MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4

zoeken in:

Lol, dat is de 291e min op rij.

Waarom stop je niet gewoon met posten in dit topic als je toch alleen maar bereid bent om minnen uit te delen?

Ik bedoel je gaat toch ook niet steeds terug naar de Chinees om er eten te bestellen als je geen van de gerechten echt lekker vindt?

Gretz schreef:
(quote)

Lol, dat is de 291e min op rij.

Waarom stop je niet gewoon met posten in dit topic als je toch alleen maar bereid bent om minnen uit te delen?

Ik bedoel je gaat toch ook niet steeds terug naar de Chinees om er eten te bestellen als je geen van de gerechten echt lekker vindt?

Ik er de vinger niet op leggen, maar om één of andere reden irriteert mij dat ook.

Ja sorry maar hier moet ik ook een min toekennen

3-

Gretz schreef:
(quote)

Dit was geen retorische vraag. Je zou best even antwoord mogen geven Lion.

thelion

Poeha schreef:
Ja sorry maar hier moet ik ook een min toekennen

Haha; het zou natuurlijk ook saai zijn als we alle kandidaten hier goedkeuren. Ik zet hier niet alleen maar artiesten die ik zelf knap vind, maar probeer ook wat te variëren.

Misterfool
1+ 6-

1+ 7-

Bij deze krijg ik ook een thelion gevoel.

1+ 8-

corn1holio1 schreef:
(quote)

Ik er de vinger niet op leggen, maar om één of andere reden irriteert mij dat ook.

En het irriteert me ook dat thelion mijn vraag ontwijkt.

Ik stel voor dat we de post van thelion dan ook maar voortaan negeren.

Ik bedoel je zet in Lied van de Dag toch ook niet (zonder) te luisteren standaard een onvoldoende neer. Dit is net zo belachelijk.

1+ 10-

1+, 11-

1+, 12-

Gretz schreef:
(quote)

Ik bedoel je zet in Lied van de Dag toch ook niet (zonder) te luisteren standaard een onvoldoende neer. Dit is net zo belachelijk.

Kom op zeg, laat hem lekker...

Het is niet dat deze plussen en minnen ook maar op één of andere manier boeien.

1+, 13-

Kort haar is bijna altijd een min. Dit is zelfs een dikke min.

Teunnis schreef:
(quote)

Kom op zeg, laat hem lekker...

Het is niet dat deze plussen en minnen ook maar op één of andere manier boeien.

1+, 13-

Kort haar is bijna altijd een min. Dit is zelfs een dikke min.

Klopt helemaal dat die plussen en minnen niks boeien, dat wilde ik ook niet suggereren. Iedereen moet gewoon stemmen wat hij wil.

Maar ik vind het wel wonderbaarlijk en erg vreemd dat er dis iemand is die steeds de moeite neemt om dit topic te checken terwijl hij vrouwen niet knap vind en er niet op valt. En volgens ben ik niet de enige die dit gek vindt.

Ik stel dan gewoon een normale vraag omdat ik nieuwsgierig ben wat er precies achter schuilt.

Met een kort antwoord zoals 'ik vind het leuk om zoveel mogelijk posts te hebben op MuMe' zou ik al wel genoegen nemen. Maar nu snap ik het gewoon niet en vind ik het stom dat ik geen reactie krijg.

Maar weer eens een man doen voor de verandering:

Ik val niet op heren, maar heb toch wel een lichte mancrush voor deze held. Die deze week nog wat groter is geworden nadat ik hem live zag optreden.

http://assets.rollingstone.com/assets/2015/article/the-gospel-of-father-john-misty-20150219/186713/large_rect/1424448796/1401x788-JoshTillman_RollingStone_20.JPG
Father John Misty

Hij ziet er een stuk minder saai uit dan ik op basis van zijn artiestennaam had gedacht.

1+

Nou, Father John Misty verdient toch wel iets meer animo dan dit.

1+, 1- close call

1+, 2-

dix
Van dit type zitten er hier onder mijn raam zeker twintig op het terras.

+1 -3

dix
Gretz schreef:

Doe effe normaal man

dix schreef:
(quote)

Doe effe normaal man

Rustig zeg. ? Waar maak je uit op dat ik dit serieus wilde doen?

1+ 4-

Gast
geplaatst: vandaag om 13:23 uur

geplaatst: vandaag om 13:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.