Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter] #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2013, 16:50 uur
Op grond van wat ik om 16:24 zei vind ik dit systeem minder goed dan het huidige. Eigenlijk is dit zowat het tegenovergestelde van wat ik zelf graag zie 

0
geplaatst: 27 november 2013, 16:59 uur
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)
Ronde 7 - Ladder 7:
107 Arcade Fire - Rebellion (Lies) 4
91 Tom Waits - Martha 3
90 The Doors - Riders On The Storm
80 The Beatles - Here Comes The Sun
76 David Bowie - Life On Mars? 1
74 Lloyd Cole And The Commotions - Rattlesnakes
73 Bruce Springsteen - The River
59 Tori Amos - Winter 2
--------------------------
Ronde 7 - Ladder 8:
96 The Doors - The End
92 Depeche Mode - Enjoy The Silence 2
82 Pixies - Where Is My Mind?
80 DJ Shadow - Stem/Long Stem 3
79 Sinéad O'Connor - Troy
77 Massive Attack - Angel 1
73 Arcade Fire - No Cars Go 4
61 Massive Attack - Teardrop
Deadline: 17.00 uur
Ronde 7 - Ladder 7:
107 Arcade Fire - Rebellion (Lies) 4
91 Tom Waits - Martha 3
90 The Doors - Riders On The Storm
80 The Beatles - Here Comes The Sun
76 David Bowie - Life On Mars? 1
74 Lloyd Cole And The Commotions - Rattlesnakes
73 Bruce Springsteen - The River
59 Tori Amos - Winter 2
Ronde 7 - Ladder 8:
96 The Doors - The End
92 Depeche Mode - Enjoy The Silence 2
82 Pixies - Where Is My Mind?
80 DJ Shadow - Stem/Long Stem 3
79 Sinéad O'Connor - Troy
77 Massive Attack - Angel 1
73 Arcade Fire - No Cars Go 4
61 Massive Attack - Teardrop
Deadline: 17.00 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 november 2013, 17:02 uur
yeahyeahyeah schreef:
Op grond van wat ik om 16:24 zei vind ik dit systeem minder goed dan het huidige. Eigenlijk is dit zowat het tegenovergestelde van wat ik zelf graag zie
VWB jouw punten:
Herkansingen helemaal afschaffen levert mi een minder representatieve lijst op aangezien er in die rondes toch nog wel verschil wordt gemaakt.
Herkansingen verkleinen levert nauwelijks tijdwinst op, tenzij je het idd doet bij ronde 1 maar dan komt niet iedere plaat minimaal 2x aan bod.
Platen vrijloten heeft niet mijn voorkeur omdat ook dit een minder representatieve lijst oplevert aangezien nu alle ronde 1 percentages niet meer mee kunnen tellen om de eindrangschikking te helpen berekenen. Voor de platen die ver geraken maakt het niet zoveel verschil maar voor de platen die bv na ronde 3 afvallen wel.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:04 uur
De eerste twee zijn inderdaad duidelijke nadelen, die m.i. dus alleen acceptabel zijn als er per se ruimte vrijgemaakt moet worden. Platen vrijloten zoals dit jaar heeft m.i. slechts een marginale invloed op de representativiteit omdat percentages uit vroegere ronden relatief licht meetellen. Het inleveren van nominaties vind ik zoals gezegd in ieder geval nóg minder acceptabel.
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 november 2013, 17:05 uur
Overigens was het aantal nieuwe nominaties vroeger meestal 560, dus teruggaan van 808 naar 700 vind ik persoonlijk niet zo'n grote aderlating.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:06 uur
Ik vind dat laatste voorstel wel een goed idee
De luisterdruk wordt in het begin dan toch iets verlaagd..De voorbije twee jaren met goeie moed begonnen, maar al na paar weken moeten afhaken omdat ik er de tijd niet meer voor vond.
