menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!

zoeken in:
The Scientist: Ik zou ook graag nog willen stemmen in een uur. Dacht dat de deadline zondag al. Mocht je nog niet aan het berekenen zijn tenminste.

Hij is voor het laatst online geweest om half 9, dus die kans acht ik vrij klein.

Ik was even weg. .. planning vanavond liep een beetje mis.. Het kan nog

The Scientist schreef:
Ik was even weg. .. planning vanavond liep een beetje mis.. Het kan nog

Vanaf hoe laat wil je de eerste nummers plaatsen? Vannacht nog? Want ik moet er eigenlijk nog een paar beluisteren.

wilde eigenlijk vannacht nog... west wil morgenochtend beginnen.. niet ideaal zo maar het moet maar

1. Lioness (Songs: Ohia)
2. Being in Love (Songs: Ohia)
3. Tigress (Songs: Ohia)
4. Hold on Magnolia (Songs: Ohia)
5. It's Easier Now (Jason Molina)
6. The Black Crow (Songs: Ohia)
7. Didn't It Rain (Songs: Ohia)
8. Blue Chicago Moon (Songs: Ohia)
9. Blue Factory Flame (Songs: Ohia)
10. Let Me Go Let Me Go Let Me Go (Jason Molina)

Helaas geen tijd meer om er nog iets bij te schrijven. Dank voor het wachten The Scientist.

Het kwam al niet lekker uit en mijn pc ging ook nog moeilijk doen, we zullen het moeten doen met een uitslag midden in de nacht, niet optimaal, maar hij is er, dank voor het meedoen iedereen!

20. (10) Blue Chicago Moon (Songs: Ohia) (5 keer genoemd, hoogste notering:
19. (10) Trouble Will Find You (Songs: Ohia) (4 keer genoemd, hoogste notering:
18. (10) Talk To Me Devil, Again (Magnolia Electric Co) (2 keer genoemd, hoogste notering: 4)
17. (13) I've Been Riding With The Ghost (Songs: Ohia) (2 keer genoemd, hoogste notering: 4)
16. (18) Captain Badass (Songs: Ohia) (2 keer genoemd, hoogste notering: 2)
15. (19) The Dark Don't Hide It (Magnolia Electric Co) (3 keer genoemd, hoogste notering: 2)
14. (23) Pyramid Electric Co (Jason Molina) (3 keer genoemd, hoogste notering: 1 (The Scientist))
13. (24) Farewell Transmission (Songs: Ohia) (6 keer genoemd, hoogste notering: 4)
12. (24) The Body Burned Away (Songs: Ohia) (6 keer genoemd, hoogste notering: 2)
11. (28) Hold on Magnolia (Songs: Ohia) (6 keer genoemd, hoogste notering: 1 (Renoir))

10. (29) The Black Crow (Songs: Ohia) (5 keer genoemd, hoogste notering: 2)

Co Jackso: De intensiteit van The Black Crow is ongekend.

9. (31) It's Easier Now (Jason Molina) (4 keer genoemd, hoogste notering: 1 (Masimo, Co Jackso))

Co Jackso: De wanhoop van een persoon is nooit zo duidelijk hoorbaar geweest als op het nummer It's Easier Now.

8. (34) Not Just a Ghost's Heart (Songs: Ohia) (5 keer genoemd, hoogste notering: 1 (chevy93))

Die broeierige sfeer is echt geweldig gedaan. Vooral de ijzingwekkende percussie is echt fenomenaal.

7. (36) Incantation (Songs: Ohia) (7 keer genoemd, hoogste notering: 2)

6. (36) Let Me Go Let Me Go Let Me Go (Jason Molina) (7 keer genoemd, hoogste notering: 1 (zaaf))

5. (39) Blue Factory Flame (Songs: Ohia) (7 keer genoemd, hoogste notering: 1 (jassn))

4. (48) Lioness (Songs: Ohia) (9 keer genoemd, hoogste notering: 1 (Gretz))

3. (49) Didn't It Rain (Songs: Ohia) (10 keer genoemd, hoogste notering: 3)

2. (57) Tigress (Songs: Ohia) (9 keer genoemd, hoogste notering: 2)

Co Jackso: Tigress is als een emotionele achtbaanrit, waarbij de stem van de onlangs overleden held Jason Molina als een knal aankomt.

1. (67) Being In Love (Songs: Ohia) (8 keer genoemd, hoogste notering: 1 (ArthurDZ, dix, AOVV))

ArthurDZ: Absolute topfavoriet bij mij, wat natuurlijk alles te maken heeft met dat heerlijk rammelend orgeltje en de godsgruwelijk mooie tekst. 'The heart is a risky fuel to burn'...

Mijn nummer 1 ook de eigenlijke nummer 1, dat gebeurt veel te weinig! Bedankt voor het organiseren Scientist, ik heb een boel mooie ontdekkingen gedaan!

GREATEST HITS OF PEARL JAM

Welkom allemaal bij deze aflevering, vlak voor de 2 concerten die de band gaat geven in de Ziggo Dome. Om vast in de stemming te komen ook nog eens hun GREATEST HITS!

De startlijst heb ik gemaakt met van elk album 2 nummers, op Ten & Vs. en Binaural & Riot Act na, waar respectievelijk 2x 3 en 2x 1 nummer(s) van mee mogen doen.
Dit zijn de twee hoogst gewaardeerde albums met de meeste stemmen tegenover de twee laagst gewaardeerde albums met de minste stemmen.

