Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1970
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2013, 22:15 uur
5e ronde t/m 7: 2 verschil
1. Black Sabbath - Paranoid vs Nick Drake - Bryter Layter
2. Led Zeppelin - Led Zeppelin III vs Deep Purple - In Rock
3. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu vs Neil Young - After the Gold Rush
4. Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water vs Van Morrison - Moondance
24 uurs regel van toepassing. Bij gelijke stand na 24 uur doorgaan tot de beslissende stem.
1. Black Sabbath - Paranoid vs Nick Drake - Bryter Layter
3. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu vs Neil Young - After the Gold Rush
4. Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water vs Van Morrison - Moondance
24 uurs regel van toepassing. Bij gelijke stand na 24 uur doorgaan tot de beslissende stem.
0
geplaatst: 3 december 2013, 22:23 uur
0-1
Zo te zien alleen maar sterke albums bij de laatste 8, vooral battle 3 wordt lastig kiezen.
Zo te zien alleen maar sterke albums bij de laatste 8, vooral battle 3 wordt lastig kiezen.
0
geplaatst: 4 december 2013, 02:13 uur
Niet dat Paranoid slecht is, integendeel, maar Byrter Layter sla ik zelfs na 1 luisterbeurt - al een tijdje geleden - al hoger aan.
1-5
Overigens zie ik nu het niveau van de rest... Dit zijn duidelijk de twee beste die er over zijn. After the Goldrush en Moondance zijn ook nog wel aardig en van Deja Vu weet ik dat er twee leuke nummers op staan (het hele album ken ik niet, maar ik ben niet echt fan van CSN).
1-5
Overigens zie ik nu het niveau van de rest... Dit zijn duidelijk de twee beste die er over zijn. After the Goldrush en Moondance zijn ook nog wel aardig en van Deja Vu weet ik dat er twee leuke nummers op staan (het hele album ken ik niet, maar ik ben niet echt fan van CSN).
0
geplaatst: 4 december 2013, 09:26 uur
1-0
1-0
0
geplaatst: 4 december 2013, 09:39 uur
3-1
Net zoals Black Sabbath vind ik dat van Deep Purple maar schreeuwmuziek. Maar ja, zal wel aan mijn leeftijd liggen.
Net zoals Black Sabbath vind ik dat van Deep Purple maar schreeuwmuziek. Maar ja, zal wel aan mijn leeftijd liggen.

* denotes required fields.