De luisterdruk wordt in het begin dan toch iets verlaagd..De voorbije twee jaren met goeie moed begonnen, maar al na paar weken moeten afhaken omdat ik er de tijd niet meer voor vond.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:08 uur
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)
Ronde 7 - Ladder 9:
Donna Summer - I Feel Love
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Pearl Jam - Alive
Pulp - Common People
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
The Doors - L.A. Woman
The Doors - The Crystal Ship
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric
Ronde 7 - Ladder 10:
Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
Pink Floyd - Comfortably Numb
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (1-5)
Portishead - Glory Box
Sigur Rós - Untitled #3.
The Beach Boys - God Only Knows
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
Deadline: 11.00 uur
Ronde 7 - Ladder 9:
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Pearl Jam - Alive
Pulp - Common People
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
The Doors - L.A. Woman
The Doors - The Crystal Ship
Ronde 7 - Ladder 10:
Pink Floyd - Comfortably Numb
Portishead - Glory Box
Sigur Rós - Untitled #3.
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 november 2013, 17:09 uur
yeahyeahyeah schreef:
De eerste twee zijn inderdaad duidelijke nadelen, die m.i. dus alleen acceptabel zijn als er per se ruimte vrijgemaakt moet worden. Platen vrijloten zoals dit jaar heeft m.i. slechts een marginale invloed. Het inleveren van nominaties vind ik zoals gezegd in ieder geval nóg minder acceptabel.
De eerste twee zijn inderdaad duidelijke nadelen, die m.i. dus alleen acceptabel zijn als er per se ruimte vrijgemaakt moet worden. Platen vrijloten zoals dit jaar heeft m.i. slechts een marginale invloed. Het inleveren van nominaties vind ik zoals gezegd in ieder geval nóg minder acceptabel.
Het aantal nominaties is met name gebaseerd op hoe het cijfermatig uitkomt. Aangezien ik bij het berekenen van een werkend systeem van achter naar voren werk en het dus vrij random is wat er uitkomt aan nieuwe nominaties. Het gaat er om dat het past. Het is bij deze laatste optie toevallig 700, maar het had ook 723 kunnen zijn bij wijze van spreken.
Het is wel zo dat nieuwe nominaties dubbel tellen qua druk omdat elke extra deelnemer aan ronde 1 ook in ronde 1x moet terugkomen. Gaat het aantal nominaties dus omlaag dan boek je al vrij snel wat tijdwinst.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:10 uur
Troy pas vijfdes ook
Hopelijk haalt het nummer de herkansing nog.
Hopelijk haalt het nummer de herkansing nog.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:13 uur
Onweerwolf schreef:
De keerzijde van dit systeem is wel dat de ladders van ronde 1, herkansingsronde 1, ronde 2, herkansingsronde 2 en ronde 2a dan per 3 tegelijk worden gespeeld en dat ze weer groter worden. 16 nummers per ladder voor R1
De keerzijde van dit systeem is wel dat de ladders van ronde 1, herkansingsronde 1, ronde 2, herkansingsronde 2 en ronde 2a dan per 3 tegelijk worden gespeeld en dat ze weer groter worden. 16 nummers per ladder voor R1
Ik ben hier geen voorstander van. Ik luister meestal ad hoc, vlak voordat ik m'n punten ga verdelen (behalve als ik voor langere periode naar het buitenland moet) en volledig ronde 1 drie keer 16 nummers te beluisteren lijkt me echt teveel van het goede. Dan liever de wat kleinere brokjes die we nu hebben.
Minder nominaties vind ik, om door anderen al genoemde redenen, ook geen probleem. Bovendien halen mijn nominaties de lijst toch praktisch nooit

0
geplaatst: 27 november 2013, 17:13 uur
titan schreef:
Ik vind dat bij de ladders de "druk' altijd aan het begin ligt. Omdat ik de ladder serieus neem luister ik altijd alle nummers, hetgeen een hoop tijd kost. In de tweede ronde (en verder) zijn de nummers al bekend en gaat het stemmen gemakkelijker. Een systeem waarbij de druk in de eerste ronde nog wat meer opgevoerd wordt heeft derhalve niet mijn voorkeur. In het huidige schema is het nog goed te doen.
