Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2015, 14:49 uur
Ik lig er al uit, awoert, ik doe niet meer mee!
Haha nee, dat is niet de reden waarom ik hier m'n gezicht (of avatar) niet meer ga laten zien. Vind het gewoon te snel gaan. Een beetje chaos is leuk, maar hier is het overzicht echt zo compleet zoek dat het echt niet meer leuk is om te volgen.
Maar veel plezier nog hier, en ik mag hopen dat aERo nu tenminste wel dit hele boeltje wint
Haha nee, dat is niet de reden waarom ik hier m'n gezicht (of avatar) niet meer ga laten zien. Vind het gewoon te snel gaan. Een beetje chaos is leuk, maar hier is het overzicht echt zo compleet zoek dat het echt niet meer leuk is om te volgen.
Maar veel plezier nog hier, en ik mag hopen dat aERo nu tenminste wel dit hele boeltje wint

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 februari 2015, 14:52 uur
ArthurDZ schreef:
Als de volgende ronde de te behalen score flink wordt verhoogd (10, of 12, of misschien zelfs 15 lijkt me geen slecht idee), en er dus flink meer tijd is om te stemmen, zal het wel bijtrekken.
0
geplaatst: 1 februari 2015, 14:58 uur
4-0 rudi... geen groot fan van die, maar die van kaztor is helemaal niks
* denotes required fields.