Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2001
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 17:00 uur
Oef, Include Me Out en The Real Sugar horen tot het beste wat dEUS ooit gedaan heeft wat mij betreft. Vind ik eigenlijk hun mooiste intieme nummers. Maar ik vind Pocket Revolution ook het mooiste post-Stef-Camil-Carlens-album van dEUS.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 17:09 uur
Ik vind Pocket Revolution wel een wat minder dEUS-album maar dat maakt het nog niet matig. Naast Nothing Really Ends vind ik Bad Timing en Seven Days, Seven Weeks ook prachtig.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 17:10 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 17:18 uur
Een groot half jaar terug schreef ik bij Pocket Revolution.
Om die reden hab ik The Ideal Crash ook lang op 'slechts' 4* staan, al is het kwartje recent gevallen en heb ik 'm tot 5* opgewaardeerd. Misschien moet ik Pocket Revolution dus ook nog een paar keer herbeluisteren. Maar in mijn herinnering is het album me iets te voortkabbelend.
ArthurDZ schreef:
Tja, ik vind het geen slechte nummers, maar ik mis de chaos en de gekte van de eerste drie albums gewoon. En Stef Kamiel Carlens. En Rudy Trouvé ook wel. Die maakten het spannend en gek en geniaal. Weg is de gekke, onvoorspelbare sfeer van weleer. Die spanning, veroorzaakt door botsende ego's, die is gewoon helemaal weg.
Oke, ik klink als een verzuurde recensent, maar zo ervaar ik het gewoon
Je hoort me niet zeggen dat dEUS tegenwoordig een slechte band is. Ze zijn gewoon niet meer zo goed als in hun beginperiode.
Tja, ik vind het geen slechte nummers, maar ik mis de chaos en de gekte van de eerste drie albums gewoon. En Stef Kamiel Carlens. En Rudy Trouvé ook wel. Die maakten het spannend en gek en geniaal. Weg is de gekke, onvoorspelbare sfeer van weleer. Die spanning, veroorzaakt door botsende ego's, die is gewoon helemaal weg.
Oke, ik klink als een verzuurde recensent, maar zo ervaar ik het gewoon
Je hoort me niet zeggen dat dEUS tegenwoordig een slechte band is. Ze zijn gewoon niet meer zo goed als in hun beginperiode. Om die reden hab ik The Ideal Crash ook lang op 'slechts' 4* staan, al is het kwartje recent gevallen en heb ik 'm tot 5* opgewaardeerd. Misschien moet ik Pocket Revolution dus ook nog een paar keer herbeluisteren. Maar in mijn herinnering is het album me iets te voortkabbelend.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 17:33 uur
7-5
15. I Monster - Daydream In Blue vs. Daft Punk - Digital Love
15. I Monster - Daydream In Blue vs. Daft Punk - Digital Love
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 18:08 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 19:15 uur
16. Zita Swoon - Hot Hotter Hottest vs. Gorillaz - Clint Eastwood
0-1
0-1
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 20:17 uur
6-4
18. Missy Elliot - Get UR Freak On vs. The Rapture - Out Of The Races And Onto The Tracks
18. Missy Elliot - Get UR Freak On vs. The Rapture - Out Of The Races And Onto The Tracks
* denotes required fields.