Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2014, 21:34 uur
Er zijn nog erg weinig mensen getagd die veel bij Autechre hebben gestemd en geschreven. Ik ken nog wel een paar gebruikers die hier wellicht met enig plezier (deels) aan mee kunnen doen.
Supernormal, bas, Nakur, Sietse, FlyLo, Dorstlesser, Perlence Range 7, repsac, McSavah, Strangeways, J0ttem, Lying Mouth, stephan73, Ynoskire, Goodfella
Ik denk dat het goed is deze users en eerder getagde in ieder geval een dag te geven wat tracks te nomineren. Helemaal niks nomineren wordt erg saai, want de startlijst schiet voor een liefhebber erg te kort. Met alleen de startlijst heb ik waarschijnlijk geen zin mee te doen.
Ik kan me ook voorstellen dat de meeste Autechre liefhebbers niet meteen in topics zitten te kijken waar de hoogste toegankelijkheid (+ een scheutje diepte) wint, maar via wat meer taggen komt dit zo in orde.
Supernormal, bas, Nakur, Sietse, FlyLo, Dorstlesser, Perlence Range 7, repsac, McSavah, Strangeways, J0ttem, Lying Mouth, stephan73, Ynoskire, Goodfella
Ik denk dat het goed is deze users en eerder getagde in ieder geval een dag te geven wat tracks te nomineren. Helemaal niks nomineren wordt erg saai, want de startlijst schiet voor een liefhebber erg te kort. Met alleen de startlijst heb ik waarschijnlijk geen zin mee te doen.
Ik kan me ook voorstellen dat de meeste Autechre liefhebbers niet meteen in topics zitten te kijken waar de hoogste toegankelijkheid (+ een scheutje diepte) wint, maar via wat meer taggen komt dit zo in orde.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 22:16 uur
Ik ga overigens zaterdag a.s. op vakantie en heb nog wat drukke dagen voor de boeg, dus ik moet helaas passen.
0
geplaatst: 24 juni 2014, 22:46 uur
1. Rotar
2. P.:Ntil
3. Basscadet
4. Doctrine
5. Windwind
6. Teartear
7. Silverside
8. Nil
9. Acroyear2
10. Arch Carrier
2. P.:Ntil
3. Basscadet
4. Doctrine
5. Windwind
6. Teartear
7. Silverside
8. Nil
9. Acroyear2
10. Arch Carrier
0
Sietse
geplaatst: 25 juni 2014, 00:27 uur
Ik vind Autechre echt geweldig, maar ben niet zo goed in tracktitles (want ze interesseren met zelden, als ik maar weet hoe ze klinken). Het is een zeldzaamheid als ik de naam van een nummer weet, zelfs de meeste nummers van de albums in mijn top 10 weet ik namen niet eens van...
Dus ik denk niet dat ik hier enige hulp kan zijn.
Maar moet zeker wat van Incunablula, LP5, Tri Repetea, Confield en Move of Ten op staan (om maar wat dingen te noemen).
LP7 is trouwens ook niet mis dus...
Dus ik denk niet dat ik hier enige hulp kan zijn.
Maar moet zeker wat van Incunablula, LP5, Tri Repetea, Confield en Move of Ten op staan (om maar wat dingen te noemen).
LP7 is trouwens ook niet mis dus...
0
geplaatst: 25 juni 2014, 06:58 uur
Ah, bedankt voor de tag John, anders had ik dit totaal gemist 
1. 777
2. Slip
3. Outpt
4. Garbagemx36
5. Acroyear2
6. V-Proc
7. Ipacial Section
8. Surripere
9. Second Scepe
10. Parhelic Triangle

1. 777
2. Slip
3. Outpt
4. Garbagemx36
5. Acroyear2
6. V-Proc
7. Ipacial Section
8. Surripere
9. Second Scepe
10. Parhelic Triangle
0
geplaatst: 25 juni 2014, 10:10 uur
Ik ben nog op tijd hoop ik 
Erg moeilijk een top 10 (die niet in de startlijst voorkomt), vooral omdat ik Exai pas net ècht goed ken. Maargoed, hier gaan we, in willekeurige volgorde:
1. Ipacial Section [Untilted]
2. Pro Radii [Untilted]
3. Eidetic Casein [Confield]
4. Pencha [Cichlisuite]
5. Second Scepe [Anvil Vapre]
6. Outpt [EP7]
7. Irlite (Get 0) [Exai]
8. Ccec [EP7]
9. Further [Amber]
10. YJY UX [Exai]

Erg moeilijk een top 10 (die niet in de startlijst voorkomt), vooral omdat ik Exai pas net ècht goed ken. Maargoed, hier gaan we, in willekeurige volgorde:
1. Ipacial Section [Untilted]
2. Pro Radii [Untilted]
3. Eidetic Casein [Confield]
4. Pencha [Cichlisuite]
5. Second Scepe [Anvil Vapre]
6. Outpt [EP7]
7. Irlite (Get 0) [Exai]
8. Ccec [EP7]
9. Further [Amber]
10. YJY UX [Exai]
0
geplaatst: 25 juni 2014, 10:42 uur
Alright, begint nu lekker op gang te komen! 
