Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2015, 09:38 uur
Ik wil best een top maken, maar ik weet niet of er veel mensen zitten te wachten op 10 foto's van mezelf.
0
geplaatst: 11 februari 2015, 09:45 uur
GrafGantz schreef:
Ik wil best een top maken, maar ik weet niet of er veel mensen zitten te wachten op 10 foto's van mezelf.
(quote)
Dus jij maakt de flop 10?
0
geplaatst: 11 februari 2015, 14:46 uur
GrafGantz schreef:
De meesten van ons hebben die al láng boven ons bed hangen, Graf
0
geplaatst: 11 februari 2015, 14:49 uur
0
geplaatst: 11 februari 2015, 18:44 uur
Gretz schreef:
We kunnen ook dit topic een doorstart geven.
Muziek >> Muziekgames >> Knappe Artiesten KO
(quote)
We kunnen ook dit topic een doorstart geven.

Muziek >> Muziekgames >> Knappe Artiesten KO
Mocht er interesse voor zijn, wil ik wel eens een poging wagen om te kijken of er van dit topic (waar we nu dus in spelen) een K.O. te maken valt?
0
geplaatst: 11 februari 2015, 18:49 uur
Poeha schreef:
Mocht er interesse voor zijn, wil ik wel eens een poging wagen om te kijken of er van dit topic (waar we nu dus in spelen) een K.O. te maken valt?
(quote)
Ik wilde hetzelfde voorstellen, maar jij mag er uiteraard ook mee aan de gang gaan.

0
zaaf
geplaatst: 11 februari 2015, 23:31 uur
ik vind t wel een leuk idee! als dix tenminste meedoet... 

0
geplaatst: 12 februari 2015, 00:03 uur
0
geplaatst: 12 februari 2015, 00:31 uur
* denotes required fields.