Daarnaast vind ik het geen slecht idee om het aantal nieuwe nominaties te beperken, om de reden die casartelli ook al heeft genoemd.
Ik vind dat bij de ladders de "druk' altijd aan het begin ligt. Omdat ik de ladder serieus neem luister ik altijd alle nummers, hetgeen een hoop tijd kost. In de tweede ronde (en verder) zijn de nummers al bekend en gaat het stemmen gemakkelijker. Een systeem waarbij de druk in de eerste ronde nog wat meer opgevoerd wordt heeft derhalve niet mijn voorkeur. In het huidige schema is het nog goed te doen.
Daarnaast vind ik het geen slecht idee om het aantal nieuwe nominaties te beperken, om de reden die casartelli ook al heeft genoemd.
Hier heel erg mee eens en daarom zwaar tegen het voorstel van OWW. De ladders moeten in het begin absoluut niet langer worden. Het is nu gelukkig al beter dan eerst. Wat mij betreft is 12 het maximum voor een ladder. Minder nominaties per user vind ik daarentegen helemaal geen probleem.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:14 uur
Tot nu toe was ik lang niet altijd blij met het verloop van de ladder dit jaar, maar hier toch wel een paar mooie verrassingen: Martha en Stem/Long Stem allebei door 

0
geplaatst: 27 november 2013, 17:16 uur
Ronde 7 - Ladder 9:
4 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
3 Pearl Jam - Alive
2 The Doors - The Crystal Ship
1 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Pulp - Common People
The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10:
4 The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
3 Pink Floyd - Comfortably Numb
2 Portishead - Glory Box
1 Sigur Rós - Untitled #3.
Ronde 7 - Ladder 9:
3 Pearl Jam - Alive
2 The Doors - The Crystal Ship
1 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Pulp - Common People
The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10:
4 The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
2 Portishead - Glory Box
0
Onweerwolf
The Eraser schreef:
Volgens mij blijft de druk ongeveer gelijk. 36 per dag is 72 per twee dagen.
In het huidige systeem is het 22 per 12 uur, dus 66 per twee dagen voor ronde 1, 29 per 12 uur voor HRonde 1, dus 78 per twee dagen en voor ronde 2 26 per 12 uur en dus 72 per twee dagen.
Ronde 1 zou dus iets zwaarder worden en ronde 2 blijft gelijk. Herkansingsronde 1 wordt lichter.
De druk wordt echter wel gelijkmatig verdeeld per etmaal ipv om de 12 uur.
0
Dj Shadow 
Toch apart dat Teardrop, normaal altijd makkelijk finalist, er zo van langs krijgt en zelfs onder Angel eindigt. Was ook wel abnormaal sterk met 5 nummers die regelmatig in de finale staan.
Ladder 10 is ook weer belachelijk sterk.

Toch apart dat Teardrop, normaal altijd makkelijk finalist, er zo van langs krijgt en zelfs onder Angel eindigt. Was ook wel abnormaal sterk met 5 nummers die regelmatig in de finale staan.
Ladder 10 is ook weer belachelijk sterk.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:18 uur
Life On Mars? Ik hoop het, want hier op aarde allang niet meer 

0
geplaatst: 27 november 2013, 17:19 uur
Ronde 7 - Ladder 9:
4 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon 3
4 Pulp - Common People 4
3 Pearl Jam - Alive
3 The Doors - The Crystal Ship 1
2 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric 2
The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10:
8 The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out 4
3 Portishead - Glory Box 1
3 Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) 3
2 Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out) 2
Ronde 7 - Ladder 9:
4 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon 3
4 Pulp - Common People 4
3 Pearl Jam - Alive
3 The Doors - The Crystal Ship 1
2 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric 2
The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10:
8 The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out 4
3 Portishead - Glory Box 1
3 Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) 3
2 Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out) 2
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:21 uur
Onweerwolf schreef:
Ik heb dan nog, op verzoek van El Ninjo een ander alternatief dat in principe het beste van meerdere werelden verenigt maar wel ten koste van de traditie.
