MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4

zoeken in:
3+, 3-

4+, 3-

Vorige nog een 7+

Mooie inhaalrace.
Wanneer heeft er iemand "gewonnen"? Ik zie de regels zo gauw niet terug..

voskat schreef:
Mooie inhaalrace.
Wanneer heeft er iemand "gewonnen"? Ik zie de regels zo gauw niet terug..

Bij dit spel verliezen we allemaal

5+ 3-

1+ 1-

1+, 2-

Vanwaar deze ginger haat? Jullie zijn ziek.

voskat schreef:
Vanwaar deze ginger haat? Jullie zijn ziek.
Niets tegen ginger hoor. Gewoon not my cup of beschuit.

4+, 2-

Op basis van die eerste foto had ik haar niet eens als ginger ingeschat.

2+, 1-

Geef die meid een boterham.

4+, 1-

6+, 2-

7+ 2-

https://i.imgur.com/W0cu564.jpg
Ethel Cain, met dank aan ehh fapello

Jaren geleden beleefde ik veel plezier aan dit topic, maar altijd was er ook een sluimerend ongemak. Nu keer ik na lange tijd terug, en vind ik het eigenlijk een beetje een viezige boel. Hebben anderen dat ook? Of denken jullie: zeur niet en laat ons met rust?

Kramer schreef:
Jaren geleden beleefde ik veel plezier aan dit topic, maar altijd was er ook een sluimerend ongemak. Nu keer ik na lange tijd terug, en vind ik het eigenlijk een beetje een viezige boel. Hebben anderen dat ook? Of denken jullie: zeur niet en laat ons met rust?

Ook in het oppervlakkige zit schoonheid. Ik vind het allemaal wel meevallen, wat ik tot nu toe gezien heb van dit topic.

Maar ik deel uit principe ook geen minnetjes uit hier. Desnoods skip ik een ronde. :3

Komen hier ook mannen voorbij trouwens?

Kramer schreef:

Ik heb exact hetzelfde gevoel. Vooral ook omdat er alleen vrouwen "beoordeeld" worden.

MRDammann schreef:
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Vooral ook omdat er alleen vrouwen "beoordeeld" worden.

Dat dus.
Vrouwen hebben voor 90% mijn voorkeur, daar niet van, maar de variatie mag wel wat opgekrikt worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:24 uur

geplaatst: vandaag om 08:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.