Muziek / Muziekgames / 00 / 01 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2013, 17:34 uur
2-5
25. Anouk – R U Kiddin’ Me vs. Melanie C – I Turn to You
0-1
25. Anouk – R U Kiddin’ Me vs. Melanie C – I Turn to You
0-1
0
Cured
geplaatst: 19 juni 2013, 18:12 uur
5-4
26. K3 – Blub, Ik Ben een Vis! vs. SisQo – Got to Get It
0-0
26. K3 – Blub, Ik Ben een Vis! vs. SisQo – Got to Get It
0-0
0
geplaatst: 19 juni 2013, 18:30 uur
Zonde ja, maar er zit wel een wereld van verschil tussen de 2 hitversies van I Turn To You. Hopelijk kennen mensen niet alleen de suffe rustige...
0-5
0-5
0
geplaatst: 19 juni 2013, 18:36 uur
3-0
Ik vind zowel de plaat van Anouk als Melanie C erg goed. Was een lastige keuze. Mochten van mij allebei wel winnen. Koos alleen voor Anouk om het wat spannender te maken.
Ik vind zowel de plaat van Anouk als Melanie C erg goed. Was een lastige keuze. Mochten van mij allebei wel winnen. Koos alleen voor Anouk om het wat spannender te maken.

0
geplaatst: 19 juni 2013, 18:39 uur
catdog schreef:
Dat wordt niet gewaardeerd

Ik ben het Stan vs. Round Round fiasco van de Commerciele 00 KO ook nog steeds niet vergeten.
herman schreef:
Zonde ja, maar er zit wel een wereld van verschil tussen de 2 hitversies van I Turn To You. Hopelijk kennen mensen niet alleen de suffe rustige...
Het lijkt mij juist dat mensen de single versie kennen. Maar ik vind ze allebei goed.
0
geplaatst: 19 juni 2013, 18:56 uur
28. Limp Bizkit – Rollin’ vs. Britney Spears – I’m a Slave 4 U
0-1
0-1
* denotes required fields.