MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

zaaf
Niet gek dat t close is.... voor mij gaat t ook nek aan nek. Eh......
8-7

Out of Time is toch overduidelijk het betere liedje hier? Of ben ik nou doof?

Teunnis schreef:

Alle hoortoestel merken en fabrikanten in Nederland. - hoortoestellen.nu

Als een van die dingen er voor zorgt dat Beetlebum ineens beter wordt dan Out of Time, zou ik hem onmiddellijk terugbrengen (zegt iemand die door zijn muziekliefhebberij ook al enige gehoorschade heeft opgelopen)

He, he, en die gehoorschade heb jij van Devin Townsend en niet van Blur
Moeten trouwens wel heel goeie hoorapparaten zijn wil Beetlebum er minder van worden.
Die 2 liedjes van 13 + You and me waren bij mij favoriet.

10-9 Omdat het meer typisch Blur is. Beide tracks zijn ijzersterk.

This is a Low

12-9

12-10

Omdat OoT zo'n lekkere ontdekking was, beide nummers zijn inderdaad zeer goed.

zaaf
We have a final! panjoe zet jij m neer?

Ja kom maar op met die Dirty Harry

Teunnis schreef:

This is a Low is door de fanclub verkozen tot het beste Blur-nummer. Voor mij is het de nummer 2. Eerlijk gezegd vind ik dat Out of Time niet echt in de buurt komt.

panjoe (moderator)
All right, dan nu de finale van de Damon Albarn K.O. We hebben een startlijst van 64 nummers terug weten te brengen tot deze twee:

Gorillaz ft. Del the Funky Homosapien - Clint Eastwood

Ik denk dat dit toch wel het meest bekende nummer is uit Damons oeuvre. Fantastische recht voor je raap raps van Del, leunend op een spookachtig bas- en orgelloopje en dito mondharmonicatonen, vergezeld door een geweldig meebrulrefreintje.

vs

Blur - Beetlebum

Bij Beetlebum moet ik altijd denken aan een opmerking van één van de Gallaghers, die beschrijft hoe hij ondanks zijn afkeer tegen Blur compleet werd weggeblazen door dit nummer. Een strak uitgevoerd, 'modern' Britpopnummer, waarin Damons veelzijdigheid als zanger goed naar voren komt.

We gaan tot de 15, met minimaal 2 verschil - dat moet haalbaar zijn, omdat er zo'n 30 mensen hebben meegestemd, te weten, naast mijzelf: zaaf thelion laxus11 dynamo d Teunnis Arrie GrafGantz starsailor vigil ArthurDZ Niek Rudi S Slowgaze -SprayIt- Gloeilamp johan de witt Johnny Marr nelis dumb_helicopter Scorpion_21 musicfriek herman Bonk johannesA Marty McFly Dwejkk_ Supersid arcade monkeys Dance Lover

zaaf
Teun is niet doof en de fanclub is bevooroordeeld.
Wij niet!

zaaf
1-1

2-3

Mooie finale! Maar alle pakweg laatst overgebleven 16 nummers hadden van mij de finale mogen halen! Diepe buiging voor het genie Damon Albarn (en natuurlijk ook zijn maatjes in Blur en Gorillaz, die zullen ook wel hun bijdrage geleverd heben, toch????)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.