Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 18:54 uur
1. Sister Dew
2. Suds & Soda
3. Roses
4. Theme From Turnpike
5. Nothing Really Ends
6. Fell Of The Floor, Man
7. Bad Timing
8. Instant Street
9. 7 Days, 7 Weeks
10. The Ideal Crash
2. Suds & Soda
3. Roses
4. Theme From Turnpike
5. Nothing Really Ends
6. Fell Of The Floor, Man
7. Bad Timing
8. Instant Street
9. 7 Days, 7 Weeks
10. The Ideal Crash
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:04 uur
FINALE GREATEST HITS OF dEUS
http://www.hotellounge.be/wp-content/uploads/2015/02/1420816387_deus_band2.jpg
18. THE IDEAL CRASH | 33 punten | Nummer 1 van: niemand
Stay by my side, it's over
The ride isn't what I told you
The painkiller side of this night
Is to not look behind it's over
19. MORTICIACHAIR* | 32 punten | Nummer 1 van: niemand
Drop the phone, take the plane and come back home again.
20. PUT THE FREAKS UP FRONT | 25 punten | Nummer 1 van: Arrie
Jammer dat dit prachtige openingsnummer van The Ideal Crash als laatste is geëindigd. Gelukkig had liefhebber Arrie 'm op 1, en ik kon er ook wel nog een puntje aan kwijt. Heerlijk noisy freaknummer, zalig!!
http://www.hotellounge.be/wp-content/uploads/2015/02/1420816387_deus_band2.jpg
18. THE IDEAL CRASH | 33 punten | Nummer 1 van: niemand
Stay by my side, it's over
The ride isn't what I told you
The painkiller side of this night
Is to not look behind it's over
19. MORTICIACHAIR* | 32 punten | Nummer 1 van: niemand
Drop the phone, take the plane and come back home again.
20. PUT THE FREAKS UP FRONT | 25 punten | Nummer 1 van: Arrie
Jammer dat dit prachtige openingsnummer van The Ideal Crash als laatste is geëindigd. Gelukkig had liefhebber Arrie 'm op 1, en ik kon er ook wel nog een puntje aan kwijt. Heerlijk noisy freaknummer, zalig!!
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:10 uur
13. DISAPPOINTED IN THE SUN | 71 punten | Nummer 1 van: niemand
Het laatste nummer (op één na nog, die moet nog komen, wel een verrassing wat mij betreft) die door niemand op 1 werd gezet. Prachtig nummer met een zeer mooie titel ook, na Little Arithmetics het beste van In A Bar vind ik persoonlijk, wat een climax. Ook een flinke sprong in punten (20).
14. MAGDALENA* | 51 punten | Nummer 1 van: niemand
Prachtig gitaarriedeltje, één van de beste nummers op The Ideal Crash gewoon!
15. LET'S GET LOST* | 49 punten | Nummer 1 van: niemand
Albumtrack van WCS, weet verder niet veel te zeggen hierover, ik vind het niet zo'n topper eerlijk gezegd.
(wel nog beter dan Roses
)
16. 7 DAYS, 7 WEEKS | 39 punten | Nummer 1 van: niemand
Werd veel genoemd in de eliminatieronde, dit perfecte popnummer. Wat ben ik blij dat hij hier toch nog staat te blinken in de finale, en dan nog op deze mooie zestiende plaats. Pareltje!
17. SERPENTINE* | 38 punten | Nummer 1 van: niemand
Twee keer op 2, nooit op 1. Mooi rustpuntje op het gefreak van In A Bar, Under The Sea.
Het laatste nummer (op één na nog, die moet nog komen, wel een verrassing wat mij betreft) die door niemand op 1 werd gezet. Prachtig nummer met een zeer mooie titel ook, na Little Arithmetics het beste van In A Bar vind ik persoonlijk, wat een climax. Ook een flinke sprong in punten (20).
14. MAGDALENA* | 51 punten | Nummer 1 van: niemand
Prachtig gitaarriedeltje, één van de beste nummers op The Ideal Crash gewoon!

15. LET'S GET LOST* | 49 punten | Nummer 1 van: niemand
Albumtrack van WCS, weet verder niet veel te zeggen hierover, ik vind het niet zo'n topper eerlijk gezegd.
