Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2002
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:18 uur
chevy93 schreef:
Porcupine Tree verliest van Sugababes.
Untitled #8 verliest 0-5 van Wavy Gravy.
En zojuist gaat Untitled #1 (ruim) nat tegen godbetert Moloko.
edit: Kent ook 3-5 verloren van Sugababes.
Porcupine Tree verliest van Sugababes.
En zojuist gaat Untitled #1 (ruim) nat tegen godbetert Moloko.
edit: Kent ook 3-5 verloren van Sugababes.

De vaste stemmers houden nu eenmaal niet van Sigur Rós. Ik ben allang blij dat zij niet de enige stemmers zijn van de MuMeLadder.. In ieder geval wordt mijn waardering voor deze KO steeds minder, en dan heb ik het niet alleen over het verlies van Sigur Rós.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:37 uur
chevy93 schreef:
Is dat nu echt zo vreemd? Gaat hier om een van de beste tracks van een album dat boven de 4 gemiddeld scoort (bij 41 stemmen). Ik kan prima begrijpen dat het jouw smaak niet is, maar om nu net te doen alsof Sigur Ros van een of ander niemendalletje heeft verloren slaat natuurlijk nergens op.
/edit: ook een van de beste singles van Moloko overigens

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:47 uur
Ik vind 1263 stemmen, 4,19* en één van de beste gewaardeerde nummers op MuMe toch wel wat anders dan een album met 41 stemmen en 4,02* (er zijn meer dan 1000 albums met die score). En tussen verliezen en met 0-5 afgemaakt worden, zit ook nog wel een verschil.
Verder vind ik Wavy Gravy ook niet slecht, maar niet meer dan een zesje waard (toch wel een beetje een niemendalletje
). Het slaat overigens nergens op om dat "niet jouw smaak" te noemen, want zover ligt Wavy Gravy absoluut niet van mijn smaak
Verder vind ik Wavy Gravy ook niet slecht, maar niet meer dan een zesje waard (toch wel een beetje een niemendalletje
). Het slaat overigens nergens op om dat "niet jouw smaak" te noemen, want zover ligt Wavy Gravy absoluut niet van mijn smaak
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 15:20 uur
5-2
Dance music van Sasha is gewoon keigoed. Dus Wavy Gravy terecht door.
Dance music van Sasha is gewoon keigoed. Dus Wavy Gravy terecht door.

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 15:37 uur
68. The Libertines - Time For Heroes vs. Golden Boy with Miss Kittin - Rippin' Kittin
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:20 uur
69. Queens of the Stone Age - No One Knows vs. Mando Diao - Mr Moon
0-0
0-0
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 21:09 uur
70. Bryan Ferry - Goddess Of Love vs. Coldplay - A Whisper
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 21:42 uur
71. Oasis - Born on a Different Cloud vs. Queens of the Stone Age - First It Giveth
0-0
0-0
* denotes required fields.