmerking (of er nou een smilie bij staat of niet) is nergens voor nodig. Heb je trouwens überhaupt wel naar het nummer van Godspeed geluisterd, of na een paar minuten afgezet?

Een tegenstem dus. Precies wat ik zei.

6-5

Cured
Arrie schreef:
(quote)

Mag wel wat minder, Cured. Zo'n opmerking (of er nou een smilie bij staat of niet) is nergens voor nodig. Heb je trouwens überhaupt wel naar het nummer van Godspeed geluisterd, of na een paar minuten afgezet?
een partijdige opmerking; ik vind dat jij je niet onafhankelijk opstelt en als ik zie wat hier allemaal zich op de site afspeelt qua grofheden, neem ik ik je dat bijzonder kwalijk.

Tuurlijk heb ik dat nummer gehoord en ik vind het vre-se-lijk en ook nog eens verschrikkelijk lang.

Cured
Nou Arrie, kom op; misschien speelt de hitte wel meer personen parten. We houden het vriendelijk;ik vergeef je (zonder smiley dan maar).

stand: 6-5

7-5 snap best dat mensen GYBE niet leuk vinden, maar mijn hemel, dat Arena

50. 16 Horsepower - Burning Bush vs. Darude - Sandstorm

0-1 een mindere 16HP en Sandstorm is wel een leuke plaat voor dit moment en een van de betere commerciele danceplaten uit die tijd

Cured
1-1

neh, geweldig nummer dat Burning Bush.

1-2

1-4

2-4

Ik vind dit juist een erg mooie van 16HP. Sandstorm ook erg leuk trouwens.

Cured schreef:
als ik zie wat hier allemaal zich op de site afspeelt qua grofheden, neem ik ik je dat bijzonder kwalijk.

Grofheden op MuMe? Veel bravere sites dan dit vind je niet op het internet volgens mij. Nou ja, misschien kapotgemodereerde sites die zich op kleine kinderen richten. Over het algemeen is het hier maar een tamme boel hoor, wat ik persoonlijk soms wel jammer vind.

3-5. Je bent zelf braaf.

Opmerkelijk 16HP-nummer, maar dat album is tot nu toe sowieso niet zo mijn ding. Bovendien is het terecht wat herman zegt, één van de leukste dance-nummers uit die tijd. Voor zover ik die ken.

chevy93 schreef:
Je bent zelf braaf.

Ik ben verdomme je hondje niet.

51. LeAnn Rimes - Can't Fight The Moonlight vs. Fates Warning - One

1-0

3-0

4-0

4-1

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.