Muziek / Muziekgames / Alternatieve Prog Songs KO
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2013, 22:06 uur
17
Jon & Vangelis - He is Sailing
vs.
Angel - The fortune
18
Jadis - Holding Your Breath
vs.
Galahad - I Could Be God
Deadline: 22.00 uur
Nieuwe battles staan hier. (deze link graag meekopiëren.)
vs.
Angel - The fortune
18
vs.
Galahad - I Could Be God
0
geplaatst: 24 september 2013, 22:11 uur
17
vs.
Angel - The fortune
0-1
Mijn eerste kennismaking met Angel stamt uit het symfo-uurtje van Kees Baars op Arrow Classic Rock. Hoewel het proggehalte hier niet al te hoog is (maak je geen zorgen, dat is bij een aantal van mijn eigen nominaties misschien ook wel het geval) vind ik het wel een heerlijk vet plaatje. Jon & Vangelis blijven hier trouw aan hun eigen geluid en leggen het duidelijk af tegen het engelengeraas.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
0-1
I Could Be God komt wat moeizaam op gang, maar naarmate het nummer vordert wordt het steeds beter. Uiteindelijk is Galahad de betere van de twee en dat betekent dus een stem tegen mijn eigen nominatie.
vs.
Angel - The fortune
0-1
Mijn eerste kennismaking met Angel stamt uit het symfo-uurtje van Kees Baars op Arrow Classic Rock. Hoewel het proggehalte hier niet al te hoog is (maak je geen zorgen, dat is bij een aantal van mijn eigen nominaties misschien ook wel het geval) vind ik het wel een heerlijk vet plaatje. Jon & Vangelis blijven hier trouw aan hun eigen geluid en leggen het duidelijk af tegen het engelengeraas.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
0-1
I Could Be God komt wat moeizaam op gang, maar naarmate het nummer vordert wordt het steeds beter. Uiteindelijk is Galahad de betere van de twee en dat betekent dus een stem tegen mijn eigen nominatie.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 24 september 2013, 22:12 uur
17
vs.
Angel - The fortune
1* - 1
Deze is erg moeilijk. Niet omdat ik ze allebei zo goed vind, maar omdat ik geen van beide songs ook maar enigszins genietbaar vind. Het nummer van Angel heeft een veel te lang intro en daarna kan ik niet ophouden met lachen, het klinkt als Spinal Tap. Jon & Vangelis is echt niet mijn soort muziek. Verschrikkelijke synthklanken en de geprogrammeerde drums staan me erg tegen. Ik vind Jon dan toch meer genietbaar dan dat geschreeuw van Angel, dus mijn stem gaat naar hem en de griek
18
vs.
Galahad - I Could Be God
1 - 1*
Dit vind ik een erg moeilijke. Ik wilde direct voor Galahad gaan, maar eerlijkheid dwingt mij naar Jadis te luisteren. En wat merk ik: Galahad en Jadis maken precies dezelfde door IQ en Marillion beinvloedde Neoprog. Galahad wat harder en gave synths en Jadis wat swingender en avontuurlijker. Omdat ik Galahad allang ken en Jadis niet, ga ik voor Jadis, welke denk ik de underdog is.
vs.
Angel - The fortune
1* - 1
Deze is erg moeilijk. Niet omdat ik ze allebei zo goed vind, maar omdat ik geen van beide songs ook maar enigszins genietbaar vind. Het nummer van Angel heeft een veel te lang intro en daarna kan ik niet ophouden met lachen, het klinkt als Spinal Tap. Jon & Vangelis is echt niet mijn soort muziek. Verschrikkelijke synthklanken en de geprogrammeerde drums staan me erg tegen. Ik vind Jon dan toch meer genietbaar dan dat geschreeuw van Angel, dus mijn stem gaat naar hem en de griek
18
vs.
Galahad - I Could Be God
1 - 1*
Dit vind ik een erg moeilijke. Ik wilde direct voor Galahad gaan, maar eerlijkheid dwingt mij naar Jadis te luisteren. En wat merk ik: Galahad en Jadis maken precies dezelfde door IQ en Marillion beinvloedde Neoprog. Galahad wat harder en gave synths en Jadis wat swingender en avontuurlijker. Omdat ik Galahad allang ken en Jadis niet, ga ik voor Jadis, welke denk ik de underdog is.
