MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4

zoeken in:
Haha, wat een foto

3+, 5-

3+ 6-

3+, 7-

3+, 8-

Op deze foto zeker niet

3+ 9-

4+, 9-

Nipt plusje.

Goed moment om deze dame weer eens van stal te halen:

http://www.avidmix.com/wp-content/uploads/2016/02/Taylor-Swift-2016-31-01-750x563.jpeg

Taylor Swift

296

5+, 1-

6+, 1-

7+, 1-

Misterfool
7+ 2-

7+, 3-

7+, 6-

7+, 7-

Deze pic dan weer net nie.

7+, 9-

8+, 9-

9+, 9-

10+, 9-

Verrassend veel minnen zeg. Een mooie meid (maar dat is natuurlijk smaak) en sowieso een erg fraaie foto.

10+, 10-

11+, 10-

Ik stem hier eigenlijk nooit mee maar Taylor verdient toch wel een plusje.

Zeker een mooie meid, stoepkrijt. Normaal geef ik haar ook een plus, maar deze foto doet het niet voor me.

Waar moet het heen met de wereld, als mrs. Swift maar net aan goedgekeurd wordt.

Nederlands nieuwste ster nog maar eens doen, die gisteren in EKKO op hun albumpresentatie bewees dat de jubelstemming van veel mensen over muziek helemaal terecht is.

http://www.tickcounter.com/countup/1399868340000/europe-amsterdam/dhms/FFFFFFE14211F58105F58105/thelion:_Dagen_Zonder_Plus?utm_source=widget&utm_medium=CountUp&utm_campaign=widget

Annelotte de Graaf (Amber Arcades)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.