Muziek / Muziekgames / Alternatieve Prog Songs KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 december 2013, 09:43 uur
3-0
Morgenavond gaat overigens de nominatiefase voor de MuMeLadder 2014 van start. Lijstjestechnisch toch wel hét spel der spellen hier op MuMe. De prog kan er nog wel wat extra aandacht gebruiken. Dus was je niet van plan te nomineren en mee te spelen, heroverweeg dat dan nog eens.
Morgenavond gaat overigens de nominatiefase voor de MuMeLadder 2014 van start. Lijstjestechnisch toch wel hét spel der spellen hier op MuMe. De prog kan er nog wel wat extra aandacht gebruiken. Dus was je niet van plan te nomineren en mee te spelen, heroverweeg dat dan nog eens.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 17 december 2013, 10:50 uur
Casartelli schreef:
3-0
3-0
Ik snap de meeste spelletjes niet direct. 2014 is nog niet begonnen, en ik moet al wat nomineren, hoe kan dat?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 december 2013, 10:53 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik snap de meeste spelletjes niet direct. 2014 is nog niet begonnen, en ik moet al wat nomineren, hoe kan dat?
Het is de jaarlijkse creatie van de MuMe Top 2000, dus 2014 refereert enkel aan het feit dat het in dat jaar gebeuren gaat.
Zie vanaf hier voor de 2013-editie.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 17 december 2013, 10:56 uur
Casartelli schreef:
Het is de jaarlijkse creatie van de MuMe Top 2000, dus 2014 refereert enkel aan het feit dat het in dat jaar gebeuren gaat.
(quote)
Dat is toch een onmogelijk spelletje? Hoe ga ik 2000 liedjes luisteren? hahaha...
Ik ken altijd al zo weinig muziek dat anderen kennen.
Nee, ik denk niet, dat het wat voor me is.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 december 2013, 11:00 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Dat is toch een onmogelijk spelletje? Hoe ga ik 2000 liedjes luisteren?
Dat is toch een onmogelijk spelletje? Hoe ga ik 2000 liedjes luisteren?
Je hebt er dan ook een heel jaar de tijd voor.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 17 december 2013, 11:25 uur
Nah. Ik pas. Ik ontdek liever mijn eigen muziekjes. Ik ben niet zo gek op folk, eletronica en indie. Ik bedoel het niet gemeen, maar de MuMe-smaak is de mijne niet helemaal

0
geplaatst: 17 december 2013, 12:03 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Nah. Ik pas. Ik ontdek liever mijn eigen muziekjes. Ik ben niet zo gek op folk, eletronica en indie. Ik bedoel het niet gemeen, maar de MuMe-smaak is de mijne niet helemaal
(quote)
Daarom juist! We moeten een tegenwicht bieden tegen de rommel die nu de mume top 2000 in grote meerderheid bevat.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 17 december 2013, 12:14 uur
Jester schreef:
Daarom juist! We moeten een tegenwicht bieden tegen de rommel die nu de mume top 2000 in grote meerderheid bevat.
(quote)
Rommel vind ik niet netjes verwoord. Ik heb gewoon geen zin om naar muziek te luisteren, die ik niet leuk vind. Ik heb zelfs bij deze k.o. moeite met bepaalde bands/acts/liedjes.
Ik vind het leuk dingetjes te ontdekken, maar om nu door 1990 songs heen te worstelen om 10 Marillion-nummers erin te krijgen vind ik het simpelweg niet waard.
0
geplaatst: 17 december 2013, 12:56 uur
Casartelli schreef:
Ik zou graag prog nomineren, maar mijn hart licht bij een nog zwaarder ondergesneeuwd genre....
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 december 2013, 13:02 uur
thelion schreef:
Ik zou graag prog nomineren, maar mijn hart licht bij een nog zwaarder ondergesneeuwd genre....
Bedoel je dat genre dat dit jaar nog steeds 1 nummer in de finale heeft (en een paar jaar geleden zelfs 3)?

0
geplaatst: 17 december 2013, 14:34 uur
Ik heb m'n lijstje in ieder geval klaarliggen, al is het proggehalte ervan niet heel hoog, moet ik bekennen.
0
geplaatst: 17 december 2013, 15:38 uur
Casartelli schreef:
Bedoel je dat genre dat dit jaar nog steeds 1 nummer in de finale heeft (en een paar jaar geleden zelfs 3)?
Soul & Funk ja
Sinnerman valt daar voor mij trouwens niet onder dat is meer R&B / Blues
0
geplaatst: 17 december 2013, 16:33 uur
Jester schreef:
Ik heb m'n lijstje in ieder geval klaarliggen, al is het proggehalte ervan niet heel hoog, moet ik bekennen.
Plus 1

0
geplaatst: 18 december 2013, 09:26 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 december 2013, 09:43 uur
Dit had wat mij betreft de finale mogen zijn.
0-1
0-1
0
geplaatst: 18 december 2013, 11:25 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 18 december 2013, 11:47 uur
Zonde van Eloy, maar fijn voor Twelfth Night. Had een spannendere ronde mogen zijn.
* denotes required fields.