0
geplaatst: 24 september 2013, 22:25 uur
17.
vs.
Angel - The fortune
2* - 1
Angel is een vlees noch vis nummer. Ik vind het ook niet echt prog.rock. Jon & Vangelis doet me meer, hoewel dit niet een topnummer is.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
1 - 2*
Twee Engelse Neo-prog bands. Galahad wat ruiger dan Jadis. Jadis kleurt altijd binnen de lijntjes. Galahad is spannender en dit nummer is beter
vs.
Angel - The fortune
2* - 1
Angel is een vlees noch vis nummer. Ik vind het ook niet echt prog.rock. Jon & Vangelis doet me meer, hoewel dit niet een topnummer is.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
1 - 2*
Twee Engelse Neo-prog bands. Galahad wat ruiger dan Jadis. Jadis kleurt altijd binnen de lijntjes. Galahad is spannender en dit nummer is beter
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 september 2013, 22:40 uur
17.
vs.
Angel - The fortune
2-2*
Jon & Vangelis behoeven elk voor zich natuurlijk geen introductie, maar mijn kennis van hun samenwerking beperkt zich eigenlijk tot een paar nummers die in dit soort spelletjes langskomen. Dat heeft nog geen aanknopingspunten tot verdere verkenning opgeleverd en dit glibberige nummer brengt daar geen verandering in. Een hands-down overwinning voor Angel derhalve: een beetje fout, maar wel (erg) lekker.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
2*-2
Deze zijn dan weer gewoon allebei uitstekend. Volgens mij ook meteen de eerste battle waarvoor ik niks hoef te beluisteren.
vs.
Angel - The fortune
2-2*
Jon & Vangelis behoeven elk voor zich natuurlijk geen introductie, maar mijn kennis van hun samenwerking beperkt zich eigenlijk tot een paar nummers die in dit soort spelletjes langskomen. Dat heeft nog geen aanknopingspunten tot verdere verkenning opgeleverd en dit glibberige nummer brengt daar geen verandering in. Een hands-down overwinning voor Angel derhalve: een beetje fout, maar wel (erg) lekker.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
2*-2
Deze zijn dan weer gewoon allebei uitstekend. Volgens mij ook meteen de eerste battle waarvoor ik niks hoef te beluisteren.
0
geplaatst: 24 september 2013, 22:51 uur
Twee mooie battles.
vs.
Angel - The fortune
3*-2
Een makkie! Hoewel Angel niet onaardig is, vind ik dit één van de betere nummers van Jon en Vangelis. Ik vind het dan ook een geslaagde samenwerking, zo ook hier. Leuk om weer eens te horen, mooi nummer.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
3*-2
En weer een oude bekende: Jadis. Ik heb er nog even over gedacht om het openingsnummer van het album waar dit nummer vandaan komt te nomineren, maar ik kon geen goede versie vinden. Galahad is ook een hernieuwde kennismaking, daar heb ik de CD Nothing is Written nog ergens van liggen. Ook hier overtuigen ze weer. Lastige keuze derhalve, maar de solo van Gary Chandler (en een beetje jeugdsentiment) geven uiteindelijk de doorslag.
vs.
Angel - The fortune
3*-2
Een makkie! Hoewel Angel niet onaardig is, vind ik dit één van de betere nummers van Jon en Vangelis. Ik vind het dan ook een geslaagde samenwerking, zo ook hier. Leuk om weer eens te horen, mooi nummer.
18
vs.
Galahad - I Could Be God
3*-2
En weer een oude bekende: Jadis. Ik heb er nog even over gedacht om het openingsnummer van het album waar dit nummer vandaan komt te nomineren, maar ik kon geen goede versie vinden. Galahad is ook een hernieuwde kennismaking, daar heb ik de CD Nothing is Written nog ergens van liggen. Ook hier overtuigen ze weer. Lastige keuze derhalve, maar de solo van Gary Chandler (en een beetje jeugdsentiment) geven uiteindelijk de doorslag.
0
geplaatst: 24 september 2013, 23:29 uur
Twee mooie battles.
vs.