Nomineer in de 1e ronde 10 nummers die niet in de (wat een geweldige!) startlijst staan! Deadline is dinsdagochtend 09.00 uur.

Black
Alive
Jeremy
Rearviewmirror
Daughter
Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
Betterman
Corduroy
Off He Goes
Present Tense
Given to Fly
Wishlist
Nothing as It Seems
I Am Mine
World Wide Suicide
Life Wasted
Just Breathe
The Fixer
Sirens
Getaway

The Scientist bedankt voor het organiseren van de vorige aflevering!

Kan een moderator ( panjoe ) de titel van het forum aanpassen? Bedankt!

Pearl Jam, joepie!

Dissident
Even Flow
Garden
In My Tree
Not For You
Nothingman
Release
Spin The Black Circle
Unthought Known
Why Go

Dissident
Garden
In My Tree
Love Boat Captain
No Way
Once
Pendulum
Rival
Tremor Christ
W.M.A.

Voor mij is hun passage op werchter 2012 nog steeds het beste concert dat ik ooit gezien heb, daar konden zelfs wereldbands als The Cure en Red Hot Chili Peppers die daar toen ook stonden niks aan veranderen. Ik denk dat zij in mijn ogen de beste nog actieve liveband zijn zelfs.

Animal
Do The Evolution
Force Of Nature
Garden
Got Some
Go
Nothingman
Release
Unthought Known
Yellow Ledbetter

Even Flow
State of Love and Trust
Indifference
Immortality
I Got Id
Do the Evolution
Thin Air
Inside Job
Unthought Known
Pendulum

Amongst The Waves
Dissident
Even Flow
Garden
Go
Love, Reign O'er Me
Once
Porch
Release
Why Go

Vergeet natuurlijk de b-kant Yellow Ledbetter niet mensen! Word vlug over het hoofd gezien, ik had hem eerst ook vergeten, omdat ik de albums afliep, maar toen schoot het me direct te binnen, één van hun meest intense, rauwe en gevoelige nummers!

Jammer dat ik niet heb kunnen meestemmen bij de vorige, maar de finale duurde mij net niet lang genoeg om alles echt voldoende te leren kennen

Pearl Jam, ooit nog mijn favoriete band, hier kan ik dus wel eens de hele tijd deelnemen..

In hiding
Yellow ledbetter
Man of the hour
Unthought known
You are
State of love and trust
Indifference
Garden
Go
Love boat captain

Niet te doen....

Dissident
Even Flow
In Hiding
Love Boat Captain
Nothingman
Red Mosquito
Release
State of Love and Trust
Unthought Known
Yellow Ledbetter

Ah ik kan weer mee doen

Dissident
Garden
Go
Even Flow
Nothingman
Oceans
Once
Porch
Spin The Black Circle
Yellow Ledbetter

Crazy Mary
Dissident
Even Flow
Garden
Immortality
Indifference
Last Kiss
State of Love and Trust
Throw Your Arms Around Me
Yellow Ledbetter

Can't Keep
Dissident
Garden
Ghost
Last Exit
Love Boat Captain
Once
Spin the Black Circle
Tremor Christ
Yellow Ledbetter

De Molina KO gemist wegens vakantie, maar wat een mooie top 10 met ook mijn nummer 1 Being In Love.
Goed gedaan

Dissident
Even Flow
Garden
Immortality
Last Kiss
Not For You
Once
Porch
Why Go
Yellow Ledbetter

Onmogelijk om slechts tien uit zoeken, onmogelijk om straks tien weg te strepen en onmogelijk om daarna nog een top tien samen te stellen, maar we gaan ervoor...

Dissident
Even Flow
Garden
Last Kiss
Loveboat Captain
Man Of The Hour
Oceans
Once
Release
Yellow Ledbetter

Ik waag ook een poging met 10 niet genomineerde songs en laat nummers weg met pijn in mijn hart. Ik heb het maar een beetje verdeeld over de tijd.

Garden
Deep
Animal
Blood
Last Exit
Not For You
Do The Evolution
Severed Hand
Come Back
Unthought Known

Nog even een paar users 'taggen' van hun laatste plaat. Doe vooral mee hier bij de GREATEST HITS of Pearl Jam:

crazyhorse Rvdz devel-hunt LucM Frenz erwinz Steve McQueen thetinderstick Hega GothicBowie

Ik meen me te herinneren dat we deze niet zo lang geleden nog gespeeld hebben in dit topic of diens voorganger? Hoe dan ook:

Brain of J
Force Of Nature
I Got Id
Immortality
In Hiding
In My Tree
Not For you
Release
Tremor Christ
Yellow Ledbetter

EDIT Unthought Known vervangen voor I Got Id. Vreemd trouwens dat maar één andere user kiest voor Force of Nature, vind ik één van hun beste nummers.

Sandokan-veld schreef:

Vreemd trouwens dat maar één andere user kiest voor Force of Nature, vind ik één van hun beste nummers.

Damn right, was het ook al aan het denken. Vooral die ziek geniale outro doet het hem, he.

Ow mooi Pearl Jam! Morgen heb ik ook een lijstje

Sandokan-veld schreef:
Ik meen me te herinneren dat we deze niet zo lang geleden nog gespeeld hebben in dit topic of diens voorganger?

Mmm, ik speel al een tijd mee en toen speelde dit niet. Ook heb ik een wachttijd van zo'n half jaar gehad, voor deze aflevering. Anyway: het is ook leuk om te doen, zo vlak voor de 2 concerten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:01 uur

geplaatst: vandaag om 18:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.