(wel nog beter dan Roses
)16. 7 DAYS, 7 WEEKS | 39 punten | Nummer 1 van: niemand
Werd veel genoemd in de eliminatieronde, dit perfecte popnummer. Wat ben ik blij dat hij hier toch nog staat te blinken in de finale, en dan nog op deze mooie zestiende plaats. Pareltje!
17. SERPENTINE* | 38 punten | Nummer 1 van: niemand
Twee keer op 2, nooit op 1. Mooi rustpuntje op het gefreak van In A Bar, Under The Sea.
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:18 uur
7. LITTLE ARITHMETICS | 97 punten | Nummer 1 van: Marco dB
Dit vind ik misschien toch wel het mooiste nummer van In A Bar, Under The Sea. Toen ik ze enkele maanden geleden live zag in de Vooruit (Gent), werd dit nummer als toegift in een totaal alternatieve versie gespeeld, was zeer mooi. Trane.
8. GIMME THE HEAT* | 94 punten | Nummer 1 van: aERodynamIC, GrafGantz en itchy
Het hoogstscorende nummer dat niet in de oorspronkelijke startlijst was te vinden, deze albumtrack van In A Bar, Under The Sea. Ook een mooie climax...
9. THEME FROM TURNPIKE | 93 punten | Nummer 1 van: niemand
Dit is een nummer dat door niemand het maximum aantal punten werd toegekend, maar toch populair genoeg is zodat het veel en vaak hoog genoemd werd, vandaar deze mooie positie voor Theme From Turnpike. Prachtige sample van Charles Mingus wordt hier gebruikt.
10. SISTER DEW | 86 punten | Nummer 1 van: EttaJamesBrown en luigifort
Het eerste nummer dat door twee personen op 1 werd gezet, prachtige single van The Ideal Crash. Dit nummer wordt wel amper nog live gespeeld, door één of andere vage obscure reden.
11. FELL OFF THE FLOOR, MAN | 85 punten | Nummer 1 van: zaaf
Gestoord nummer, iets wat ome zaafie wel kan smaken
12. VIA | 80 punten | Nummer 1 van: Ploppesteksel
Deze deed het minder goed dan verwacht vind ik, toch wel een klassieker. Ploppesteksel gaf deze op het laatste nippertje toch nog een flinke boost met z'n 10 punten.
Dit vind ik misschien toch wel het mooiste nummer van In A Bar, Under The Sea. Toen ik ze enkele maanden geleden live zag in de Vooruit (Gent), werd dit nummer als toegift in een totaal alternatieve versie gespeeld, was zeer mooi. Trane.
8. GIMME THE HEAT* | 94 punten | Nummer 1 van: aERodynamIC, GrafGantz en itchy
Het hoogstscorende nummer dat niet in de oorspronkelijke startlijst was te vinden, deze albumtrack van In A Bar, Under The Sea. Ook een mooie climax...
9. THEME FROM TURNPIKE | 93 punten | Nummer 1 van: niemand
Dit is een nummer dat door niemand het maximum aantal punten werd toegekend, maar toch populair genoeg is zodat het veel en vaak hoog genoemd werd, vandaar deze mooie positie voor Theme From Turnpike. Prachtige sample van Charles Mingus wordt hier gebruikt.
10. SISTER DEW | 86 punten | Nummer 1 van: EttaJamesBrown en luigifort
Het eerste nummer dat door twee personen op 1 werd gezet, prachtige single van The Ideal Crash. Dit nummer wordt wel amper nog live gespeeld, door één of andere vage obscure reden.
11. FELL OFF THE FLOOR, MAN | 85 punten | Nummer 1 van: zaaf
Gestoord nummer, iets wat ome zaafie wel kan smaken

12. VIA | 80 punten | Nummer 1 van: Ploppesteksel
Deze deed het minder goed dan verwacht vind ik, toch wel een klassieker. Ploppesteksel gaf deze op het laatste nippertje toch nog een flinke boost met z'n 10 punten.