Ik stel voor dat we de deadline op 19u00 vanavond zetten en dan de eliminatieronde starten?

Ik stel voor dat we de deadline op 19u00 vanavond zetten en dan de eliminatieronde starten?
0
geplaatst: 25 juni 2014, 10:45 uur
Vergeet zelf je lijstje niet kobe bryant fan!
Als ik jou was zou ik voor het elimineren maar 1 dag voorzien en dan de finale in de loop van zaterdag houden. Zo blijft de achterstand nog vrij beperkt voor de volgende.
Als ik jou was zou ik voor het elimineren maar 1 dag voorzien en dan de finale in de loop van zaterdag houden. Zo blijft de achterstand nog vrij beperkt voor de volgende.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 14:50 uur
Mooie bijdragen weer. Wordt ook een kans voor mensen om tracks met een nieuw/fris perspectief te horen, dan begint muziek pas echt interessant te worden.
Zal nog een volgorde aanbrengen:
1. Nuane
2. Tewe
3. 444
4. Corc
5. C / Pach
6. Second Peng
7. Windwind
8. Rsdio
9. VLetrmx21
10. Sublimit
Paar aanpassingen gemaakt.
Zal nog een volgorde aanbrengen:
1. Nuane
2. Tewe
3. 444
4. Corc
5. C / Pach
6. Second Peng
7. Windwind
8. Rsdio
9. VLetrmx21
10. Sublimit
Paar aanpassingen gemaakt.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 14:53 uur
Bij een nominatie ronde is de volgorde niet van belang, sterker nog kobe bryant fan zal alle cijfertjes weer weg moeten halen 

0
geplaatst: 25 juni 2014, 15:11 uur
Hehe, John Doe. Toch nog de VLetrmx21 erin gezet zie ik. Dacht al: die is een EP'jte overgeslagen!
Mooie lijstjes alvast hierboven en al heel wat zaken opnieuw gehoord die ik al enige tijd niet meer had beluisterd.
Ben zelf vooral fan van hun vol-geprogrammeerde tracks die heel natuurlijk – haast geïmproviseerd als mini jam sessies – klinken. Sommige nummers lijken me dan ook vooral tot stand te zijn gekomen met hardware om nadien met wat verfijning bijgewerkt te worden voor het publiek. Vooral van de harmonieën en melodieën die tussen verschillende toonhoogtes springen kan ik ontzettend genieten. Verder hou ik (wie niet!) wel van hun doordachte ritmes, wat je ook wel kan afleiden uit de tracks die ik selecteerde.
Het summum van hetgeen ik hierboven opsom, bereikt Autechre naar mijn gevoel in hun album ‘Untilted’ waarop zowat elk nummer piekt. Maar het duo heeft zoveel andere geniale dingen gemaakt wat dat nomineren een lastige klus maakt! Hieronder een poging. Volgorde is niet van belang.
Are Y Are We (We R Are Why)
Second Peng (Anvil Vapre)
Vose In (LP5)
Pro Radii (Untilted)
Augmatic Disport (Untilted)
Sublimit (Untilted)
Autriche (Incunabula)
VLetrmx21 (Garbage EP)
Eutow (Tri Repetae)
Parhelic Triangle (Confield)
Bedankt voor de tag trouwens; was hier anders nooit komen kijken..
Mooie lijstjes alvast hierboven en al heel wat zaken opnieuw gehoord die ik al enige tijd niet meer had beluisterd.
