MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:

Wel ietwat tegenvallende halve finales. Dan hoop ik maar op Hole in the Head vs. Hey Ya!, allebei erg leuke nummers.

7-5

Vond The Seed destijds erg leuk, maar nu weinig meer aan eigenlijk.

8-6

2. Outkast - Hey Ya! vs. Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dancefloor

0-1

1-3, en daar ging m'n laatste favoriet... Dat wordt 'n teleurstellende finale in vergelijking met de vorige.

2-6

Dat het ook voor mij een teleurstellende finale zou worden stond al enkele rondes geleden vast.
Maar gelukkig de Sugababes nog wel door.

NewYorkCityLight schreef:
2-6

Dat het ook voor mij een teleurstellende finale zou worden stond al enkele rondes geleden vast.
Maar gelukkig de Sugababes nog wel door.

Ja klopt! Nu Sophie nog door en dan staan er toch nog 2 leuke nummers in de finale!

Cured
3-6

De finale mag de KO-baas opstarten.

FINALE
Tot de 10, 2 verschil

1. Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dance Floor vs. Sugababes - Hole in the Head

1-0

1-2

vind ze allebei heel goed, maar heb voorkeur voor Sugababes omdat ze zo veel lekkere singles hebben, SE-B vind ik ook leuk, maar doet me net een ietsje denken aan winkelketen-satellietradio (begrijpen wie begrijpen kan)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.