Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 17:30 uur
Ah, zo. Opnieuw dan:
Strawberry Hill
Dragonflies
Sundays and Holidays
Moorestown
Uncle Joe
Young Love
Michigan
Helicopter
Take Me Out
I Know It's Pathetic but That Was The Greatest Night Of My Life
Strawberry Hill
Dragonflies
Sundays and Holidays
Moorestown
Uncle Joe
Young Love
Michigan
Helicopter
Take Me Out
I Know It's Pathetic but That Was The Greatest Night Of My Life
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 18:36 uur
Dan doe ik de volgende ronde pas mee. Ik ga geen nummers nomineren om het nomineren. Ik weet welke ik bovengemiddeld goed vind en welke ik onvoldoende goed vind om mee te doen. En ik snap de strenge eis van 10 nummers niet.
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 19:05 uur
Co Jackso schreef:
Dan doe ik de volgende ronde pas mee. Ik ga geen nummers nomineren om het nomineren. Ik weet welke ik bovengemiddeld goed vind en welke ik onvoldoende goed vind om mee te doen. En ik snap de strenge eis van 10 nummers niet.
Als het niet te veel in strijd is met de regels die hier gelden, tel ik je lijstje wel gewoon mee.
0
zaaf
geplaatst: 4 augustus 2014, 19:48 uur
The Eraser schreef:
Als het niet te veel in strijd is met de regels die hier gelden, tel ik je lijstje wel gewoon mee.
(quote)
Jij bent de regelman! Ben je streng in de leer, of is deelnemen belangrijker dan winnen?
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 20:08 uur
ah oké, ik dacht dat er hier met vaste regels gewerkt werd.
Enkel Salvador Sanchez haalde 2 lijstjes.
Ik stel voor dat Co Jackso, woutorrmusic, Renoir en ikzelf elk nog twee nummers nomineren. (voor morgenochtend 10 uur, hopelijk zien jullie alledrie dit bericht op tijd)
Met die 29 nummers spelen we dan de tweede ronde
Enkel Salvador Sanchez haalde 2 lijstjes.
Ik stel voor dat Co Jackso, woutorrmusic, Renoir en ikzelf elk nog twee nummers nomineren. (voor morgenochtend 10 uur, hopelijk zien jullie alledrie dit bericht op tijd)
Met die 29 nummers spelen we dan de tweede ronde
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 21:12 uur
Onbegrijpelijk dat de geweldige Mark Kozelek zo weinig muziekliefhebbers in beweging kan brengen. Of zouden ze allemaal op vakantie zijn? Gaat er trouwens nog iemand van jullie naar Marks optreden op Noorderzon op zondag 26 augustus? Ja toch zeker?
Nog twee nummers? Dus in aanvullig op Salvador Sanchez? Dan worden dan wat mij betreft Drop en Sometimes I Can't Stop.
Nog twee nummers? Dus in aanvullig op Salvador Sanchez? Dan worden dan wat mij betreft Drop en Sometimes I Can't Stop.
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 21:20 uur
Ik ken te weinig van de beste man solo, ben meer met z'n werk op de hoogte in Red House Painters. Ik ga zeker wel kijken op Noorderzon, thuiswedstrijd.
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 21:23 uur
Oh, had niet gezien dat Kozelek hier voorbij kwam, anders had ik ook wel wat genomineerd. 

0
geplaatst: 4 augustus 2014, 21:33 uur
AOVV schreef:
Oh, had niet gezien dat Kozelek hier voorbij kwam, anders had ik ook wel wat genomineerd.
Kan nog altijd, lijkt mij. Dan gaan we toch met 31 songs de volgende ronde in? Dat vindt The Eraser vast wel goed...Oh, had niet gezien dat Kozelek hier voorbij kwam, anders had ik ook wel wat genomineerd.
Leuk dat je ook naar Noorderzon gaat, Premonition! Ben jij ook iemand die graag vooraan staat?
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 21:57 uur
Dat vooraan staan zal lastig worden, voorstelling is al uitverkocht! Hij treedt trouwens (met band Sun Kil Moon) op op 24 augustus, dat bedoel je waarschijnlijk ook. Steve Shelley komt ook mee, begreep ik.