Angel - The fortune
4*-2
Inderdaad een makkie. Was He is sailing (ook bij mij) jaren ondergesneeuwd door knoeperds als I hear you now en I'll find my way home, uiteindelijk is het bij mij komen bovendrijven als de beste song van Jon & Vangelis; het getuigt van zo'n onstuitbaar en nooit vervelend optimisme, zowel muzikaal als tekstueel. Angel (dat ik van Wintersong ken: een fabuleuze song) haalt dat niveau niet; ze proberen hard maar vergeefs
18
vs.
Galahad - I Could Be God
3-2 pas
vs.
Angel - The fortune
4*-2
Inderdaad een makkie. Was He is sailing (ook bij mij) jaren ondergesneeuwd door knoeperds als I hear you now en I'll find my way home, uiteindelijk is het bij mij komen bovendrijven als de beste song van Jon & Vangelis; het getuigt van zo'n onstuitbaar en nooit vervelend optimisme, zowel muzikaal als tekstueel. Angel (dat ik van Wintersong ken: een fabuleuze song) haalt dat niveau niet; ze proberen hard maar vergeefs
18
vs.
Galahad - I Could Be God
3-2 pas
0
geplaatst: 25 september 2013, 06:55 uur
vs.
Angel - The fortune
5*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
4*-2
vs.
Angel - The fortune
5*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
4*-2
0
geplaatst: 25 september 2013, 07:39 uur
17.
vs.
Angel - The fortune
6*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
5*-2
vs.
Angel - The fortune
6*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
5*-2
0
geplaatst: 25 september 2013, 08:43 uur
17.
vs.
Angel - The fortune
Angel viel me eigenlijk niet eens tegen, kende de band alleen van naam, uit rijtjes die het ergste deden vermoeden. Zoals gezegd valt het mee, al komt het niet in de buurt van He is Sailing, een van de beste van Jon & Vangelis. Wel verrassend dat die plaat niet eens dertig stemmen heeft behaald.
7*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Het verval in het werk van Jadis is helaas vrij groot. Na een geweldig debuut is het toch allemaal wat minder geworden en de laatste platen klinken niet slecht maar maken verder geen enkele indruk. Hoe anders is dat bij dit nummer...
Galahad behoort zeker tot mijn favoriete bands en ook met dit nummers is weinig mis maar goed, keuzes moeten gemaakt.
6*-2
vs.
Angel - The fortune
Angel viel me eigenlijk niet eens tegen, kende de band alleen van naam, uit rijtjes die het ergste deden vermoeden. Zoals gezegd valt het mee, al komt het niet in de buurt van He is Sailing, een van de beste van Jon & Vangelis. Wel verrassend dat die plaat niet eens dertig stemmen heeft behaald.
7*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Het verval in het werk van Jadis is helaas vrij groot. Na een geweldig debuut is het toch allemaal wat minder geworden en de laatste platen klinken niet slecht maar maken verder geen enkele indruk. Hoe anders is dat bij dit nummer...
Galahad behoort zeker tot mijn favoriete bands en ook met dit nummers is weinig mis maar goed, keuzes moeten gemaakt.
6*-2
0
geplaatst: 25 september 2013, 09:52 uur
17.
vs.
Angel - The fortune
Mijn nominatie tegen een act die ik maar niet serieus kan nemen, gelukkig heeft de band de eerder genoemde Kees Baars nog anders had niemand ooit nog van ze gehoord.
8*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Echt een bizare tussenstand. Een van de meest spannende neo composities van de laatste 20 jaar tegen de zo'n beetje de veiligste nietszeggende neo band die er bestaat. Maar ja blijkbaar wordt het meer gewaardeerd. Dat kan natuurlijk maar dan wil ik ook geen opmerkingen meer over tekort aan spanning e.d.
6-3!
vs.
Angel - The fortune
Mijn nominatie tegen een act die ik maar niet serieus kan nemen, gelukkig heeft de band de eerder genoemde Kees Baars nog anders had niemand ooit nog van ze gehoord.
