MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar

zoeken in:
Gretz schreef:
De User K.O. is in de begindagen van de site eens georganiseerd. Aero stelde toen in 2006 (een jaar later) een vervolg voor, maar dat is er nooit meer van gekomen. Schijnbaar gaf het enig gedoe (verrassend zeg )

Het was de rumoerigste avond en nacht op deze site ja. Helaas waren een paar users not amused dat hun goede naam te grabbel werd gegooid, wat het alleen maar leuker maakte. Kijk, die finale moet natuurlijk gewoon over. Verliezen van zach was toen maar mag nu niet nog eens gebeuren.

Wel tof dat dit topic weer naar boven komt. Ik durf mijn avatar nog steeds niet aan te passen.

aERodynamIC schreef:

Wel tof dat dit topic weer naar boven komt. Ik durf mijn avatar nog steeds niet aan te passen.

Ah. Dat is waarschijnlijk de reden waarom users hier zelden van avatar veranderen.

jordidj1 schreef:
(quote)

Ah. Dat is waarschijnlijk de reden waarom users hier zelden van avatar veranderen.

In mijn geval gewoon luiheid.

luigifort schreef:
Die eerste had de afgelopen jaren voor mij moeten zijn, die 2e voor jou

Haha, verder denk ik ook wel dat jij hier de meeste meters maakt

Als er een verkiezing komt van zee-en-bergen-avatar doe ik mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:24 uur

geplaatst: vandaag om 05:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.