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:21 uur
5. SUDS & SODA | 144 punten | Nummer 1 van: El Ninjo en Sunderland
Door maar 2 mensen op 1 gezet, en toch werd dit nummer bijna altijd genoemd en vaak ook redelijk hoog. Het is dan misschien ook hun grootste klassieker, ik had deze hoger verwacht, wat een heerlijke agressie! FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY
6. BAD TIMING | 108 punten | Nummer 1 van: dynamo d, Rudi S, dumb_helicopter en mezelf
Dit vind ik dan hun mooiste, dat heerlijk spannende geluidje dat het nummer blijft achtervolgen, die prachtige gitaaruitbarstingen, geniaal...
Door maar 2 mensen op 1 gezet, en toch werd dit nummer bijna altijd genoemd en vaak ook redelijk hoog. Het is dan misschien ook hun grootste klassieker, ik had deze hoger verwacht, wat een heerlijke agressie! FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY
6. BAD TIMING | 108 punten | Nummer 1 van: dynamo d, Rudi S, dumb_helicopter en mezelf
Dit vind ik dan hun mooiste, dat heerlijk spannende geluidje dat het nummer blijft achtervolgen, die prachtige gitaaruitbarstingen, geniaal...
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:23 uur
4. NOTHING REALLY ENDS | 153 punten | Nummer 1 van: herman, SirNoodle, Telamon, Bucquoy en Simon77
Nu komen de echte koplopers en puntensprokkelaars. Dit mooie rustpuntje eindigt uiteindelijk op een mooie vierde plaats en zelfs nog boven überklassieker Suds & Soda, toch wel een verrassing als je het mij vraagt.
http://streamd.hitparade.ch/cdimages/deus-nothing_really_ends_s.jpg
Nu komen de echte koplopers en puntensprokkelaars. Dit mooie rustpuntje eindigt uiteindelijk op een mooie vierde plaats en zelfs nog boven überklassieker Suds & Soda, toch wel een verrassing als je het mij vraagt.
http://streamd.hitparade.ch/cdimages/deus-nothing_really_ends_s.jpg
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:24 uur
3. ROSES | 167 punten | Nummer 1 van: ArthurDZ en 7744leon
Met dit nummer heb ik niet veel, raar genoeg. Wel één van hun grootste klassiekers en Roses eindigt uiteindelijk ruimschoots in de top 3.
http://www.ambideejays.be/afbeeldingen/songs/628.jpg
Met dit nummer heb ik niet veel, raar genoeg. Wel één van hun grootste klassiekers en Roses eindigt uiteindelijk ruimschoots in de top 3.
http://www.ambideejays.be/afbeeldingen/songs/628.jpg
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:26 uur
2. INSTANT STREET | 177 punten | Nummer 1 van: Salvadore, Outlaw104, DenDimi, curufin, Fathead en Tom Traubert
10 puntjes meer dan Roses, maar door veel meer mensen op 1 gezet, op 2 vinden we uiteindelijk één van hun grootste klassiekers Instant Street met die prààààchtige outro
en live is het nog mooier. Mijn nek is er nog stijf van.
http://streamd.hitparade.ch/cdimages/deus-instant_street_s.jpg
10 puntjes meer dan Roses, maar door veel meer mensen op 1 gezet, op 2 vinden we uiteindelijk één van hun grootste klassiekers Instant Street met die prààààchtige outro
en live is het nog mooier. Mijn nek is er nog stijf van.http://streamd.hitparade.ch/cdimages/deus-instant_street_s.jpg
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:29 uur
1. HOTELLOUNGE (BE THE DEATH OF ME) | 193 punten | Nummer 1 van: dix, arcade monkeys, VladTheImpaler, corn1holio1 en JoaMuse
Door minder mensen op 1 gezet dan Instant Street, maar toch ruimschoots de winnaar: Hotellounge (Be The Death of ME). Prachtig gitaarnummer, en toch wel een verrassing denk ik, maar een zeer terechte winnaar is het wel! Afsluiten doe ik met een filmpje van het nummer op Werchter 2012, een optreden dat ik zelf heb mogen bezichtigen.
Bedankt iedereen voor de talrijkste opkomst en ik geef graag de beurt door aan ArthurDZ met alweer een zeer boeiende band: The Replacements!
