Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
johannesA
geplaatst: 11 september 2014, 08:48 uur
1. Both Sides Are Even
2. Diamonds
3. No Harm
4. Flashing Red Light Means Go
5. The Runner
6. Step Out of the Car
7. Semi-Automatic
8. The Gospel of Goro Adachi
9. Evacuate
10. Misplaced
2. Diamonds
3. No Harm
5. The Runner
6. Step Out of the Car
7. Semi-Automatic
8. The Gospel of Goro Adachi
9. Evacuate
10. Misplaced
0
geplaatst: 11 september 2014, 09:14 uur
1 Flashing Red Light Means Go
2 Evacuate
3 Diamonds
4 Misplaced
5 Soviets
6 Spitting Fire
7 Semi-Automatic
8 Both Sides Are Even
9 We Have This Place Surrounded
10 No Harm
2 Evacuate
3 Diamonds
4 Misplaced
5 Soviets
6 Spitting Fire
7 Semi-Automatic
8 Both Sides Are Even
9 We Have This Place Surrounded
10 No Harm
0
geplaatst: 11 september 2014, 09:34 uur
Co Jackso schreef:
Sjon plaatst Step Out of the Car gek genoeg op 1, die valt er bij mij zeker buiten. Het enige zwakke nummer op The Cold Still. Tekstueel iets te makkelijk.
Inderdaad een wat makkelijk liedje, maar verdorie, wat klinkt dat nummer toch lekker! Ik blijf me er iedere keer weer over verbazen.Sjon plaatst Step Out of the Car gek genoeg op 1, die valt er bij mij zeker buiten. Het enige zwakke nummer op The Cold Still. Tekstueel iets te makkelijk.
0
geplaatst: 11 september 2014, 09:35 uur
1. Step Out of the Car
2. No Harm
3. Promises
4. Diamonds
5. Both Sides Are Even
6. Evacuate
7. Misplaced
8. Semi-Automatic
9. Spitting Fire
10. The Runner
2. No Harm
3. Promises
4. Diamonds
5. Both Sides Are Even
6. Evacuate
7. Misplaced
8. Semi-Automatic
9. Spitting Fire
10. The Runner
0
geplaatst: 11 september 2014, 10:51 uur
1. Step Out of the Car
Step Out of the Car klonk een stuk harder dan ik het me voor de geest had gehaald toen ik het deze week weer eens luisterde. Dat dit een van hun stevigste rocknummers was wist ik wel, dat is ook de reden dat ik dit zo’n lekker nummer vind. De gelijkenis met Editors zou nergens in hun discografie duidelijk worden als hier. Van dit soort ‘niets-aan-de-hand-rock’ met scheurende gitaren kan ik erg genieten en dat doe ik dan ook iedere keer weer. Step Out of the Car is zeker niet hun beste nummer, maar toch mijn favoriet.
2. No Harm
No Harm is het eerste nummer waarvan ik me realiseerde dat ik het woord voor woord – zuiver! – kon meezingen. Dat is een bijzonderheid. Misschien zegt dat wel iets over de beperkte vocale capaciteiten van de zanger, iets wat me in meer van hun nummers opvalt. Toch kan ik me daar absoluut niet aan storen. Uiteindelijk is No Harm immers een schitterend nummer: Van de tekst tot de opbouw en van de treurige zang tot de troostende strijkers. No Harm is in mijn ogen het mooiste nummer dat The Boxer Rebellion gemaakt heeft.
3. Locked in the Basement
4. Diamonds
5. Fragile
6. Flashing Red Light Means Go
7. Keep Moving
Op geen enkel nummer riekt de muziek van The Boxer Rebellion zoveel naar commercie als op Keep Moving. Het uitbrengen van deze single was daarom de voornaamste reden om hun laatste album ten tijde van de release links te laten liggen. Toen ik dit nummer een jaar later live op tv voorbij zag komen veranderde ik van gedachten. Vooruit, de valse nootjes deden het nummer geen goed, maar de schitterende zanglijnen zorgden voor meer dan genoeg compensatie. Niet alleen het refrein, maar zeker ook de coupletten zijn prachtig van melodie.
