MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2001

zoeken in:
Oef, Include Me Out en The Real Sugar horen tot het beste wat dEUS ooit gedaan heeft wat mij betreft. Vind ik eigenlijk hun mooiste intieme nummers. Maar ik vind Pocket Revolution ook het mooiste post-Stef-Camil-Carlens-album van dEUS.

Ik vind Pocket Revolution wel een wat minder dEUS-album maar dat maakt het nog niet matig. Naast Nothing Really Ends vind ik Bad Timing en Seven Days, Seven Weeks ook prachtig.

Arrie schreef:
Ik vind dEUS wel een wat minder dEUS-album

Ja, foutje.

Een groot half jaar terug schreef ik bij Pocket Revolution.

ArthurDZ schreef:
Tja, ik vind het geen slechte nummers, maar ik mis de chaos en de gekte van de eerste drie albums gewoon. En Stef Kamiel Carlens. En Rudy Trouvé ook wel. Die maakten het spannend en gek en geniaal. Weg is de gekke, onvoorspelbare sfeer van weleer. Die spanning, veroorzaakt door botsende ego's, die is gewoon helemaal weg.

Oke, ik klink als een verzuurde recensent, maar zo ervaar ik het gewoon Je hoort me niet zeggen dat dEUS tegenwoordig een slechte band is. Ze zijn gewoon niet meer zo goed als in hun beginperiode.

Om die reden hab ik The Ideal Crash ook lang op 'slechts' 4* staan, al is het kwartje recent gevallen en heb ik 'm tot 5* opgewaardeerd. Misschien moet ik Pocket Revolution dus ook nog een paar keer herbeluisteren. Maar in mijn herinnering is het album me iets te voortkabbelend.

7-5

15. I Monster - Daydream In Blue vs. Daft Punk - Digital Love

1-2

De 3e ronde van de Knock-out: 1971 is inmiddels ook weer van start gegaan.

Cured
1-4

16. Zita Swoon - Hot Hotter Hottest vs. Gorillaz - Clint Eastwood

0-1

Cured
1-3

1-6

17. Lamb - Gabriel vs. The White Stripes - Hotel Yorba

6-4

18. Missy Elliot - Get UR Freak On vs. The Rapture - Out Of The Races And Onto The Tracks

Gast
geplaatst: vandaag om 22:11 uur

geplaatst: vandaag om 22:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.