Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2015, 17:13 uur
14. Baby, We'll Be Fine vs. Sea of Love
1-1
Moeilijk, niet normaal moeilijk, voor de underdog dan maar. Maar Sea of Love is gewoon even goed, mag het dus ook zeker halen van mij.
1-1
Moeilijk, niet normaal moeilijk, voor de underdog dan maar. Maar Sea of Love is gewoon even goed, mag het dus ook zeker halen van mij.
0
geplaatst: 18 mei 2015, 17:16 uur
2-2
Inderdaad een moeilijke, maar dat zijn eigenlijk bijna alle battles...
Inderdaad een moeilijke, maar dat zijn eigenlijk bijna alle battles...
0
geplaatst: 18 mei 2015, 19:44 uur
stoepkrijt schreef:
De eerste in een mooie reeks. The National, Arcade Fire en Keane ga ik ook zeker volgen.
De eerste in een mooie reeks. The National, Arcade Fire en Keane ga ik ook zeker volgen.
Zeg dat wel. Goed dat ik dit topic nu ook ontdek.

0
geplaatst: 18 mei 2015, 19:47 uur
Jij bent er vroeg bij. Dit topic loopt pas 9 jaar 
Maar leuk dat je komt meespelen, hoor!

Maar leuk dat je komt meespelen, hoor!
0
geplaatst: 18 mei 2015, 21:02 uur
0-3
Mansion on the Hill, natuurlijk een supermooie cover, maar toch vind ik het vreemd dat die hier meedoet en één van hun allermooiste nummers, The Geese of Beverly Road, niet. What's that about?
Mansion on the Hill, natuurlijk een supermooie cover, maar toch vind ik het vreemd dat die hier meedoet en één van hun allermooiste nummers, The Geese of Beverly Road, niet. What's that about?

0
geplaatst: 19 mei 2015, 01:38 uur
Nee, wel eens eerder op gestuit, maar er waren meestal battles van artiesten waarvan ik niet zo heel veel kende. Nu kan ik mooi instappen.

0
geplaatst: 19 mei 2015, 08:38 uur
Johnny Marr schreef:
0-3
0-3
Die zal te weinig voorkeursstemmen gehad hebben.
1-5
16. 90-Mile Water Wall vs. England
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.