Daar hoop ik alvast ook op veel medespelers...
Door minder mensen op 1 gezet dan Instant Street, maar toch ruimschoots de winnaar: Hotellounge (Be The Death of ME). Prachtig gitaarnummer, en toch wel een verrassing denk ik, maar een zeer terechte winnaar is het wel! Afsluiten doe ik met een filmpje van het nummer op Werchter 2012, een optreden dat ik zelf heb mogen bezichtigen.
Bedankt iedereen voor de talrijkste opkomst en ik geef graag de beurt door aan ArthurDZ met alweer een zeer boeiende band: The Replacements!
Daar hoop ik alvast ook op veel medespelers...
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:29 uur
Yay, Instant Street eens niet op 1! Ik hoor niet wat men in dat nummer hoort, zeg maar.
Mooie winnaar! Thx voor de organisatie.
Mooie winnaar! Thx voor de organisatie.
0
Telamon
geplaatst: 16 oktober 2015, 19:32 uur
Bedank Johnny Marr Het was weer een mooie dEUS week!
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:12 uur
Bedankt Johnny Marr, het was een geweldig leuke dEUS-week, en mede door de spannende ontknoping al een mooie friday friday friday friday!
Nu is het tijd voor een editie rond één van de leukste obscure alternative rock-groepjes ooit: The Replacements. Schorriemorrie waren het, tegendraadse schelmen die niks al te serieus namen, inclusief hun eigen muziek. Maar hoe hard ze ook probeerden hun eigen carrière om zeep te helpen, het waren de gouden melodieën en heerlijke refreinen, alsook de prachtige schorre stem en ditto teksten van Paul Westerberg die daar een stokje voor staken. Hopelijk hebben ze hier genoeg fans om er een leuke editie van te maken!
http://www.comebacklittlelaika.com/wp-content/uploads/2013/06/replacements-1.jpg
De startlijst bestaat voor deze keer uit 10 nummers, omdat hun oeuvre misschien net te klein is gebleven om een startlijst van 20 en een leuke eerste ronde met elkaar te combineren. Naar gelang het aantal gegadigden wordt de startlijst uitgebreid tot 15 of 20 stuks, waarmee we dan ronde 2 invliegen.
Noem dus je tien favoriete nummers die nog niet in de startlijst staan. Deadline voor dit klusje is maandagavond 20.00 uur! Veel plezier y'all!
Alex Chilton
Bastards of Young
I'll Be You
I Will Dare
Kids Don't Follow
Merry Go Round
Takin' a Ride
The Ledge
Unsatisfied
Within Your Reach
Zou een moderator (Lukas, panjoe, tuktak?) de topictitel willen veranderen naar Greatest Hits of (The Replacements) aub? En wellicht wil Lukas ook meedoen?
Nu is het tijd voor een editie rond één van de leukste obscure alternative rock-groepjes ooit: The Replacements. Schorriemorrie waren het, tegendraadse schelmen die niks al te serieus namen, inclusief hun eigen muziek. Maar hoe hard ze ook probeerden hun eigen carrière om zeep te helpen, het waren de gouden melodieën en heerlijke refreinen, alsook de prachtige schorre stem en ditto teksten van Paul Westerberg die daar een stokje voor staken. Hopelijk hebben ze hier genoeg fans om er een leuke editie van te maken!
http://www.comebacklittlelaika.com/wp-content/uploads/2013/06/replacements-1.jpg
De startlijst bestaat voor deze keer uit 10 nummers, omdat hun oeuvre misschien net te klein is gebleven om een startlijst van 20 en een leuke eerste ronde met elkaar te combineren. Naar gelang het aantal gegadigden wordt de startlijst uitgebreid tot 15 of 20 stuks, waarmee we dan ronde 2 invliegen.
Noem dus je tien favoriete nummers die nog niet in de startlijst staan. Deadline voor dit klusje is maandagavond 20.00 uur! Veel plezier y'all!