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 21:59 uur
OK! Bedankt, dan ga ik voor volgende twee pareltjes:
Heron Blue (Sun Kil Moon)
Brothers (Mark Kozelek & Desertshore)
0
geplaatst: 4 augustus 2014, 22:04 uur
Suf van me, ik bedoelde inderdaad zondag 24 augustus... Hij treedt inderdaad op als Sun Kil Moon, maar volgens mij zonder Steve Shelley. Was in eerste instantie wel de bedoeling, maar op Caldo Verde wordt met geen woord meer gerept over Shelley.
0
geplaatst: 5 augustus 2014, 10:55 uur
Tweede ronde, kies de 10 nummers die je liever niet in de finale ziet
Alesund
Among The Leaves
Ben's My Friend
Brothers
Carissa
Carry Me Ohio
Cruiser
Duk Koo Kim
Dragonflies
Drop
Grace Cathedral Park
Have You Forgotten
Heron
I Am A Rock
Japanese to English
Katy Song
Lost Verses
Medicine Bottle
Michael
Mistress
New Jersey
Salvador Sanchez
Shadows
Smokey
Somehow the Wonder of Life Prevail
Sometimes I Can't Stop
Strawberry Hill
Summer Dress
Tonigh The SKy
Deadline: woensdag 22uur
Alesund
Among The Leaves
Ben's My Friend
Brothers
Carissa
Carry Me Ohio
Cruiser
Duk Koo Kim
Dragonflies
Drop
Grace Cathedral Park
Have You Forgotten
Heron
I Am A Rock
Japanese to English
Katy Song
Lost Verses
Medicine Bottle
Michael
Mistress
New Jersey
Salvador Sanchez
Shadows
Smokey
Sometimes I Can't Stop
Strawberry Hill
Summer Dress
Tonigh The SKy
Deadline: woensdag 22uur
0
geplaatst: 5 augustus 2014, 23:14 uur
Deze dan maar eruit - niet te lang over nadenken, want dat maakt het alleen maar moeilijker.
Among The Leaves
Cruiser
Dragonflies
Heron
I Am A Rock
New Jersey
Shadows
Smokey
Strawberry Hill
Tonight The Sky
Among The Leaves
Cruiser
Dragonflies
Heron
I Am A Rock
New Jersey
Shadows
Smokey
Strawberry Hill
Tonight The Sky
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 15:55 uur
Among The Leaves
Carissa
Carry Me Ohio
Cruiser
Drop
Grace Cathedral Park
Heron Blue
I Am A Rock
Shadows
Sometimes I Can't Stop
Carissa
Carry Me Ohio
Cruiser
Drop
Grace Cathedral Park
Heron Blue
I Am A Rock
Shadows
Sometimes I Can't Stop
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 16:48 uur
Alesund
Among The Leaves
Brothers
Drop
I Am A Rock
Shadows
Sometimes I Can't Stop
Summer Dress
Tonigh The Sky
Among The Leaves
Brothers
Drop
I Am A Rock
Shadows
Sometimes I Can't Stop
Summer Dress
Tonigh The Sky
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 18:44 uur
Aldus degene die Strawberry Hill uit de lijst wil gooien 
Dat nummer schreef Mark toen hij net naar San Fransisco was verhuisd, of iets dergelijks (bronvermelding is lastig, geen idee meer waar of wanneer ik dit gelezen heb). Na een moeilijke jeugd (drugsverslavingen, jaren in opvanghuizen etc.) besloot Mark Ohio te verlaten en naar het zuiden te vertrekken om muzikant te worden. Dit nummer verhaalt volgens mij over de problemen met adapteren in San Fransisco. Als je de tekst van het nummer leest, let wel: Mark gebruikte na zijn verslavingen (toen was hij 15/16) geen drugs of alcohol meer. De mensen in zijn omgeving uiteraard wel.
'He's not like the other boys around here, he says nothing and sits in his room.'

