MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 04 / 05 K.O.

zoeken in:

3-0
OMG die titel van de gebroeders Ko

Nouja, niet alleen de titel, het hele nummer is vrij stompzinnig.

4-0

Beter dan het origineel en ook heel goed geproduceerd (van dezelfde producers als Toxic dacht ik).

Angelo schreef:
Beter dan het origineel en ook heel goed geproduceerd (van dezelfde producers als Toxic dacht ik).

Bloodshy & Avant?

Cured
5-0

206. Lasgo – All Night Long vs. The Corrs – Summer Sunshine

Angelo schreef:

Inderdaad sterke cover

GrafGantz schreef:
Bloodshy & Avant?

Ja klopt. Ik las net dat ze ook o.a. AM to PM en When You Look at Me van Christina Milian hebben geproduceerd, en wat nummers van Madonna's Confessions-album, en wat nummers van Ms. Dynamite's debuut. Ze zijn kennelijk verantwoordelijk voor best veel leuke nummers.

3-1, meh.

Angelo schreef:
(quote)

Ja klopt. Ik las net dat ze ook o.a. AM to PM en When You Look at Me van Christina Milian hebben geproduceerd, en wat nummers van Madonna's Confessions-album, en wat nummers van Ms. Dynamite's debuut. Ze zijn kennelijk verantwoordelijk voor best veel leuke nummers.

Ik ken ze vnl. als tweederde van Miike Snow

207. Kus feat. Chris en Vivienne - Wat Ik Wil Met Kerstmis... Ben Jij vs. Eminem - Just Lose It

0-1

0-5

208. The Chemical Brothers feat. Q-Tip – Galvanize vs. Lenny Kravitz – Calling All Angels

1-0

Cured
5-0

209. DJ Jose – Stepping to the Beat vs. Eminem – Like Toy Soldiers

Gast
geplaatst: vandaag om 22:40 uur

geplaatst: vandaag om 22:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.