MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

3-2

'Gulf Shores' is wel aan het groeien..

3. Bonnie 'Prince' Billy - One With the Birds vs. Palace Brothers - I Am a Cinematographer

0-0

1-0

Ik vind One with the birds trouwens erg op Hickory wind van Gram Parsons lijken.

4. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness vs. Palace Brothers - You Will Miss Me When I Burn

1-0

2-2 !!!!!!

2-3!!! !!! !!!

dix
4-5 voor zover dat er nog toe doet

Volgende rondje!

Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song / Music / Brothers)

http://exclaim.ca/images/billie3.jpg

HALVE FINALES:

1. Palace Brothers - You Will Miss Me When I Burn vs. Palace Brothers - I Am a Cinematographer
2. Palace Music - New Partner vs. Palace Music - Gulf Shores

Tot de 5 ditmaal?

(het is een Palace-feestje gebleken, geen Bonnie's meer!)

1. Palace Brothers - You Will Miss Me When I Burn vs. Palace Brothers - I Am a Cinematographer

0-1

De Palace platen hebben grote impact gehad in huize itchy. Vanaf I See a Darkness vind ik het allemaal veel wisselvalliger. Het is dan wel zijn classic maar alle vier de songs uit de halve finale zijn me dierbaarder. Hoe meer lo-fi hoe beter lijkt wel. Daarom vind ik zijn titelloze plaat uit 2013 ook zo fijn en verademing tussen zijn recente werk.

dix
Wat mij betreft was een finale rough vs glossy best interessant geweest. Maar OK, dan maar zo rudimentair als mogelijk...

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:06 uur

geplaatst: vandaag om 09:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.