Het is een systeem gebaseerd op ladders van 10 in de tweede fase en wat dus uitkomt op een finale van 25 ipv 32. (!!!)
Qua druk en regelmaat:
* Ladders staan 24 uur
* Ronde 1 t/m 4 wordt met 3 ladders per keer gespeeld, daarna met 2 per keer.
* Laddergrootte is 12 nummers voor ladder 1, H1 en 2, daarna alleen nog maar 10.
Verder: 700 nieuw nominaties en geen vrijgelote platen voor ronde 1.
Dat houdt dan dus in ronde 1 + herkansing + ronde 2 36 nummers per 24 uur in, daarna een tijdje 30 per 24 uur en we eindigen met 20 per 24 uur.
Discuss!
Ik heb dan nog, op verzoek van El Ninjo een ander alternatief dat in principe het beste van meerdere werelden verenigt maar wel ten koste van de traditie.
Het is een systeem gebaseerd op ladders van 10 in de tweede fase en wat dus uitkomt op een finale van 25 ipv 32. (!!!)
Qua druk en regelmaat:
* Ladders staan 24 uur
* Ronde 1 t/m 4 wordt met 3 ladders per keer gespeeld, daarna met 2 per keer.
* Laddergrootte is 12 nummers voor ladder 1, H1 en 2, daarna alleen nog maar 10.
Verder: 700 nieuw nominaties en geen vrijgelote platen voor ronde 1.
Dat houdt dan dus in ronde 1 + herkansing + ronde 2 36 nummers per 24 uur in, daarna een tijdje 30 per 24 uur en we eindigen met 20 per 24 uur.
Discuss!
Dit klinkt al beter. 10 of 12 nummers per ladder is perfect. Meer is wat mij betreft absoluut niet wenselijk, minder is niet erg, maar waarom met 8 spelen als 10 ook prima is. Het vrijlotenvind ik dan juist weer iets wat absoluut moet blijven, een enorme aanwinst dit jaar. Je wint er enorm veel tijd mee en ik heb het idee dat je daarmee hooguit 5 platen helpt die er anders uit zouden gestemd worden. Dan vind ik de tijdwinst toch wel echt belangrijker. Dat ladders 24 uur gaan blijven staan is op zich wel een aardig idee, al zijn de huidige deadlines ook echt wel prima. Het is geen ramp om sporadisch een ladder te missen - al kan het wel zo lijken op dat moment.
Wat ik alleen niet snap is waarom er in het begin met 3 ladders tegelijk wordt gespeeld en later met 2. Juist in de latere rondes kan je bijna zonder te luisteren je punten wel invullen. Sterker nog, het kost me hooguit twee uur om heel Ronde 7 van punten te voorzien. Dus in principe zou het voor mij in de latere rondes wel met 16 ladders per keer, niet dat ik dat aanbeveel

0
geplaatst: 27 november 2013, 17:21 uur
Juist ja, had even niet ingecalculeerd dat de rondes tussen 23u en 17u geen 12 uur maar 18 uur duren...In elk geval vind ik het wel beter als we telkens 24 uur de tijd hebben, anders mis je toch al snel enkele rondes doordat je eens niet thuis bent.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:22 uur
Tussenstand op de helft van het aantal ladders mbt de herkansingen.
Voor wat betreft de nummers 4, vanaf nu gaan er nummers 4 rechtstreeks door.
De eerste 2 nummers 4 die daarvoor in aanmerking komen zijn Love - Alone Again Or en Radiohead - Karma Police.
De onderste 2 nummers 4 die als eerste in aanmerking komen om definitief te gaan herkansen zijn The Beatles - Here Comes the Sun en The Smashing Pumpkins - Disarm.
