MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Prog Songs KO

zoeken in:

Casartelli (moderator)
Hm ik dacht dat we er in dit spelstadium toch wel binnen 24 uur uit zouden kunnen komen...

4
Bacamarte - Ultimo Entardecer
vs.
Kraan - Holiday am Matterhorn

4-4 beslissende stem gezocht

5
Ian Anderson - Calliandra Shadow
vs.
Twelfth night - We Are Sane

0-1

0-3

Mijn nominatie van Ian Anderson heeft het goed gedaan maar hier houdt het denk ik wel op.

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Hm ik dacht dat we er in dit spelstadium toch wel binnen 24 uur uit zouden kunnen komen...

Even een circulaire naar de mensen die ooit wel dapper begonnen maar op zeker moment afhaakten, omdat er wellicht te veel beluisterd moest worden, of er te veel kaf tussen het koren zat of beide of nog iets anders... we zijn inmiddels halverwege de achtste finales, er zijn louter topstukken over en je wilt de ontknoping niet missen, toch chevy93, Etiul, ranboy en uffing?

Ozric Spacefolk
Toch Kraan door. Hoezee!!!

0-1

Daar ben ik weer . Ik ben afgehaakt omdat ik in de periode half november tot nu buitengewoon druk ben met werk. Het ontbrak mij domweg aan tijd. Inmiddels keert de rust weer terug en kan ik hier en daar weer een nummertje beluisteren.

Edit: wel al.mijn nominaties eruit

Bacamarte nu ook eruit, het wordt steeds schraler ...

Mijn afwezigheid is een combinatie van (te) druk, voorkeur geven aan andere topics, ook teleurstelling over wat ik wel beluisterd heb (het viel mij vaak tegen), de duur van de songs (niet zelden een half uur om 2 songs te beluisteren) en ook het egoïstische motief dat mijn nominaties al gesneuveld zijn. Desalniettemin heb ik nog steeds de intentie om weer eens de draad op te pakken .

Casartelli (moderator)
0-3

Casartelli (moderator)
1-1

Ozric Spacefolk
Pff hoe meer prog ik luister hoe meer het op elkaar gaat lijken.

Ik vind de REO Speedwagon zang van Moon Safari nog steeds niet zo leuk.

Overigens is het allemaal zo knap en goed ingespeeld, dat het moeilijk is om te zeggen wat nu beter is. Puur op mijn smaak afgaande, vind ik beide bandjes veel te veel too much, zeg maar.

1-2

Casartelli schreef:
(quote)

Even een circulaire naar de mensen die ooit wel dapper begonnen maar op zeker moment afhaakten, omdat er wellicht te veel beluisterd moest worden, of er te veel kaf tussen het koren zat of beide of nog iets anders... we zijn inmiddels halverwege de achtste finales, er zijn louter topstukken over en je wilt de ontknoping niet missen, toch chevy93, [...]?
Een beetje van alles. Prognummers duren doorgaans toch ook wel een stuk langer. Dat ik al mijn nominaties bijna uitsluitend kansloos kwijt ben geraakt in de eerste of tweede ronde maakt het spel er dan ook niet leuker op. Zeker gezien het niveau van de nummers waartegen ze verloren.

Daarbij komt nog dat nu ook de MuMe Ladder, De Witte Trui en vele andere dingen spelen. Ik heb in de (korte) tijd dat ik mee heb gedaan ook weinig goede prognummers gehoord, dus de urgentie om weer mee te doen, is ook nooit groot geweest.

1-0

Beide errug fraai!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.