8*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Echt een bizare tussenstand. Een van de meest spannende neo composities van de laatste 20 jaar tegen de zo'n beetje de veiligste nietszeggende neo band die er bestaat. Maar ja blijkbaar wordt het meer gewaardeerd. Dat kan natuurlijk maar dan wil ik ook geen opmerkingen meer over tekort aan spanning e.d.
6-3!
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 09:57 uur
Galahad is te gek, al had de gitarist wel eens mogen leren soleren.
Verder ging ik expres voor de underdog. Nu blijkt Jadis dus niet de underdog.
Verder ging ik expres voor de underdog. Nu blijkt Jadis dus niet de underdog.
0
geplaatst: 25 september 2013, 11:06 uur
17.
vs.
Angel - The fortune
Angel is een lekker nummer, maar Jon & Vangelis hebben hier een prachtig nummer. Prachtig > Lekker.
9*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Ik krijg altijd kriebels als mensen zo vocaal willen laten merken dat hun favoriete liedje niet genoeg waardering krijgt, maar in het geval van Galahad vs Jadis snap ik er ook niks van. Jadis is een heel verdienstelijk instrumentaal nummer met hier en daar wat Satriani-neigingen, maar Galahad is toch wel even minstens honderd keer zo verdienstelijk! Misschien wel één van de echte kanshebbers deze knockout.
6-4*
vs.
Angel - The fortune
Angel is een lekker nummer, maar Jon & Vangelis hebben hier een prachtig nummer. Prachtig > Lekker.
9*-2
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Ik krijg altijd kriebels als mensen zo vocaal willen laten merken dat hun favoriete liedje niet genoeg waardering krijgt, maar in het geval van Galahad vs Jadis snap ik er ook niks van. Jadis is een heel verdienstelijk instrumentaal nummer met hier en daar wat Satriani-neigingen, maar Galahad is toch wel even minstens honderd keer zo verdienstelijk! Misschien wel één van de echte kanshebbers deze knockout.
6-4*
0
geplaatst: 25 september 2013, 11:10 uur
17.
vs.
Angel - The fortune
Niets mis met Angel toch? Gewoon een lekker nummer!
Van Jon & Vangelis krijg ik altijd een beetje jeuk...
9-3*
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Jadis is best aardig, maar I Could be God is echt een fantastisch nummer van Galahad!
6-5*
vs.
Angel - The fortune
Niets mis met Angel toch? Gewoon een lekker nummer!
Van Jon & Vangelis krijg ik altijd een beetje jeuk...
9-3*
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Jadis is best aardig, maar I Could be God is echt een fantastisch nummer van Galahad!
6-5*
0
geplaatst: 25 september 2013, 11:14 uur
The_CrY schreef:
Ik krijg altijd kriebels als mensen zo vocaal willen laten merken dat hun favoriete liedje niet genoeg waardering krijgt, maar in het geval van Galahad vs Jadis snap ik er ook niks van..
Ik krijg altijd kriebels als mensen zo vocaal willen laten merken dat hun favoriete liedje niet genoeg waardering krijgt, maar in het geval van Galahad vs Jadis snap ik er ook niks van..
Excuses, maar in dit geval, waar jij het klaarblijkelijk ook mee eens bent moest ik me toch even roeren

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 11:25 uur
The_CrY schreef:
Ik krijg altijd kriebels als mensen zo vocaal willen laten merken dat hun favoriete liedje niet genoeg waardering krijgt....
Ik krijg altijd kriebels als mensen zo vocaal willen laten merken dat hun favoriete liedje niet genoeg waardering krijgt....
Jij kan niet tegen enthousiasme? Goed, ik snap dat verontwaardigde reacties op een forum soms een beetje té veel wordt, maar dat krijg je toch.
Met name, als mensen je 'favoriete bandje' afkraken. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk toen bijna iedereen Barclay James Harvest wegstemde. Ik hoopte dat jullie het wel leuk zouden vinden. Maar aan de andere kant, vind ik het prima, want ik stem dan weer bandjes weg, die anderen onwijs leuk vinden.
Maar ik vind ik best, dat iemand dat mag zeggen, als ze het jammer vinden. Ik denk dat iedereen zijn stinkende best heeft gedaan om de allerleukste songs bij elkaar te zoeken...
Vriendelijke groet...

