Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2016, 16:01 uur
Even tussendoor een bericht van organisatorische aard. Dit topic wordt te groot, dus we verhuizen naar #4. Maar ik kan me voorstellen dat het handig is om deze K.O. hier af te ronden.
Verzoek dus aan Casartelli om de aanstaande Church-K.O. niet hier te houden, maar in een nog te openen nieuw topic.
Verzoek dus aan Casartelli om de aanstaande Church-K.O. niet hier te houden, maar in een nog te openen nieuw topic.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 februari 2016, 16:34 uur
Lukas schreef:
Komt goed. Als we toch organisatorisch bezig zijn: ik ga over tien dagen op vakantie. Wellicht dat dix met de Low-KO of Outlaw104 met de My Morning Jacket-KO even voor kan kruipen?
0
geplaatst: 1 februari 2016, 17:07 uur
Casartelli schreef:
Komt goed. Als we toch organisatorisch bezig zijn: ik ga over tien dagen op vakantie. Wellicht dat dix met de Low-KO of Outlaw104 met de My Morning Jacket-KO even voor kan kruipen?
(quote)
Gezien dat Outlaw104 al ruim een half jaar (3-6-2015) geleden het volgende aangaf, ga ik er vanuit dat het hem wel moet lukken en verheug ik me ook alvast op de volgende KO

Outlaw104 schreef:
Ben natuurlijk nog lang niet aan de beurt, maar ik heb in principe binnen een kwartier een K.O. klaar staan voor My Morning Jacket.
Maar ik wacht wel netjes m'n beurt af, wel zo fatsoenlijk dunkt me.
Ben natuurlijk nog lang niet aan de beurt, maar ik heb in principe binnen een kwartier een K.O. klaar staan voor My Morning Jacket.
Maar ik wacht wel netjes m'n beurt af, wel zo fatsoenlijk dunkt me.
0
geplaatst: 1 februari 2016, 17:33 uur
8. One in a Million vs. Since I Don't Have You
1-0
En ook hier weer: allebei prachtig.
1-0
En ook hier weer: allebei prachtig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.