Wat betreft de afvallers die in aanmerking komen voor een herkansing, die is momenteel in volgorde de 8 herkansers, statistisch gezien zouden de bovenste 4 nummers dus goed zitten om op het eind bij de beste 8 afvallers te eindigen. Kijkend naar de gescoorde percentages zou dat ook overeenkomen met de percentages waarmee afvallers in de vorige rondes ook doorgingen.
The National - Bloodbuzz Ohio
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Sinéad O'Connor - Troy
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Pixies - Monkey Gone To Heaven
Massive Attack - Angel
The Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower
David Bowie - Life On Mars?
Voor wat betreft de nummers 4, vanaf nu gaan er nummers 4 rechtstreeks door.
De eerste 2 nummers 4 die daarvoor in aanmerking komen zijn Love - Alone Again Or en Radiohead - Karma Police.
De onderste 2 nummers 4 die als eerste in aanmerking komen om definitief te gaan herkansen zijn The Beatles - Here Comes the Sun en The Smashing Pumpkins - Disarm.
Wat betreft de afvallers die in aanmerking komen voor een herkansing, die is momenteel in volgorde de 8 herkansers, statistisch gezien zouden de bovenste 4 nummers dus goed zitten om op het eind bij de beste 8 afvallers te eindigen. Kijkend naar de gescoorde percentages zou dat ook overeenkomen met de percentages waarmee afvallers in de vorige rondes ook doorgingen.
The National - Bloodbuzz Ohio
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Sinéad O'Connor - Troy
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Pixies - Monkey Gone To Heaven
Massive Attack - Angel
The Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower
David Bowie - Life On Mars?
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:23 uur
DJ Shadow nog vierde

Jammer dat Life on Mars net niet dezelfde positie gehaald heeft.

Jammer dat Life on Mars net niet dezelfde positie gehaald heeft.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:23 uur
Neeeee!!!!! Ik heb ladder 8 gemist! Een ladder met vier nummers uit mijn top 10 aller tijden!
No Cars Go en Teardrop waren al niet meer te redden, maar Troy nog wel.
Mijn drie punten waren genoeg geweest...
No Cars Go en Teardrop waren al niet meer te redden, maar Troy nog wel.
Mijn drie punten waren genoeg geweest...
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:26 uur
Nog niet te hard juichen voor DJ Shadow...dat wordt een zekere herkanser hoor, staat 3e van onder bij de rangschikking van de nummers 4...met nog 8 rondjes te gaan zullen er zeker 3 nummers 4 een hoger percentage scoren.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:26 uur
Onweerwolf schreef:
In het huidige systeem is het 22 per 12 uur, dus 66 per twee dagen voor ronde 1, 29 per 12 uur voor HRonde 1, dus 78 per twee dagen en voor ronde 2 26 per 12 uur en dus 72 per twee dagen.
Ronde 1 zou dus iets zwaarder worden en ronde 2 blijft gelijk. Herkansingsronde 1 wordt lichter.
