MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4

zoeken in:
4-
2+, 2-
1+, 2- nipt
4+ nipt
1+, 3-

5-
2+, 3-
2+, 2-
5+
1+, 4-

5-
2+, 3-
2+, 2-
6+
1+, 4-

1+, 5-
3+, 3-
2+, 3-
7+ absoluut niet nipt
1+, 5-

2+, 5-
4+, 3-
2+, 4-
8+
2+, 5-

Tijd voor een nieuwe muzikant. Aan de hand van enige opmerkingen bij dit topique, Muziek >> Algemeen >> Nieuw in de Top 40: 2016, stel ik Maan de Steenwinkel voor.

tnf schreef:
Tja. Maan. T'is (als je door de styling e.d. heen kijkt) gewoon je best knappe doch tegelijkertijd doodsaaie buurmeisje, waarbij het team erachter de illusie probeert te wekken dat ze wél speciaal is. Ik voel 'het' niet.
Kijk en luister vervolgens naar het Nederlandse meisje dat nu in de finalereeks van de Duitse Idols staat (Laura Van Den Elzen, en dan specifiek dit optreden), en het valt nog meer op wat er aan Maan ontbreekt.

Ikhouvandansen schreef:
Maan's buurmeisje uiterlijk is charmant zeker met de bruine-zwart geverfde haren die ze nu heeft en een beetje basic look maar dat past bj haar. Ze lijkt op de meisjes waar ik in middelbare school een beetje verliefd op was, niet 'hollywood knap' maar charmant en aandoenlijk in uitstraling. Het is niet erg de norm nu ofzo in pop wereld maar ik vind haar uiterlijk en houding nog het beste aan heel het maan persona.

Afijn, een foto:

http://images0.tcdn.nl/filmenuitgaan/article25180264.ece/BINARY/u/maan.JPG

Misterfool
+1

2+, 1-

2+, 2-

2+, 3-

3+, 3-

3+, 4-

Ikhouvandansen
4+ 4-

(natuurlijk)

4+, 5-

5+, 5- lekker wijf

Leuke meid hoor. Mag ik zelf ook stemmen nu?

Jij mag zelf ook stemmen, Slowgaze

6+, 6- voordeel van de twijfel

7+, 6-

8+, 6-

8+ 7-

dix
+8 -8

+8, -9

+8, -10

Nadeel van de twijfel

9+, 10-

Deze foto is wat minder

ik denk ook dat het aan de foto ligt.

9+, 11-

gaat het alleen om die linker of ook om die rechter? En die linkse is Taylor Swift?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.