Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2001
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:19 uur
Ik vind dat The Shins zelf al zeker een stuk of vijf betere nummers hebben uitgebracht in dat jaar. 

0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:24 uur
14. dEUS - Nothing Really Ends vs. Black Rebel Motorcycle Club - Love Burns
0-1
0-1
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:29 uur
GrafGantz schreef:
Helemaal mee eens, maar je stemt dus wel op de verkeerde.
Helemaal mee eens, maar je stemt dus wel op de verkeerde.
GrapGantz

Arrie schreef:
Ik vind dat The Shins zelf al zeker een stuk of vijf betere nummers hebben uitgebracht in dat jaar.
Het ligt allemaal dicht bij elkaar natuurlijk, maar voor het moment is New Slang favoriet. Oh Inverted World is voor mij sowieso de beste plaat van 2001 en één van de beste van het gehele decennium.
Dan de battle:
3-2
Nothing Really Ends vind ik eigenlijk een behoorlijk slap dEUS-nummer. In BCMC moet ik me dringend eens verdiepen.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:30 uur
3-2
btw Dat album van Metro Area ga ik toch maar eens beluisteren. Lijkt me best interessant.
btw Dat album van Metro Area ga ik toch maar eens beluisteren. Lijkt me best interessant.

0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:35 uur
ArthurDZ schreef:
Het ligt allemaal dicht bij elkaar natuurlijk, maar voor het moment is New Slang favoriet. Oh Inverted World is voor mij sowieso de beste plaat van 2001 en één van de beste van het gehele decennium.
Mijn favoriet is The Past and Pending, maar ook One by One All Day, Know Your Onion!, en Girl Inform Me vind ik fantastisch, helaas zie ik dat die er allemaal niet (meer) in zitten.

ArthurDZ schreef:
Nothing Really Ends vind ik eigenlijk een behoorlijk slap dEUS-nummer.
Nothing Really Ends vind ik eigenlijk een behoorlijk slap dEUS-nummer.
Arthur toch...
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:44 uur
Arrie schreef:
Mijn favoriet is The Past and Pending, maar ook One by One All Day, Know Your Onion!, en Girl Inform Me vind ik fantastisch, helaas zie ik dat die er allemaal niet (meer) in zitten.
Arthur toch...
(quote)

(quote)
Arthur toch... Ik heb New Slang, Know Your Onion en Caring Is Creepy genomineerd. Die laatste twee zitten dus nog altijd in het spel, al moet Caring Is Creepy nog dacht ik. Verder heeft niemand iets van The Shins genomineerd

En Nothing Really Ends... als ik dat nummer zo op het laatste van de geweldige compilatie No More Loud Music hoor, dan heb ik echt het gevoel van anti-climax. Hun saaiste single tot dan toe, vind ik.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:47 uur
Ik ken hem alleen als afsluiter van dEUS - Pocket Revolution (2005), en daar vind ik hem prima op z'n plaats.Maar goed, Love Burns is ook fantastisch dus mij is het eigenlijk om het even wie er hier door gaat.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:48 uur
The Past and Pending vind ik ook schitterend en het beste nummer van The Shins, maar die heb ik niet genomineerd omdat er al drie van The Shins inzaten.
Nothing Really Ends vind ik ook prachtig... juist omdat er zo'n onderkoelde climax inzit. Een van de beste dEUS-singles eigenlijk, maar BRMC draai ik toch net iets liever.
4-5
En jammer van Miura.
Nothing Really Ends vind ik ook prachtig... juist omdat er zo'n onderkoelde climax inzit. Een van de beste dEUS-singles eigenlijk, maar BRMC draai ik toch net iets liever.
4-5
En jammer van Miura.

0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:54 uur
Behoorlijk ja, al vond ik het al een prestatie dat hij de eerste ronde wist te overleven. Had ik eigenlijk niet verwacht tegen Mogwai.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:55 uur
GrafGantz schreef:
Ik ken hem alleen als afsluiter van dEUS - Pocket Revolution (2005), en daar vind ik hem prima op z'n plaats.Maar goed, Love Burns is ook fantastisch dus mij is het eigenlijk om het even wie er hier door gaat.
Op Pocket Revolution komt ie inderdaad beter tot zijn recht, maar dat is dan ook een behoorlijk middelmatig album vind ik (hij staat op 3* bij mij). Samen met Keep You Close mijn minst favoriete dEUS-plaat. Daar zal je mij in de KO's van 2005 en 2011 met andere woorden waarschijnlijk geen nummers van zien nomineren.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 16:58 uur
ArthurDZ schreef:
Op Pocket Revolution komt ie inderdaad beter tot zijn recht, maar dat is dan ook een behoorlijk middelmatig album
Op Pocket Revolution komt ie inderdaad beter tot zijn recht, maar dat is dan ook een behoorlijk middelmatig album
* denotes required fields.