8. Spitting Fire
9. Semi-Automatic
10. Evacuate
The Cold Still is in mijn ogen hun beste album, maar lang niet alle nummers zijn op zichzelf interessant genoeg om mijn top 10 te halen. Daarom staan er maar drie nummers van dat album is mijn lijstje. Die zijn dan wel meteen zo goed dat ze mijn hele podium weten op te eisen.
Step Out of the Car klonk een stuk harder dan ik het me voor de geest had gehaald toen ik het deze week weer eens luisterde. Dat dit een van hun stevigste rocknummers was wist ik wel, dat is ook de reden dat ik dit zo’n lekker nummer vind. De gelijkenis met Editors zou nergens in hun discografie duidelijk worden als hier. Van dit soort ‘niets-aan-de-hand-rock’ met scheurende gitaren kan ik erg genieten en dat doe ik dan ook iedere keer weer. Step Out of the Car is zeker niet hun beste nummer, maar toch mijn favoriet.
2. No Harm
No Harm is het eerste nummer waarvan ik me realiseerde dat ik het woord voor woord – zuiver! – kon meezingen. Dat is een bijzonderheid. Misschien zegt dat wel iets over de beperkte vocale capaciteiten van de zanger, iets wat me in meer van hun nummers opvalt. Toch kan ik me daar absoluut niet aan storen. Uiteindelijk is No Harm immers een schitterend nummer: Van de tekst tot de opbouw en van de treurige zang tot de troostende strijkers. No Harm is in mijn ogen het mooiste nummer dat The Boxer Rebellion gemaakt heeft.
3. Locked in the Basement
4. Diamonds
5. Fragile
6. Flashing Red Light Means Go
7. Keep Moving
Op geen enkel nummer riekt de muziek van The Boxer Rebellion zoveel naar commercie als op Keep Moving. Het uitbrengen van deze single was daarom de voornaamste reden om hun laatste album ten tijde van de release links te laten liggen. Toen ik dit nummer een jaar later live op tv voorbij zag komen veranderde ik van gedachten. Vooruit, de valse nootjes deden het nummer geen goed, maar de schitterende zanglijnen zorgden voor meer dan genoeg compensatie. Niet alleen het refrein, maar zeker ook de coupletten zijn prachtig van melodie.
8. Spitting Fire
9. Semi-Automatic
10. Evacuate
The Cold Still is in mijn ogen hun beste album, maar lang niet alle nummers zijn op zichzelf interessant genoeg om mijn top 10 te halen. Daarom staan er maar drie nummers van dat album is mijn lijstje. Die zijn dan wel meteen zo goed dat ze mijn hele podium weten op te eisen.
0
geplaatst: 11 september 2014, 22:29 uur
Kleine mededeling nog, want ik weet niet hoe laat ik morgen thuis ben. Het kan zijn dat de uitslag later op de avond pas volgt
0
geplaatst: 11 september 2014, 22:54 uur
Nou, in deze volgorde dan maar:
1. Misplaced
2. The Runner
3. Palisade
4. Semi Automatic
5. Step Out of the Car
6. World Without End
7. Flashing Red Light Means Go
8. Evacuate
9. No Harm
10 Spitting Fire
Watermelon had bij mij hoog gestaan, maar haalde op 1 punt na de eindlijst niet. Verder 5 nummers van Union, mijn favoriete Boxer Rebellion album, en 3 van The Cold Still. Hiervan mis ik Memo, wat het ook al op 1 punt niet haalde. Verder is mijn lijst een combinatie van een aantal snellere / hardere nummers en van die hele mooie songs van deze band.
