Muziek / Muziekgames / Mooiste Albumtitel KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 november 2013, 15:47 uur
't Was even zoeken, hoe maximaliseer ik de kans dat Micha hapt... maar 't is gelukt hoor.

Days of Future Passed is natuurlijk ook een pretentieuze titel. En het is natuurlijk ook een pretentieus album. En het is ook verre van de mooiste titel die ik ken. Maar die lange titels die met name de laatste tijd in sommige kringen wat bon ton zijn, wekken hier met recht allergische reacties op.
0
Cured
geplaatst: 21 november 2013, 16:17 uur
1-4
. Ik vind di lange titels meestal niet altijd zo sterk, maar een titel moet je pakken en dat heb ik met die 1e. De muziek erop is nou niet bepaald aan me besteed, op 2 nummers na.
GrafGantz schreef:
Veruit de meest vreemde uitslag in dit spel tot nog toe. Dus ja, echt onbegrijpelijk. Ik vraag me serieus af hoeveel mensen niet enkel op de titel af zijn gegaan maar ook het album an sich mee hebben genomen in de afweging. Maar goed, meeste stemmen gelden enzo, dus tijd ovor de volgende.
Nou, ik stem altijd onafhankelijk Veruit de meest vreemde uitslag in dit spel tot nog toe. Dus ja, echt onbegrijpelijk. Ik vraag me serieus af hoeveel mensen niet enkel op de titel af zijn gegaan maar ook het album an sich mee hebben genomen in de afweging. Maar goed, meeste stemmen gelden enzo, dus tijd ovor de volgende.
. Ik vind di lange titels meestal niet altijd zo sterk, maar een titel moet je pakken en dat heb ik met die 1e. De muziek erop is nou niet bepaald aan me besteed, op 2 nummers na.
0
geplaatst: 21 november 2013, 16:18 uur
stoepkrijt schreef:
. Eigenlijk is een buiging niet eens genoeg. 
Ik spreek met mezelf af dat ik pas ga opzoeken van wie dit album is, als hij deze KO heeft gewonnen.
(quote)
. Eigenlijk is een buiging niet eens genoeg. 
Ik spreek met mezelf af dat ik pas ga opzoeken van wie dit album is, als hij deze KO heeft gewonnen.
Hij is uitgeschakeld, betekent dat nu dat je nooit en te nimmer op gaat zoeken van wie dit album is?

0
geplaatst: 21 november 2013, 16:40 uur
3-6
Shit! Ik bedenk me opeens dat ik deze ben vergeten te nomineren. Van alle grindcoretiteltjes toch wel mijn favoriete
Shit! Ik bedenk me opeens dat ik deze ben vergeten te nomineren. Van alle grindcoretiteltjes toch wel mijn favoriete

0
geplaatst: 21 november 2013, 17:13 uur
Die nummers van 18 seconden zijn nog verdeeld in meerdere suites 

0
geplaatst: 21 november 2013, 18:56 uur
Het is al 3-7, dus een nieuwe:
23. A Farewell to Kings - Armchair Apocrypha
1-0
23. A Farewell to Kings - Armchair Apocrypha
1-0
0
geplaatst: 21 november 2013, 19:46 uur
GrafGantz schreef:
Hij is uitgeschakeld, betekent dat nu dat je nooit en te nimmer op gaat zoeken van wie dit album is?
Ik wilde hier net zelf op terugkomen (quote)
Als ik woord zou houden wel, maar ik denk niet dat ik dat eeuwig vol ga houden. Daarom sta ik nu op het punt mijn belofte te gaan breken.Edit: Liars, toch wel een interessante naam. Misschien ga ik me eens in hun muziek verdiepen. Zo'n prachtige titel lijkt me een mooie aanleiding.
0
johannesA
geplaatst: 21 november 2013, 20:26 uur
24. Með Suð Í Eyrum Við Spilum Endalaust - An End Has A Start
0-1
0-1
* denotes required fields.