Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:07 uur
0-3
Samen met die van Dwejkk en mezelf (
) de mooiste die er nog inzit, vind ik.
Samen met die van Dwejkk en mezelf (
) de mooiste die er nog inzit, vind ik.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:45 uur
Gekke opmerking. Dan kan mijn avatar beter ook niet meedoen? Waarom zouden platenhoezen als avatar minder geschikt zijn dan andere plaatjes? Of neem ik je opmerking nu te serieus?

0
Onweerwolf
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:47 uur
Je zou kunnen zeggen dat een platenhoes soms beter werkt als hoes dan als avatar vanwege de grootte. Dat vind ik dan in het geval van die van Herman weer niet.
En in jouw geval is het nog weer anders omdat je een detail van een hoes hebt gekozen. Dat detail werkt wel een stuk beter dan de hele hoes zou doen als avatar vind ik.
En in jouw geval is het nog weer anders omdat je een detail van een hoes hebt gekozen. Dat detail werkt wel een stuk beter dan de hele hoes zou doen als avatar vind ik.
0
Cured
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:49 uur
mjah......niet op user stemmen graag, maar op avatar 
6-13

6-13
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:49 uur
Voor mij is die hoes inmiddels meer 'herman' geworden dan dat 't de Screamadelica-hoes is. 
6-14
Al vind ik de eendenserie van Onweerwolf ook leuk, en herkenbaar.

6-14
Al vind ik de eendenserie van Onweerwolf ook leuk, en herkenbaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:52 uur
Niet verrassend en geen schande om te verliezen van de iconische avatar van Herman. 
Voor de teleurgestelde fans heb ik nog deze link: T-shirt Loeke Look turquoise-blauw met eend - springboon.be
En deze parodie gemaakt door een andere user van wie ik een CD had gekocht:
http://i.imgur.com/oKJmLh5.jpg

Voor de teleurgestelde fans heb ik nog deze link: T-shirt Loeke Look turquoise-blauw met eend - springboon.be
En deze parodie gemaakt door een andere user van wie ik een CD had gekocht:
http://i.imgur.com/oKJmLh5.jpg

* denotes required fields.