0
geplaatst: 25 september 2013, 11:28 uur
Daar heb je natuurlijk een punt Chiel, als het goed is moet iedere nominatie een "kindje" van de nomineerder zijn. Zodra die dan klop krijgt van een in jouw ogen (veel) minder nummer kan dat best pijn doen. Maar zoals iedereen weet zal uiteindelijk de beste toch gewoon winnen 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 11:32 uur
Het is ook vaak maar een klein prikje, waar best overheen te komen is.
Het is zoals het is. BJH is gewoon geen favoriet. So be it.
Ben wel erg benieuwd naar de uitslag van deze KO, want ik denk dat niemand ook maar een wilde gok kan maken, wie wint...
Het is zoals het is. BJH is gewoon geen favoriet. So be it.
Ben wel erg benieuwd naar de uitslag van deze KO, want ik denk dat niemand ook maar een wilde gok kan maken, wie wint...

0
geplaatst: 25 september 2013, 12:01 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Maar ik vind ik best, dat iemand dat mag zeggen, als ze het jammer vinden. Ik denk dat iedereen zijn stinkende best heeft gedaan om de allerleukste songs bij elkaar te zoeken...
(quote)
Je hebt natuurlijk gelijk. Ik vind het ook niet leuk als ik zelf ergens razend enthousiast over ben en dat iedereen om me heen het weg kan wuiven alsof het niets is. Die reactie snap ik heel goed en natuurlijk moet dat geuit kunnen worden. De vraag is alleen hoe vaak dat herhaald moet worden. Maar dit is natuurlijk enkel mijn persoonlijke mening, dus niemand hoeft zich er iets van aan te trekken, he

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 12:04 uur
Daarom ook een vriendelijke groet met ditto smiley.
Want ik snap je wel. Op youtube is dat het enige wat je leest: "most underrated band ever".
Want ik snap je wel. Op youtube is dat het enige wat je leest: "most underrated band ever".
0
geplaatst: 25 september 2013, 13:25 uur
The_CrY schreef:
De vraag is alleen hoe vaak dat herhaald moet worden.
De vraag is alleen hoe vaak dat herhaald moet worden.
Dat is het punt, ja. Een smartekreet wanneer iemands kindje wordt afgemaakt vind ik geen probleem. Gaat iemand dat herhalen, dan kan het al snel vervelend worden.
En wat dan nog als je smaak niet door anderen wordt gedeeld, dat maakt 't juist exclusief.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 13:57 uur
Svendra schreef:
Een smartekreet wanneer iemands kindje wordt afgemaakt vind ik geen probleem.
Een smartekreet wanneer iemands kindje wordt afgemaakt vind ik geen probleem.
Wat klinkt dat eigenlijk sympathiek en sadistisch tegelijk...
0
geplaatst: 25 september 2013, 14:47 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Wat klinkt dat eigenlijk sympathiek en sadistisch tegelijk...
Sterrenbeeld Tweelingen hè. Maar ik had beter "kindje" tussen aanhalnigstekens geplaatst. Wat klinkt dat eigenlijk sympathiek en sadistisch tegelijk...

0
geplaatst: 25 september 2013, 20:11 uur
vs.
Angel - The fortune
Beide niet echt sterk...
9-4*
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Galahad ruim de betere!
6-6*
vs.
Angel - The fortune
Beide niet echt sterk...
9-4*
18
vs.
Galahad - I Could Be God
Galahad ruim de betere!
6-6*
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 21:10 uur
We zijn deze vergeten te nomineren, mag ik hem tussendoor alsnog tippen:
Eerst krijg je 3 minuten lang een intro vol met WO II-soundbites en opera en vanaf 3.15 begint de fusion/progrock... Erg gaaf, moet ik toegeven... En Nederlands...
Eerst krijg je 3 minuten lang een intro vol met WO II-soundbites en opera en vanaf 3.15 begint de fusion/progrock... Erg gaaf, moet ik toegeven... En Nederlands...
0
geplaatst: 25 september 2013, 22:19 uur
19
Neuschwanstein - Ice with Dwale
vs.