Dat nummer schreef Mark toen hij net naar San Fransisco was verhuisd, of iets dergelijks (bronvermelding is lastig, geen idee meer waar of wanneer ik dit gelezen heb). Na een moeilijke jeugd (drugsverslavingen, jaren in opvanghuizen etc.) besloot Mark Ohio te verlaten en naar het zuiden te vertrekken om muzikant te worden. Dit nummer verhaalt volgens mij over de problemen met adapteren in San Fransisco. Als je de tekst van het nummer leest, let wel: Mark gebruikte na zijn verslavingen (toen was hij 15/16) geen drugs of alcohol meer. De mensen in zijn omgeving uiteraard wel.
'He's not like the other boys around here, he says nothing and sits in his room.'
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 19:20 uur
Among the Leaves
Ben's My Friend
Cruiser
Dragonflies
Drop
I Am a Rock
Japanese to English
Smokey
Sometimes I Can't Stop
Summer Dress
Heel moeilijk!
Ben's My Friend
Cruiser
Dragonflies
Drop
I Am a Rock
Japanese to English
Smokey
Sometimes I Can't Stop
Summer Dress
Heel moeilijk!
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 19:43 uur
Moet toch nog even kwijt dat ik het oprecht heel fijn vind dat er aandacht aan Mark wordt besteed. Dacht dat het er nooit van zou komen. Dit forum bezorgt mij de zomer van mijn leven.
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 20:28 uur
Ja, sorry. Het valt niet mee om de darlings van een held af te serveren. Indringende tekst, zeker, maar het nummer is net niet melodieus genoeg voor mijn oren.
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 20:31 uur
woutorrmusic schreef:
Moet toch nog even kwijt dat ik het oprecht heel fijn vind dat er aandacht aan Mark wordt besteed. Dacht dat het er nooit van zou komen. Dit forum bezorgt mij de zomer van mijn leven.
Helemaal eens! Maar helaas is het aantal deelnemers aan deze editie van Greatest Hits of (...) wel heel erg gering. En dat een paar weken voor Marks optreden op Noorderzon. Schande!

0
geplaatst: 6 augustus 2014, 23:14 uur
deze nummers vallen al zeker af:
I Am A Rock 4
Among The Leaves 4
Cruiser 3
Drop 3
Sometimes I Can't Stop 3
Shadows 3
Kies je favorieten van de volgende nummers (punten: 3-2-1) tegen morgen 10uur
Dragonflies
Heron Blue
Summer Dress
Tonight The Sky
Smokey
I Am A Rock 4
Among The Leaves 4
Cruiser 3
Drop 3
Sometimes I Can't Stop 3
Shadows 3
Kies je favorieten van de volgende nummers (punten: 3-2-1) tegen morgen 10uur
Dragonflies
Heron Blue
Summer Dress
Tonight The Sky
Smokey
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 23:14 uur
3 Dragonflies
2 Smokey
1 Summer Dress
Tonight The Sky
Heron Blue
2 Smokey
1 Summer Dress
Tonight The Sky
Heron Blue
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 23:16 uur
woutorrmusic schreef:

0
geplaatst: 6 augustus 2014, 23:44 uur
4 Dragonflies*
4 Summer Dress*
2 Smokey
2 Heron Blue*
Tonight The Sky
4 Summer Dress*
2 Smokey
2 Heron Blue*
Tonight The Sky
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 10:54 uur
Maak uit deze nummers een top 10 tegen vrijdag 22 uur. Vrijdagavond of zaterdagmiddag zal ik de uitslag dan presenteren
Alesund
Ben's My Friend
Brothers*
Carissa
Carry Me Ohio
Duk Koo Kim
Dragonflies*
Grace Cathedral Park
Have You Forgotten
Japanese to English*
Katy Song
Lost Verses
Medicine Bottle
Michael
Mistress
New Jersey
Salvador Sanchez*
Strawberry Hill*
Summer Dress
Alesund
Ben's My Friend
Brothers*
Carissa
Carry Me Ohio
Duk Koo Kim
Dragonflies*
Grace Cathedral Park
Have You Forgotten
Japanese to English*
Katy Song
Lost Verses
Medicine Bottle
Michael
Mistress
New Jersey
Salvador Sanchez*
Strawberry Hill*
Summer Dress
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.