Alex Chilton
Bastards of Young
I'll Be You
I Will Dare
Kids Don't Follow
Merry Go Round
Takin' a Ride
The Ledge
Unsatisfied
Within Your Reach
Zou een moderator (Lukas, panjoe, tuktak?) de topictitel willen veranderen naar Greatest Hits of (The Replacements) aub? En wellicht wil Lukas ook meedoen?
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:19 uur
Zo, dit wordt mijn lijstje. Enkel materiaal van hun drie bekendste (en ook beste) albums, al zaten Color Me Impressed en Asking Me Lies ook te smeken om een nominatie.
Androgynous
Answering Machine
Can't Hardly Wait
Favorite Thing
Here Comes a Regular
I Don’t Know
I. O. U.
Left of the Dial
Never Mind
Skyway
Androgynous
Answering Machine
Can't Hardly Wait
Favorite Thing
Here Comes a Regular
I Don’t Know
I. O. U.
Left of the Dial
Never Mind
Skyway
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:27 uur
Nevermind
Skyway
Can't hardly wait
Valentine
I.O.U.
Nightclub Jitters
Here comes the Regular
Left of the dial
Answering machine
Swingin Party
Skyway
Can't hardly wait
Valentine
I.O.U.
Nightclub Jitters
Here comes the Regular
Left of the dial
Answering machine
Swingin Party
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:37 uur
Rudi S DjFrankie Johnny Marr arcade monkeys nico1616 Cygnus Ernie GrafGantz herman Dwejkk__ Ataloona De-noir Marty McFlyjohan de witt deric raven itchy en anderen, doen jullie mee?
Ook zij die genoten hebben van de recente Feelies-editie zullen dit bandje misschien kunnen appreciëren, want uit hetzelfde tijdvak en dezelfde hoekige manier van gouden liedjes schrijven.
likeahurricane geeft alvast het goede voorbeeld!
Ook zij die genoten hebben van de recente Feelies-editie zullen dit bandje misschien kunnen appreciëren, want uit hetzelfde tijdvak en dezelfde hoekige manier van gouden liedjes schrijven.

likeahurricane geeft alvast het goede voorbeeld!

0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:39 uur
Ah tof, hier zoek ik nog het één en ander van uit. Westerberg solo mag ook?
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:40 uur
Ataloona schreef:
Ah tof, hier zoek ik nog het één en ander van uit. Westenberg solo mag ook?
Ah tof, hier zoek ik nog het één en ander van uit. Westenberg solo mag ook?
Niet aan gedacht (ken ik ook niks van, moet ik toegeven), maar die mag ook meedoen ja. Waarom ook niet?

0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:43 uur
Naja, zoveel ken ik ook niet van 'm. Een live-bootleg en een aantal singles. Vooral z'n singles uit de gelijknamige film (Singles
) zijn tof.
) zijn tof.
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 20:50 uur
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 21:47 uur
Dit gaat me lukken ...
I.O.U.
Nightclub Jitters
Swinging Party ( nb door Lorde gecovered )
Rock n Roll Ghost ( door merg en been, met een roestig mes )
Talent Show
Kiss Me On The Bus
We'll Inherit The Earth ( anthem voor suïcidalen zonder ruggegraat)
Shooting Dirty Pool
Here Comes a Regular
Valentine
I.O.U.
Nightclub Jitters
Swinging Party ( nb door Lorde gecovered )
Rock n Roll Ghost ( door merg en been, met een roestig mes )
Talent Show
Kiss Me On The Bus
We'll Inherit The Earth ( anthem voor suïcidalen zonder ruggegraat)
Shooting Dirty Pool
Here Comes a Regular
Valentine
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 22:15 uur
Ah leuk, hier ga ik wel even voor zitten. Een van mijn meest gedraaide bands van het afgelopen jaar.
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 22:18 uur
Willen de volgende deelnemers (if any) ook even naar Rock 'n Roll Ghost luisteren? Dit is de muziek waarop - mijn fantasie- Cobain's geest hemelwaarts rees.
" No One Here To Raise A Toast"
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 22:32 uur
dix schreef:
Willen de volgende deelnemers (if any) ook even naar Rock 'n Roll Ghost luisteren? Dit is de muziek waarop - mijn fantasie- Cobain's geest hemelwaarts rees.
