MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1970

zoeken in:
wibro schreef:
Net zoals Black Sabbath vind ik dat van Deep Purple maar schreeuwmuziek. Maar ja, zal wel aan mijn leeftijd liggen.

Volgens mij is dat nu juist muziek uit jouw jeugd Wim

GrafGantz schreef:
(quote)

Volgens mij is dat nu juist muziek uit jouw jeugd Wim

Muziek die ik ook destijds niet kon waarderen. De beide albums heb ik vandaag voor de eerste maal helemaal beluisterd. Ik kende alleen de nummers Paranoid en Child in Time. Ik vond het teringherrie met de nadruk op die zang. Voor mij voldoende om destijds in 1970 die albums links te laten liggen. Nu ben ik helaas gedwongen ze te beluisteren anders mag ik niet stemmen. We zitten ten slotte wel in de kwartfinale.

Cured
Wees blij dat je nog in het begin van hardschreeuw-rock zat; nu is het vaak wel 10 keer erger

3. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu vs Neil Young - After the Gold Rush

Cured
0-1

1-1 (4,0* vs 4,0*)

Dit had voor mij de finale mogen zijn.

3-5

5* tegen 5*, finale waardig materiaal!

4. Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water vs Van Morrison - Moondance

1-0

heel nipt...

Cured
2-3

Tijd voor de halve finales wibro

Gast
geplaatst: vandaag om 15:08 uur

geplaatst: vandaag om 15:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.