Ben zelf vooral fan van hun vol-geprogrammeerde tracks die heel natuurlijk – haast geïmproviseerd als mini jam sessies – klinken. Sommige nummers lijken me dan ook vooral tot stand te zijn gekomen met hardware om nadien met wat verfijning bijgewerkt te worden voor het publiek. Vooral van de harmonieën en melodieën die tussen verschillende toonhoogtes springen kan ik ontzettend genieten. Verder hou ik (wie niet!) wel van hun doordachte ritmes, wat je ook wel kan afleiden uit de tracks die ik selecteerde.
Het summum van hetgeen ik hierboven opsom, bereikt Autechre naar mijn gevoel in hun album ‘Untilted’ waarop zowat elk nummer piekt. Maar het duo heeft zoveel andere geniale dingen gemaakt wat dat nomineren een lastige klus maakt! Hieronder een poging. Volgorde is niet van belang.
Vose In (LP5)
Pro Radii (Untilted)
Sublimit (Untilted)
Autriche (Incunabula)
VLetrmx21 (Garbage EP)
Eutow (Tri Repetae)
0
geplaatst: 25 juni 2014, 15:47 uur
Zal straks ook even een lijstje maken. Supernormal, Eutow staat volgens mij al in de startlijst, want het is nu toch de bedoeling om tien nummers te nomineren die daar niet in staan? De meeste nummers die je noemt komen in ieder geval ook in mijn lijstje zo te zien.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 16:22 uur
Supernormal schreef:
Vose In (LP5)
Pro Radii (Untilted)
Sublimit (Untilted)
Autriche (Incunabula)
VLetrmx21 (Garbage EP)
Eutow (Tri Repetae)
Vose In (LP5)
Pro Radii (Untilted)
Sublimit (Untilted)
Autriche (Incunabula)
VLetrmx21 (Garbage EP)
Eutow (Tri Repetae)
Graag gedaan. Waren echt iets te weinig mensen getagt, leuk dat je Are Y Are We opneemt Vincent. Eigenlijk is die ook een nominatie waard voor mij, maar had de hoop een beetje opgegeven dat andere mensen deze op een enigzins soortgelijke manier zouden ''oppikken'' als ik. Van mij hoeft het niet flashy als het maar goed is, dit is zoeen track die stiekem gewoon constant vet is ook al zijn de kicks en synths niet bepaald dik aangezet, zeker de ritmes in het middenstuk en de overgang van duister klinkende synths naar lichter klinkende vind ik mooi. Laatst in een paar uur als hobby trouwens deze track/remix gemaakt bovenop op een loop van 6 seconden ritme uit dat middenstuk (laat ik even staan, want m'n soundcloud is eigenlijk vol. En wat ik upload is normaal ook zonder lange samples.
Eutow uit je lijstje mag een andere voor in de plaats idd, want staat al in de startlijst.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 16:24 uur
McSavah schreef:
Zal straks ook even een lijstje maken. Supernormal, Eutow staat volgens mij al in de startlijst, want het is nu toch de bedoeling om tien nummers te nomineren die daar niet in staan? De meeste nummers die je noemt komen in ieder geval ook in mijn lijstje zo te zien.
Ik wilde het net zeggen ja, Eutow kan door een ander nummer vervangen worden. Hier overigens nog een fan van Are Y Are We

0
geplaatst: 25 juni 2014, 16:47 uur
Mijn lijstje en btw vergeet voor de laatsten niet dat je tot 19u00 hebt!
En enorm bedankt John Doe voor al die tags anders waren we er zeker niet geraakt.
Drane
Windwind
Further
Pule
Pro Radii
Augmatic Disport
Irlite (Get 0)
Spl9
C / Pach
Garbagemx36
En enorm bedankt John Doe voor al die tags anders waren we er zeker niet geraakt.
Drane
Windwind
Further
Pule
Pro Radii
Augmatic Disport
Irlite (Get 0)
Spl9
C / Pach
Garbagemx36
0
geplaatst: 25 juni 2014, 16:56 uur
Ja, die 'Are Y Are We?' zit zeker bij men favorieten. Fijne remix ook, je maakt er een soort dense ambient-techno track van.
