MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar

zoeken in:
Angelo

Ik lig er al uit, awoert, ik doe niet meer mee!

Haha nee, dat is niet de reden waarom ik hier m'n gezicht (of avatar) niet meer ga laten zien. Vind het gewoon te snel gaan. Een beetje chaos is leuk, maar hier is het overzicht echt zo compleet zoek dat het echt niet meer leuk is om te volgen.

Maar veel plezier nog hier, en ik mag hopen dat aERo nu tenminste wel dit hele boeltje wint

panjoe (moderator)
ArthurDZ schreef:
Haha nee, dat is niet de reden waarom ik hier m'n gezicht (of avatar) niet meer ga laten zien. Vind het gewoon te snel gaan. Een beetje chaos is leuk, maar hier is het overzicht echt zo compleet zoek dat het echt niet meer leuk is om te volgen.

Als de volgende ronde de te behalen score flink wordt verhoogd (10, of 12, of misschien zelfs 15 lijkt me geen slecht idee), en er dus flink meer tijd is om te stemmen, zal het wel bijtrekken.

Gajarigon

panjoe (moderator)
Onderhond

1-1

OH, 2-3

tuktak
2-0rudi

4-0 rudi... geen groot fan van die, maar die van kaztor is helemaal niks

5-0 Rudi

Vince vega: 1-1

4-1 Vince

wat een rust........

Nog niet klaar?

panjoe (moderator)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:45 uur

geplaatst: vandaag om 13:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.