Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2013, 01:10 uur
GrafGantz schreef:
Grofheden op MuMe? Veel bravere sites dan dit vind je niet op het internet volgens mij. Nou ja, misschien kapotgemodereerde sites die zich op kleine kinderen richten. Over het algemeen is het hier maar een tamme boel hoor, wat ik persoonlijk soms wel jammer vind.
(quote)
Grofheden op MuMe? Veel bravere sites dan dit vind je niet op het internet volgens mij. Nou ja, misschien kapotgemodereerde sites die zich op kleine kinderen richten. Over het algemeen is het hier maar een tamme boel hoor, wat ik persoonlijk soms wel jammer vind.
Moet je maar eens op MovieMeter komen. Daar gaat het aanzienlijk feller aan toe.

0
Cured
geplaatst: 19 juni 2013, 04:58 uur
GrafGantz schreef:
Dank je voor de steun (quote)
.Ik zie dit soort 'pesterijen' wel eens vaker en sommige users komen daar dan wél mee weg; dat is mijn punt. Ik vond Chevy's opmerking nogal arrogant en generaliserend; dus denk dan even na voor je wat zegt
.
0
Cured
geplaatst: 19 juni 2013, 05:03 uur
4-3
nou is dat 'hoofdpijn' nummer toch door (dankzij een onwerkelijke Chevy stem) en zijn er in deze battle tegenstemmen :.maakt mij niks uit, 't is maar een spellteje, maar haal dan wel allen uw smeltende boter van uw hoofd (dit lijkt me netjes gezegd , de kotsende smiley zal ik maar niet doen, want voor mij wordt het dan te grof )
nou is dat 'hoofdpijn' nummer toch door (dankzij een onwerkelijke Chevy stem) en zijn er in deze battle tegenstemmen :.maakt mij niks uit, 't is maar een spellteje, maar haal dan wel allen uw smeltende boter van uw hoofd (dit lijkt me netjes gezegd , de kotsende smiley zal ik maar niet doen, want voor mij wordt het dan te grof )
0
geplaatst: 19 juni 2013, 15:07 uur
0
geplaatst: 19 juni 2013, 15:20 uur
53. The Smashing Pumpkins - Stand Inside Your Love vs. D’Angelo - Untitled (How Does It Feel)
0
Cured
geplaatst: 19 juni 2013, 15:59 uur
2-2
.
chevy93 schreef:
@Cured: is de hitte soms naar de kop gestegen?
Nee, ik houd mijn hoofd wel koel @Cured: is de hitte soms naar de kop gestegen?
.* denotes required fields.