Count me in
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 22:53 uur
Androgynous
Answering Machine (vooral live een ware knaller. Vanaf dag 1 mijn favoriet van de Mats')
Can't Hardly Wait
Here Comes a Regular
Johnny's Gonna Die
Kids Don't Follow
Left of the Dial
Someone Take the Wheel
Swinging Party
Waiting for Somebody
Ken de b-sides nog niet goed genoeg om ze mee te nemen met dit spel. Zitten echter wel een heel aantal pareltjes tussen.
Answering Machine (vooral live een ware knaller. Vanaf dag 1 mijn favoriet van de Mats')
Can't Hardly Wait
Here Comes a Regular
Johnny's Gonna Die
Kids Don't Follow
Left of the Dial
Someone Take the Wheel
Swinging Party
Waiting for Somebody
Ken de b-sides nog niet goed genoeg om ze mee te nemen met dit spel. Zitten echter wel een heel aantal pareltjes tussen.
0
geplaatst: 16 oktober 2015, 23:15 uur
Androgynous
Can't Hardly Wait
Color Me Impressed
Favorite Thing
Here Comes a Regular
Left of the Dial
Little Mascara
Rock 'n Roll Ghost
Sixteen Blue
Swingin' Party
Ik had er ook met gemak 20 kunnen noemen! Waarom maak je de startlijst ook zo klein
Can't Hardly Wait
Color Me Impressed
Favorite Thing
Here Comes a Regular
Left of the Dial
Little Mascara
Rock 'n Roll Ghost
Sixteen Blue
Swingin' Party
Ik had er ook met gemak 20 kunnen noemen! Waarom maak je de startlijst ook zo klein

0
geplaatst: 16 oktober 2015, 23:26 uur
Androgynous
Answering Machine
Can't Hardly Wait
Favorite Thing
Johnny's Gonna Die
Kiss Me On the Bus
Left of the Dial
Swingin Party
Tommy Gets His Tonsils Out
We're Coming Out
Answering Machine
Can't Hardly Wait
Favorite Thing
Johnny's Gonna Die
Kiss Me On the Bus
Left of the Dial
Swingin Party
Tommy Gets His Tonsils Out
We're Coming Out
0
geplaatst: 17 oktober 2015, 08:00 uur
Mooie dEUS editie, dank aan Johnny Marr.
Echt geweldige muziek
Paul en The Replacements komen ook nog aan de beurt.
Echt geweldige muziek

Paul en The Replacements komen ook nog aan de beurt.
0
geplaatst: 17 oktober 2015, 13:14 uur
Androgynous
Answering Machine
Black Diamond
Can't Hardly Wait
Favorite Thing
Here Comes A Regular
Kiss Me on the Bus
Left of the Dial
Sixteen Blue
We're Comin' Out
Hun cover van Black Diamond niet vergeten mensen, waanzinnige versie.
Answering Machine
Black Diamond
Can't Hardly Wait
Favorite Thing
Here Comes A Regular
Kiss Me on the Bus
Left of the Dial
Sixteen Blue
We're Comin' Out
Hun cover van Black Diamond niet vergeten mensen, waanzinnige versie.
0
geplaatst: 18 oktober 2015, 13:11 uur
Nobody
Sadly beautiful
When it began
The Last
We'll inherit the earth
Achin' to be
rock 'n' roll ghost
Androgynous
Gary's got a boner ( gewoon omdat het kan)
Sixteen blue
En Answering machine op de reservelijst, omdat deze toch al genoeg stemmen heeft. Ik heb mij trouwens beperkt tot de 3 albums die ik wel heb. Probeer de komende dagen in ieder geval Tim en Please to meet me in te luisteren.
Sadly beautiful
When it began
The Last
We'll inherit the earth
Achin' to be
rock 'n' roll ghost
Androgynous
Gary's got a boner ( gewoon omdat het kan)
Sixteen blue
En Answering machine op de reservelijst, omdat deze toch al genoeg stemmen heeft. Ik heb mij trouwens beperkt tot de 3 albums die ik wel heb. Probeer de komende dagen in ieder geval Tim en Please to meet me in te luisteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.