Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2015, 12:54 uur
3-4
Als iedereen nu voortaan even een bezig berichtje plaats op drukke tijden, dan krijgen we minder verwarring.
Als iedereen nu voortaan even een bezig berichtje plaats op drukke tijden, dan krijgen we minder verwarring.

0
geplaatst: 1 februari 2015, 12:56 uur
Gretz schreef:
3-4
3-4
Krijg je een file..............
0
geplaatst: 1 februari 2015, 12:57 uur
Ik stem op de eend. geen idee of de battle nu al klaar is, hoor. 

0
Ik denk dat tot de 6 of 7 ook wel had gekund, gezien de populariteit van dit topic.
Bij de vorige editie werd dit namelijk ook al snel aangepast. Dus wat zeg jij HoldUp? Tot de 5, 1 verschil is bij nader inzien nu wel erg laag.
Zephyr schreef:
De 2e Ronde. Omdat het tempo in R-1 wel een beetje té gortig was, gaan we de score maar eens een stuk opschroeven.
Ronde 2 = t/m 9, met 2 verschil.
De 2e Ronde. Omdat het tempo in R-1 wel een beetje té gortig was, gaan we de score maar eens een stuk opschroeven.
Ronde 2 = t/m 9, met 2 verschil.
Bij de vorige editie werd dit namelijk ook al snel aangepast. Dus wat zeg jij HoldUp? Tot de 5, 1 verschil is bij nader inzien nu wel erg laag.
0
Tot de 5,1 verschil is overigens wel heel laag. Aan dit tempo vliegen we er veel te snel door me dunkt. Misschien al meteen tot de 10 ofzo gaan?
0-1
0-1
0
geplaatst: 1 februari 2015, 13:07 uur
Jammer dat Orbit niet meedoet. Zijn avatar strookt toch wel het meeste met zijn manier van discussiëren. 

* denotes required fields.