(quote)
Net als Bertus luister ik ad hoc, en met ons vele anderen heb ik het idee. Dus dat je de luisterdruk per uur (of etmaal) uitdrukt geeft niet helemaal een correct beeld. Je moet ook kijken wat de luisterdruk per ladder is. Ik ga simpelweg eerder 10 nummers achter elkaar luisteren dan 16.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:28 uur
Ronde 7 - Ladder 9:
7 Pulp - Common People +3
7 Pearl Jam - Alive +4
6 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +2
4 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
4 The Doors - The Crystal Ship +1
2 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric
The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10: pas
8 The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
3 Portishead - Glory Box
3 Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
2 Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
Ronde 7 - Ladder 9:
7 Pulp - Common People +3
7 Pearl Jam - Alive +4
6 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +2
4 The Doors - The Crystal Ship +1
2 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric
The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10: pas
3 Portishead - Glory Box
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 november 2013, 17:29 uur
Ronde 7 - Ladder 9: ja, dit is een fijne ladder - geen enkel zelfs maar matig nummer hier
11 Pulp - Common People +4
7 Pearl Jam - Alive
6 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
4 The Doors - The Crystal Ship
3 The Doors - L.A. Woman +3
3 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric +1
2 Donna Summer - I Feel Love +2
Ronde 7 - Ladder 10: kan ik hier de joker inzetten op Shine On? Wat mij betreft het enige echte finalemateriaal in deze verder weinig overtuigende ladder
5 Pink Floyd - Comfortably Numb +2
4 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (1-5) +4
4 Portishead - Glory Box +1
3 The Beach Boys - God Only Knows +3
40/30
Ronde 7 - Ladder 9: ja, dit is een fijne ladder - geen enkel zelfs maar matig nummer hier
11 Pulp - Common People +4
7 Pearl Jam - Alive
6 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
3 The Doors - L.A. Woman +3
3 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric +1
2 Donna Summer - I Feel Love +2
Ronde 7 - Ladder 10: kan ik hier de joker inzetten op Shine On? Wat mij betreft het enige echte finalemateriaal in deze verder weinig overtuigende ladder
5 Pink Floyd - Comfortably Numb +2
4 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (1-5) +4
4 Portishead - Glory Box +1
3 The Beach Boys - God Only Knows +3
40/30
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:31 uur
Ik moet toegeven dat Casartelli wel humor heeft. Ladder 9 fijn noemen en tegelijkertijd kurkdroog beweren dat er nauwelijks finalemateriaal in ladder 10 zit 
Ronde 7 - Ladder 9:
11 Pulp - Common People
9 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +3
7 Pearl Jam - Alive
6 Donna Summer - I Feel Love +4
5 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon +1
5 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric +2
3 The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10: Op Comfortably Numb
en God Only Knows na allemaal finalewaardig
6 Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) +3
5 Pink Floyd - Comfortably Numb
5 Portishead - Glory Box +1
5 Sigur Rós - Untitled #3. +4
4 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (1-5)
4 Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out) +2
3 The Beach Boys - God Only Knows

Ronde 7 - Ladder 9:
11 Pulp - Common People
9 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +3
7 Pearl Jam - Alive
6 Donna Summer - I Feel Love +4
5 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon +1
5 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric +2
3 The Doors - L.A. Woman
Ronde 7 - Ladder 10: Op Comfortably Numb
en God Only Knows na allemaal finalewaardig8 The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
6 Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) +3
5 Pink Floyd - Comfortably Numb
5 Portishead - Glory Box +1
5 Sigur Rós - Untitled #3. +4
4 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (1-5)
4 Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out) +2
3 The Beach Boys - God Only Knows
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:34 uur
Teunnis schreef:
Net als Bertus luister ik ad hoc, en met ons vele anderen heb ik het idee. Dus dat je de luisterdruk per uur (of etmaal) uitdrukt geeft niet helemaal een correct beeld. Je moet ook kijken wat de luisterdruk per ladder is. Ik ga simpelweg eerder 10 nummers achter elkaar luisteren dan 16.
Idem. Het verlengen van de perioden weegt voor mij dus ook niet op tegen het vergroten van het aantal nummers per ladder.Net als Bertus luister ik ad hoc, en met ons vele anderen heb ik het idee. Dus dat je de luisterdruk per uur (of etmaal) uitdrukt geeft niet helemaal een correct beeld. Je moet ook kijken wat de luisterdruk per ladder is. Ik ga simpelweg eerder 10 nummers achter elkaar luisteren dan 16.
0
geplaatst: 27 november 2013, 17:36 uur
Ronde 7 - Ladder 9:
13 Pulp - Common People +2
10 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +1
8 The Doors - The Crystal Ship +4
7 Pearl Jam - Alive
6 Donna Summer - I Feel Love
6 The Doors - L.A. Woman +3
5 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
5 Tubeway Army - Are 'Friends' Electric
Ronde 7 - Ladder 10