MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4

zoeken in:
1+, 5-

dix
Gretz schreef:

Rustig zeg. ..Waar maak je uit op dat ik dit serieus wilde doen?

Tuurlijk, al die posts waren tongue in cheek. Die van mij dan vanzelfsprekend ook.

Eens kijken of we het tij kunnen keren. My best bet: Grace Jones & Donald Lundgren

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/08/1410186813133_wps_23_Mandatory_Credit_Photo_by.jpg

Dan zul je zien dat Lion een plusje geeft aan Grace Jones.

1-
1+

stoepkrijt schreef:
Dan zul je zien dat Lion een plusje geeft aan Grace Jones.

Niet zo als ze er hier uitziet, maar Grace zou een + kunnen krijgen. Donald heeft een te hoekig gezicht. dus.......

2-
1+, 1-

dix
Mission almost accomplished

Eigenlijk gokte ik op direct twee plusjes, want hoekig ?? Dolph's hoeken benaderen wél de perfectie.

Nog maar een plaatje om te bezien of we hiermee Lion toch tot twee plussen kunnen verleiden:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f6/58/46/f6584613f29e2204abff76f3a6e0c169.jpg

Sinds wanneer heet Dolph Lundgren (echte naam Hans) Donald? Bij wijze van spreken zeker weer?

3-
2+, 1-

Op welke foto moet ik nu stemmen dan? Het is eigenlijk niet de bedoeling om meerdere plaatjes van dezelfde artiest(en) kort na elkaar te plaatsen.

dix
Poeha schreef:
Sinds wanneer heet Dolph Lundgren (echte naam Hans) Donald?

O ja ... in verwarring gebracht door zijn duckface denk ik.
Gretz schreef:
Het is eigenlijk niet de bedoeling om meerdere plaatjes van dezelfde artiest(en) kort na elkaar te plaatsen.

Geef SVP even aan of we dit serieus moeten nemen of niet

dix schreef:
(quote)

O ja ... in verwarring gebracht door zijn duckface denk ik.
(quote)

Geef SVP even aan of we dit serieus moeten nemen of niet

Nou ja, ik snap in eerste instantie niet helemaal dat je een troll (Cured is er niks bij) wil verleiden tot een plus. Het maakt mij verder niet uit dat je twee foto's plaatst, maar dat maakt het wel allemaal ingewikkelder. Moeten we nu op beide foto's stemmen of mogen we kiezen?

dix
De meeste posters in dit topic verwarren 'knap' met 'daarmee wil ik naar bed'. Ik geloof niet dat jij daarin afwijkt, maar Lion misschien wel? Just a thought.

Maar om je vraag te beantwoorden: kies maar waar je het op kan

dix schreef:
De meeste posters in dit topic verwarren 'knap' met 'daarmee wil ik naar bed'.
Ik geloof niet dat jij daarin afwijkt, maar Lion misschien wel? Just a thought.

Waar zit de verwarring hem precies in dan? Als je een artiest zou doen is hij/zij toch ook gewoon sowieso een plus waard? Ik neem aan dat de meesten hier zo denken. Alleen een matige foto wil nog wel eens roet in het eten kunnen gooien. Ben verder ook niet te beroerd om een man af en toe een plus geven, als zijn uiterlijk het echt waard is.

Lion is een troll of vindt dus echt 99,9% van de mensen lelijk, maar dan snap ik überhaupt niet waarom dit topic tussen z'n updates staat. Of hij geeft alleen een plus als het uiterlijk van de artiest een 10 scoort maar dat zou eigenlijk ook nergens op. slaan

Allebei geen uitstraling (foto 1).

4-
2+, 2-

Gretz schreef:
(quote)

Waar zit de verwarring hem precies in dan? Als je een artiest zou doen is hij/zij toch ook gewoon sowieso een plus waard? Ik neem aan dat de meesten hier zo denken. Alleen een matige foto wil nog wel eens roet in het eten kunnen gooien. Ben verder ook niet te beroerd om een man af en toe een plus geven, als zijn uiterlijk het echt waard is.

Lion is een troll of vindt dus echt 99,9% van de mensen lelijk, maar dan snap ik überhaupt niet waarom dit topic tussen z'n updates staat. Of hij geeft alleen een plus als het uiterlijk van de artiest een 10 scoort maar dat zou eigenlijk ook nergens op. slaan

Waar maak je je zo druk om?

bennerd schreef:
(quote)

Waar maak je je zo druk om?

Ehm sorry, ik maak me niet druk. Ik heb er wel moeite mee dat iemand het vertikt om een doodnormale vraag te beantwoorden.

dix
Gretz schreef:
Rustig zeg.... Waar maak je uit op dat ik dit serieus wilde doen?
Gretz schreef:
Ik heb er wel moeite mee dat iemand het vertikt om een doodnormale vraag te beantwoorden.

Wat is het nou Gretz? Kijk eens goed in dit topic rond man, 90% van de postings is lelijk en met 50% wilen we het desondanks toch wel doen. Zou je je ook zo opwinden als iemand alleen maar plussen uitdeelde?

Ik vind het vooral vreemd dat iemand er zich zo in opwindt dat die een andere user probeert uit te lokken tot een antwoord. Laat iedereen lekker doen wat hij of zij wilt. Als thelion daar niet op wilt antwoorden, dan moet hij dat vooral niet doen. Als hij jouw vraag een min wilt geven, moet die dat vooral doen.

Lion is een troll of vindt dus echt 99,9% van de mensen lelijk

Een foto van Lion zelf hier, zou de zaak wat kunnen opleuken.
Moet hij wel iet of wat amateurgitaar ofzo spelen natuurlijk...

Verder helemaal geen probleem met Lion, trollen heb ik van hem nog niet moeten aanschouwen, zeker niet in de andere topics..

En verder, ook vanwege mij:

5-
2+, 3-

Beide lijken (goede betekenis van het woord uiteraard) niet op Sandra Kim

dus

6-
2+, 4-

Ik zou ze allebei doen.

7-
2+, 5-

8-
2+, 6-

3-

Je weet er weer de foto uit te pikken Gretz

Misterfool
1+ 3-

2+, 3-

Arno schreef:
3-

Je weet er weer de foto uit te pikken Gretz

Haha, we zullen wel een verschillende smaak hebben qua compositie en kleurgebruik.

2+, 4-

dix
bananenpak altijd plus

+3 -4

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.