MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:

0-5

10. Sean Paul – Like Glue vs. Robyn – Keep This Fire Burning

0-1

Cured
0-3

0-5

11. Jamai feat. Dewi – When You Walk in the Room vs. Ronan Keating – If Tomorrow Never Comes

0-1

Cured
0-3

0-5

12. Ultrabeat – Pretty Green Eyes vs. Destiny’s Child – Nasty Girl

0-1

13. DB Boulevard – Point of View vs. 1 Giant Leap – My Culture

1-0

3-2
Ik moest ze beiden Ff opzoeken...

Wow, gaat 1 Giant Leap nu al uitgeschakeld worden? Dat leek me zelfs een potentiele finalekandidaat.

5-2

Sorry Arrie maar POV is
Maar 1 Giant Leap is ook een leuke ontdekking.

14. Lee Carbrera feat. Alex Cartana – Shake It (Move a Little Closer) vs. Missy Elliott – 4 My People [Basement Jaxx Mix]

1-0 voor de underdog dan maar (vind de album versie van '4 My People' toch een stuk beter).

1-2

Ik begrijp niet echt waarom DB Boulevard door is, 't is zo'n zoutloos en flauw nummer. Jammer van 1 Giant Leap.

15. Blue feat. Elton John – Sorry Seems to Be the Hardest Word vs. Room 5 feat. Oliver Cheatham – Music & You

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 02:27 uur

geplaatst: vandaag om 02:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.