MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

6. Palace Brothers - I Am a Cinematographer vs. Palace Music - Old Jerusalem

0-1

Is het liedje met de charmante songtitel door dankzij de Regel der 24 uren, of gaan we bikkelhard door tot de 4?

Nee, we gaan bikkelhard door tot de 4, Nick!

2-4

8. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness vs. Palace Brothers - There Is No-One That Will Take Care of You

Masimo schreef:
Nee, we gaan bikkelhard door tot de 4, Nick!

Zei de man met voorkennis.

Jongens, dit is moeilijk. 'I See a Darkness' wordt verondersteld de grote klassieker van Oldham te zijn, maar ik heb het vaak voor onbekender pareltjes; die liggen vaak dieper op de oceaanbodem, verstopt onder zand en wier.

2-1 dus.

3-1

Ik vind No-One bepaald niet het beste nummer van die plaat. Darkness juist wel!

volgende ronde !

Oj! Oj!

Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song / Music / Brothers)

http://media1.fdncms.com/pittsburgh/imager/will-oldham-takes-stock-of-his-2012/u/slideshow/1610511/music1_04.jpg

KWARTFINALES:

1. Palace - You Have Cum in Your Hair And Your Dick Is Hanging Out vs. Palace Music - New Partner
2. Palace Music - Gulf Shores vs. Palace Music - More Brother Rides
3. Bonnie 'Prince' Billy - One With the Birds vs. Palace Brothers - I Am a Cinematographer
4. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness vs. Palace Brothers - You Will Miss Me When I Burn

gewoon dezelfde regels, hoppa

2. Palace Music - Gulf Shores vs. Palace Music - More Brother Rides

0-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:46 uur

geplaatst: vandaag om 10:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.