Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4
zoeken in:
3
geplaatst: 13 november 2020, 12:57 uur
Al de vierde keer dat ze voorbijkomt, Geert.
We weten het nu wel
We weten het nu wel

1
geplaatst: 19 november 2020, 18:49 uur
Speciaal voor Edgar18 
https://pbs.twimg.com/media/DfCVCaEVMAAOJPJ.jpg:large
Johanna Söderberg (First Aid Kit)

https://pbs.twimg.com/media/DfCVCaEVMAAOJPJ.jpg:large
Johanna Söderberg (First Aid Kit)
0
geplaatst: 19 november 2020, 20:30 uur
Saai meisje.
2+, 3-
En welke tattoo moet ik trouwens beoordelen? Ik zie er drie.
2+, 3-
En welke tattoo moet ik trouwens beoordelen? Ik zie er drie.
1
geplaatst: 19 november 2020, 21:27 uur
Wat een eer!
Laat ik hier dan eens voor één keertje een oordeel vellen. Volgens mij heb ik in een ver verleden eens een keer of twee drie een plusje of minnetje uitgedeeld, maar daar had ik achteraf eigenlijk spijt van. Een van de vreemdste topics op deze site. Een vleeskeuring voor (vrouwelijke?) artiesten? Niet mijn ding. Van iemand die zich erg druk maakt over het vrouwenquotum in allerhande lijstjes zou ik hier overigens niet meteen (veel) activiteit verwachten.
Anyhow, mevrouw Emmylou dus. Op zich helemaal geen lelijke dame, maar ze kijkt uit haar ogen of ze een chromosoompje teveel heeft. Dat leest veel botter weg dan ik het bedoel, maar maakt wel dat ik haar absoluut niet aantrekkelijk vind. Een minnetje dus.
2+, 4-
PS. Dikke props voor het shirt, die wil ik ook!
Laat ik hier dan eens voor één keertje een oordeel vellen. Volgens mij heb ik in een ver verleden eens een keer of twee drie een plusje of minnetje uitgedeeld, maar daar had ik achteraf eigenlijk spijt van. Een van de vreemdste topics op deze site. Een vleeskeuring voor (vrouwelijke?) artiesten? Niet mijn ding. Van iemand die zich erg druk maakt over het vrouwenquotum in allerhande lijstjes zou ik hier overigens niet meteen (veel) activiteit verwachten.
Anyhow, mevrouw Emmylou dus. Op zich helemaal geen lelijke dame, maar ze kijkt uit haar ogen of ze een chromosoompje teveel heeft. Dat leest veel botter weg dan ik het bedoel, maar maakt wel dat ik haar absoluut niet aantrekkelijk vind. Een minnetje dus.
2+, 4-
PS. Dikke props voor het shirt, die wil ik ook!
0
geplaatst: 19 november 2020, 21:33 uur
Zie je die op haar rechterbovenarm ook, half verstopt onder haar shirt? Die tattoo op haar linkerarm vind ik wel een plusje waard trouwens.
1
geplaatst: 19 november 2020, 21:37 uur
Edgar18 schreef:
Volgens mij heb ik in een ver verleden eens een keer of twee drie een plusje of minnetje uitgedeeld, maar daar had ik achteraf eigenlijk spijt van. Een van de vreemdste topics op deze site. Een vleeskeuring voor (vrouwelijke?) artiesten? Niet mijn ding.
(quote)
Volgens mij heb ik in een ver verleden eens een keer of twee drie een plusje of minnetje uitgedeeld, maar daar had ik achteraf eigenlijk spijt van. Een van de vreemdste topics op deze site. Een vleeskeuring voor (vrouwelijke?) artiesten? Niet mijn ding.
Die snap ik niet. Voel je je nu schuldig over het feit dat je artiesten hebt beoordeeld op hoe knap je hun uiterlijk vindt? Waarom zou je daar spijt van hebben? Dit topic is net als Just a Joke #2 niet het meest serieuze op de site hè.
Is toch niet heel erg wereldschokkend dat zowel mannen en vrouwen het leuk vinden om het andere geslacht (of hetzelfde geslacht in geval van LHBT+) te beoordelen op uiterlijke kenmerken? Wat zou daar in jouw ogen ongewenst aan zijn?
Als het goed is nog steeds te bestellen op de officiële website

1
geplaatst: 19 november 2020, 21:44 uur
Gretz schreef:
Voel je je nu schuldig over het feit dat je artiesten hebt beoordeeld op hoe knap je hun uiterlijk vindt?
Schuldig is een (veel) te groot woord, maar ik ben geen voorstander van het oordelen op basis van uiterlijke kenmerken. Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf weten, maar ik voel weinig behoefte daaraan mee te doen. Zelfs niet als het niet serieus is (want dat snap ik zelf natuurlijk ook wel).Voel je je nu schuldig over het feit dat je artiesten hebt beoordeeld op hoe knap je hun uiterlijk vindt?
Shirt gecheckt, enkel voor vrouwen
.
1
geplaatst: 19 november 2020, 21:54 uur
Zonde, anders had ik je hem cadeau gegeven

Ik moet nu opeens denken aan een hypemeisje dat een DSOTM- of NM-shirt draagt, maar het album in kwestie nog nooit gehoord heeft

0
geplaatst: 19 november 2020, 21:57 uur
Het verschil met de hypemeisjes is dat ik Emmylou, June, Gram en Johnny zeer regelmatig draai
.
Dit in tegenstelling tot Söderberg & Söderberg. Maar zolang ze hun eigen logo er niet op plakken is dat geen probleem.
. Dit in tegenstelling tot Söderberg & Söderberg. Maar zolang ze hun eigen logo er niet op plakken is dat geen probleem.
1
geplaatst: 19 november 2020, 22:08 uur
1
geplaatst: 20 november 2020, 07:27 uur
Ik snap het probleem niet zo; het schijnt dat de croptop voor mannen het fashion item van de zomer '21 wordt

0
geplaatst: 15 december 2020, 21:46 uur
* denotes required fields.