Incidense - Silence Must Break
Casartelli: Neuschwanstein kende ik enkel van naam; dit is wel een leuke kennismaking
. De geluidskwaliteit van het clipje van Incidense is niet alles. Als dat nou het enige was wat eraan mankeerde...
1-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Casartelli: Als je wilt doorbreken helpt een onderscheidende bandnaam wel. Daar ging het voor Ark al mis. Als de muziek nou nog onderscheidend was... maar op grond van dit best energieke maar niet echt bijzondere nummer kan ik me voorstellen waarom deze band nooit de status van zelfs maar een Pallas, Pendragon of Twelfth Night gehaald heeft. De keuze voor Änglagård is toch wel een betrekkelijke no-brainer dus.
0-1
vs.
Casartelli: Neuschwanstein kende ik enkel van naam; dit is wel een leuke kennismaking
. De geluidskwaliteit van het clipje van Incidense is niet alles. Als dat nou het enige was wat eraan mankeerde...1-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Casartelli: Als je wilt doorbreken helpt een onderscheidende bandnaam wel. Daar ging het voor Ark al mis. Als de muziek nou nog onderscheidend was... maar op grond van dit best energieke maar niet echt bijzondere nummer kan ik me voorstellen waarom deze band nooit de status van zelfs maar een Pallas, Pendragon of Twelfth Night gehaald heeft. De keuze voor Änglagård is toch wel een betrekkelijke no-brainer dus.
0-1
0
geplaatst: 25 september 2013, 22:34 uur
19
vs.
Neuschwanstein heeft een wat knullige zang maar dat wordt mijns inziens ruimschoots goed gemaakt door de melodieën. Battlement is wat mij betreft een van de beste prog-albums uit de jaren '70 ondanks dat dit allemaal nogal zwaar op Genesis leunt. Incidense vond ik niet best.
2*-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Heb me vanwege de meervoudige IQ-binding van Ark weleens verdiept in hun werk verdiept maar echt opzienbarend is het allemaal niet, dit is wel beter gedaan door bijvoorbeeld IQ of It Bites. Anglagard is wel een van de hoogtepunten in de moderne prog dus de keus is makkelijk.
0-2*
Nieuwe battles staan hier. (deze link graag meekopiëren.) [/quote]
vs.
Neuschwanstein heeft een wat knullige zang maar dat wordt mijns inziens ruimschoots goed gemaakt door de melodieën. Battlement is wat mij betreft een van de beste prog-albums uit de jaren '70 ondanks dat dit allemaal nogal zwaar op Genesis leunt. Incidense vond ik niet best.
2*-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Heb me vanwege de meervoudige IQ-binding van Ark weleens verdiept in hun werk verdiept maar echt opzienbarend is het allemaal niet, dit is wel beter gedaan door bijvoorbeeld IQ of It Bites. Anglagard is wel een van de hoogtepunten in de moderne prog dus de keus is makkelijk.
0-2*
Nieuwe battles staan hier. (deze link graag meekopiëren.) [/quote]
0
geplaatst: 25 september 2013, 23:36 uur
19
vs.
Ik ben het eens met Wouter dat Battlement een van de progpareltjes uit de jaren 70 is. Verderop komen we nog een nummer van dit album tegen. Deze wint dan ook met gemak van Incidense
3*-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Ook hiet een makkie. Heerlijke retroprog van Anglagard wint met gemak van Ark dat vooral opvalt door de matige zang
0-3*
vs.
Ik ben het eens met Wouter dat Battlement een van de progpareltjes uit de jaren 70 is. Verderop komen we nog een nummer van dit album tegen. Deze wint dan ook met gemak van Incidense
3*-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Ook hiet een makkie. Heerlijke retroprog van Anglagard wint met gemak van Ark dat vooral opvalt door de matige zang
0-3*
0
geplaatst: 25 september 2013, 23:47 uur
19
vs.
IDuidelijker kan bijna niet. Leuke ontdekking Neuschwanstein
4*-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Wederom erg duidelijk
0-4*
vs.
IDuidelijker kan bijna niet. Leuke ontdekking Neuschwanstein
4*-0
20
Ark - Powder for the Gun
vs.
Änglagård - Snardom
Wederom erg duidelijk
0-4*
* denotes required fields.