MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2000

zoeken in:
GrafGantz schreef:
(quote)

Grofheden op MuMe? Veel bravere sites dan dit vind je niet op het internet volgens mij. Nou ja, misschien kapotgemodereerde sites die zich op kleine kinderen richten. Over het algemeen is het hier maar een tamme boel hoor, wat ik persoonlijk soms wel jammer vind.

Moet je maar eens op MovieMeter komen. Daar gaat het aanzienlijk feller aan toe.

Films zijn ook vaak veel grover dan muzikale uitspattingen.

4-2 LeAnn Rimes

Cured
GrafGantz schreef:
(quote)

Grofheden op MuMe? Veel bravere sites dan dit vind je niet op het internet volgens mij. Nou ja, misschien kapotgemodereerde sites die zich op kleine kinderen richten. Over het algemeen is het hier maar een tamme boel hoor, wat ik persoonlijk soms wel jammer vind.
Dank je voor de steun .

Ik zie dit soort 'pesterijen' wel eens vaker en sommige users komen daar dan wél mee weg; dat is mijn punt. Ik vond Chevy's opmerking nogal arrogant en generaliserend; dus denk dan even na voor je wat zegt .

Cured
4-3

nou is dat 'hoofdpijn' nummer toch door (dankzij een onwerkelijke Chevy stem) en zijn er in deze battle tegenstemmen :.maakt mij niks uit, 't is maar een spellteje, maar haal dan wel allen uw smeltende boter van uw hoofd (dit lijkt me netjes gezegd , de kotsende smiley zal ik maar niet doen, want voor mij wordt het dan te grof )

4-4

4-5

52. St Germain - Rose Rouge vs. Sade - King of Sorrow

1-0

Cured
1-1

3-1

4-1

4-3

@Cured: is de hitte soms naar de kop gestegen?

chevy93 schreef:

Doe eens niet zo grof joh.

5-4

6-4

53. The Smashing Pumpkins - Stand Inside Your Love vs. D’Angelo - Untitled (How Does It Feel)

1-1

1-2

Cured
2-2

chevy93 schreef:
Nee, ik houd mijn hoofd wel koel .

2-3

GrafGantz schreef:
(quote)

Doe eens niet zo grof joh.
Jij hebt mazzel dat we niet op MovieMeter zitten!

2-4

4-4

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.