MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Mooiste Albumtitel KO

zoeken in:

2-4

19. When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold - Songs For The Deaf
7-4
Nooit verwacht dat deze nominatie zou winnen van het sterke Songs For the Deaf. Die laatste had ik toch wel minimaal in de halve finale verwacht.

Casartelli (moderator)
Poeha schreef:
het sterke Songs For the Deaf. Die laatste had ik toch wel minimaal in de halve finale verwacht.

Ik vind er geen reet aan eigenlijk.

2-5

When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold is juist finalemateriaal.
Songs For the Deaf is een beetje flauw.

Cured
4-5

johannesA
4-6

21. Days Of Future Passed - They Threw Us All in a Trench and Stuck a Monument on Top

1-0

Casartelli (moderator)
2-0

Coys
2-1

5-5

Deze titel roept heel wat gedachten op.

Cured
6-5

toptitel

Vreemd...

Cured
neh....vind je?

Veruit de meest vreemde uitslag in dit spel tot nog toe. Dus ja, echt onbegrijpelijk. Ik vraag me serieus af hoeveel mensen niet enkel op de titel af zijn gegaan maar ook het album an sich mee hebben genomen in de afweging. Maar goed, meeste stemmen gelden enzo, dus tijd ovor de volgende.

22. "Well, Well" said the Rocking Chair - Hardcore Will Never Die, But You Will

Coys
0-3

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Veruit de meest vreemde uitslag in dit spel tot nog toe. Dus ja, echt onbegrijpelijk. Ik vraag me serieus af hoeveel mensen niet enkel op de titel af zijn gegaan maar ook het album an sich mee hebben genomen in de afweging. Maar goed, meeste stemmen gelden enzo, dus tijd ovor de volgende.

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die een titel helemaal gelijk beoordelen als ze met het onderliggende album bekend zijn als wanneer ze hem voor het eerst horen (en dat je bij een battle tussen twee hoezen precies hetzelfde zou zien).

Maar goed, die tweede titel was mij in elk geval een maatje te pretentieus.

1-3

Casartelli schreef:
Maar goed, die tweede titel was mij in elk geval een maatje te pretentieus.

Een progger die iets te pretentieus vindt. Nu heb ik echt alles gehoord

Gast
geplaatst: vandaag om 22:05 uur

geplaatst: vandaag om 22:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.