Had over 'Eutow' gekeken. Dan voeg ik een ietwat vreemd nummer toe van hun laatste album 'Exai', waar ik echter al vele malen van genoten heb:
Vose In (LP5)
Pro Radii (Untilted)
Sublimit (Untilted)
Autriche (Incunabula)
VLetrmx21 (Garbage EP)
en
Nodezsh (Exai)
Had over 'Eutow' gekeken. Dan voeg ik een ietwat vreemd nummer toe van hun laatste album 'Exai', waar ik echter al vele malen van genoten heb:
Vose In (LP5)
Pro Radii (Untilted)
Sublimit (Untilted)
Autriche (Incunabula)
VLetrmx21 (Garbage EP)
en
Nodezsh (Exai)
0
geplaatst: 25 juni 2014, 17:14 uur
Pro Radii [Untilted]
Augmatic Disport [Untilted]
Sublimit [Untilted]
Lentic Catachresis [Confield]
Reniform Puls [Draft 7.30]
Vose In [LP5]
Drane2 [LP5]
Pir [EP7]
PlyPhon [Quaristice]
VLetrmx21 [Garbage]
Augmatic Disport [Untilted]
Sublimit [Untilted]
Lentic Catachresis [Confield]
Reniform Puls [Draft 7.30]
Vose In [LP5]
Drane2 [LP5]
Pir [EP7]
PlyPhon [Quaristice]
VLetrmx21 [Garbage]
0
geplaatst: 25 juni 2014, 19:24 uur
Er zijn in totaal 48 tracks genomineerd.
En Pro Radii is duidelijk gewonnen met 4 nominaties op de voet gevolgd door: Windwind, Sublimit, VLetrmx21 & Augmatic Disport met 3 nominaties. Maar dan zijn er nog 11 tracks met 2 nominaties hoe verloopt de volgorde dan?
En Pro Radii is duidelijk gewonnen met 4 nominaties op de voet gevolgd door: Windwind, Sublimit, VLetrmx21 & Augmatic Disport met 3 nominaties. Maar dan zijn er nog 11 tracks met 2 nominaties hoe verloopt de volgorde dan?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 juni 2014, 19:39 uur
Er zijn in totaal 48 tracks genomineerd.
Barrage tot 23.00 en dan mag iedereen 3 van de 11 tracks 1 punt geven. (Je hebt er namelijk nog 3 nodig).
Om 23.00 gaan de nummers met de meeste (of het eerst op dat aantal) punten verder .
Barrage tot 23.00 en dan mag iedereen 3 van de 11 tracks 1 punt geven. (Je hebt er namelijk nog 3 nodig).
Om 23.00 gaan de nummers met de meeste (of het eerst op dat aantal) punten verder .
0
geplaatst: 25 juni 2014, 20:04 uur
Is goed!
Dit zijn dus de 11 tracks:
Second Peng
C / Pach
Acroyear2
Outpt
Garbagemx36
Ipacial Section
Second Scepe
Parhelic Triangle
Irlite (Get 0)
Further
Vose In
Dit zijn dus de 11 tracks:
Second Peng
C / Pach
Acroyear2
Outpt
Garbagemx36
Ipacial Section
Second Scepe
Parhelic Triangle
Irlite (Get 0)
Further
Vose In
0
geplaatst: 25 juni 2014, 20:58 uur
Irlite (Get 0)
Ipacial section
Second Scepe
EDIT: Ik heb Further vervangen door Ipacial section, had die laatste even niet in het lijstje zien staan.
Ipacial section
Second Scepe
EDIT: Ik heb Further vervangen door Ipacial section, had die laatste even niet in het lijstje zien staan.
0
geplaatst: 25 juni 2014, 22:31 uur
Waar gaat dit spel eigenlijk naartoe? Moet ik straks nog het water in ofzo? 
Second Peng
Vose In
Acroyear2

Second Peng
Vose In
Acroyear2
0
geplaatst: 26 juni 2014, 07:57 uur
Geen idee waarom iedereen het vertikt om de stemmen van de voorgangers mee te nemen, maar dit is de score:
4 Acroyear2 +1
3 Garbagemx36 +1
2 Second Peng +1
2 Ipacial Section
2 Second Scepe
2 Irlite (Get 0)
2 Further
1 Vose In
C / Pach
Outpt
Parhelic Triangle
4 Acroyear2 +1
3 Garbagemx36 +1
2 Second Peng +1
2 Ipacial Section
2 Second Scepe
2 Irlite (Get 0)
2 Further
1 Vose In
C / Pach
Outpt
Parhelic Triangle
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.