MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
5-2

een van Guns n' Roses beste

Casartelli (moderator)

5-4

Het is 5-3

7. Think About You vs. Nightrain

johannesA
3-2

Even tussendoor een bericht van organisatorische aard. Dit topic wordt te groot, dus we verhuizen naar #4. Maar ik kan me voorstellen dat het handig is om deze K.O. hier af te ronden.

Verzoek dus aan Casartelli om de aanstaande Church-K.O. niet hier te houden, maar in een nog te openen nieuw topic.

Casartelli (moderator)
Lukas schreef:
Verzoek dus aan Casartelli om de aanstaande Church-K.O. niet hier te houden, maar in een nog te openen nieuw topic.

Komt goed. Als we toch organisatorisch bezig zijn: ik ga over tien dagen op vakantie. Wellicht dat dix met de Low-KO of Outlaw104 met de My Morning Jacket-KO even voor kan kruipen?

dix
Is het al zo laat ?

Gaat mij niet lukken .....

Casartelli schreef:
(quote)

Komt goed. Als we toch organisatorisch bezig zijn: ik ga over tien dagen op vakantie. Wellicht dat dix met de Low-KO of Outlaw104 met de My Morning Jacket-KO even voor kan kruipen?

Gezien dat Outlaw104 al ruim een half jaar (3-6-2015) geleden het volgende aangaf, ga ik er vanuit dat het hem wel moet lukken en verheug ik me ook alvast op de volgende KO

Outlaw104 schreef:
Ben natuurlijk nog lang niet aan de beurt, maar ik heb in principe binnen een kwartier een K.O. klaar staan voor My Morning Jacket.
Maar ik wacht wel netjes m'n beurt af, wel zo fatsoenlijk dunkt me.

7. Think About You vs. Nightrain

3-5

3-6

Allebei prachtig, deze keuze valt me zwaar.

8. One in a Million vs. Since I Don't Have You

1-0

En ook hier weer: allebei prachtig.

johannesA
4-1

9. You're Crazy vs. Civil War

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:55 uur

geplaatst: vandaag om 14:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.