Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4
zoeken in:
0
geplaatst: 13 februari 2023, 23:39 uur
Mooie inhaalrace.
Wanneer heeft er iemand "gewonnen"? Ik zie de regels zo gauw niet terug..
5
geplaatst: 14 februari 2023, 10:06 uur
voskat schreef:
Mooie inhaalrace.
Mooie inhaalrace.
Bij dit spel verliezen we allemaal

0
geplaatst: 15 februari 2023, 00:59 uur
Alex Gehring (van Ringo Deathstarr)
https://64.media.tumblr.com/161eeeab0a9830328311abae512506da/tumblr_pi0xvyH7hC1viyy27o1_1280.jpg
https://64.media.tumblr.com/161eeeab0a9830328311abae512506da/tumblr_pi0xvyH7hC1viyy27o1_1280.jpg
0
geplaatst: 20 februari 2023, 18:12 uur
voskat schreef:
Vanwaar deze ginger haat? Jullie zijn ziek.
Niets tegen ginger hoor. Gewoon not my cup of beschuit.Vanwaar deze ginger haat? Jullie zijn ziek.
0
geplaatst: 20 februari 2023, 21:34 uur
4+, 2-
Op basis van die eerste foto had ik haar niet eens als ginger ingeschat.
Op basis van die eerste foto had ik haar niet eens als ginger ingeschat.
0
geplaatst: 1 maart 2023, 16:17 uur
0
geplaatst: 3 maart 2023, 11:18 uur
https://i.imgur.com/W0cu564.jpg
Ethel Cain, met dank aan ehh fapello
Ethel Cain, met dank aan ehh fapello
2
geplaatst: 3 maart 2023, 11:28 uur
Jaren geleden beleefde ik veel plezier aan dit topic, maar altijd was er ook een sluimerend ongemak. Nu keer ik na lange tijd terug, en vind ik het eigenlijk een beetje een viezige boel. Hebben anderen dat ook? Of denken jullie: zeur niet en laat ons met rust?
0
geplaatst: 3 maart 2023, 11:31 uur
Kramer schreef:
Jaren geleden beleefde ik veel plezier aan dit topic, maar altijd was er ook een sluimerend ongemak. Nu keer ik na lange tijd terug, en vind ik het eigenlijk een beetje een viezige boel. Hebben anderen dat ook? Of denken jullie: zeur niet en laat ons met rust?
Ook in het oppervlakkige zit schoonheid. Ik vind het allemaal wel meevallen, wat ik tot nu toe gezien heb van dit topic.
Maar ik deel uit principe ook geen minnetjes uit hier. Desnoods skip ik een ronde. :3
Komen hier ook mannen voorbij trouwens?
0
geplaatst: 3 maart 2023, 11:37 uur
Kramer schreef:
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Vooral ook omdat er alleen vrouwen "beoordeeld" worden.
0
geplaatst: 3 maart 2023, 11:57 uur
MRDammann schreef:
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Vooral ook omdat er alleen vrouwen "beoordeeld" worden.
Dat dus.
Vrouwen hebben voor 90% mijn voorkeur, daar niet van, maar de variatie mag wel wat opgekrikt worden.
* denotes required fields.