1. Misplaced
2. The Runner
3. Palisade
4. Semi Automatic
5. Step Out of the Car
6. World Without End
7. Flashing Red Light Means Go
8. Evacuate
9. No Harm
10 Spitting Fire
Watermelon had bij mij hoog gestaan, maar haalde op 1 punt na de eindlijst niet. Verder 5 nummers van Union, mijn favoriete Boxer Rebellion album, en 3 van The Cold Still. Hiervan mis ik Memo, wat het ook al op 1 punt niet haalde. Verder is mijn lijst een combinatie van een aantal snellere / hardere nummers en van die hele mooie songs van deze band.
0
geplaatst: 12 september 2014, 10:38 uur
13 lijstjes en daarvan gaan er 3 duidelijk op kop.
Er zijn nu twee nummers die 3 keer bovenaan staan.
Eén nummer blijft ver achter, maar ieder nummer is minstens één keer genoemd.
Er zijn nu twee nummers die 3 keer bovenaan staan.
Eén nummer blijft ver achter, maar ieder nummer is minstens één keer genoemd.

0
geplaatst: 12 september 2014, 20:57 uur
Opvallend, meer mensen domineerden dan er lijstjes ingestuurd hebben.
Over een uurtje ben ik thuis, dus waar is o.A. Co Jackso
Over een uurtje ben ik thuis, dus waar is o.A. Co Jackso
0
geplaatst: 12 september 2014, 21:26 uur
Ik heb zin om een voorspelling te doen:
1. Diamonds
2. No Harm
3. Step Out of the Car
5. Both Sides Are Even
Maar het zou me niet verbazen als er nog wat oude nummers hoge ogen gooien.
1. Diamonds
2. No Harm
3. Step Out of the Car
5. Both Sides Are Even
Maar het zou me niet verbazen als er nog wat oude nummers hoge ogen gooien.
0
geplaatst: 12 september 2014, 21:39 uur
1. Misplaced
The Boxer Rebellion laat met Misplaced horen wat zij allemaal in hun mars hebben. Een wonderschoon refrein, sterke tekst, die hemelse stem van Nathan, drums die zich prominent laten horen en een slotstuk waarbij alle remmen losgaan. Gaan ze dit niveau ooit nog halen... Op basis van de laatste cd en het verdwijnen van gitarist Todd Howe, zeg ik nee.
2. Locked in the Basement (de slotakkoord/minuut is geniaal, zanger Nathan schittert)
3. Both Sides Are Even (groots/meeslepend en wat een stem)
4. Spitting Fire (Simpel, maar extreem catchy. Blijft hangen na 1 luisterbeurt)
5. Semi-Automatic (uitmuntende opbouw)
6. Caught by the Light (subtiel, ook dat kunnen ze)
7. Evacuate (TBR laat horen hoe een brug in te vullen. Uitstekende drumsalvo)
8. Soviets
9. Diamonds
10. The Runner
Bedankt voor de reminder Chevy. Het lijstje stond al klaar. Zoals gezegd mis ik alleen het ontwapenende Organ Song en de magnifieke album-afsluiter Doubt.
The Boxer Rebellion laat met Misplaced horen wat zij allemaal in hun mars hebben. Een wonderschoon refrein, sterke tekst, die hemelse stem van Nathan, drums die zich prominent laten horen en een slotstuk waarbij alle remmen losgaan. Gaan ze dit niveau ooit nog halen... Op basis van de laatste cd en het verdwijnen van gitarist Todd Howe, zeg ik nee.
2. Locked in the Basement (de slotakkoord/minuut is geniaal, zanger Nathan schittert)
3. Both Sides Are Even (groots/meeslepend en wat een stem)
4. Spitting Fire (Simpel, maar extreem catchy. Blijft hangen na 1 luisterbeurt)
5. Semi-Automatic (uitmuntende opbouw)
6. Caught by the Light (subtiel, ook dat kunnen ze)
7. Evacuate (TBR laat horen hoe een brug in te vullen. Uitstekende drumsalvo)
8. Soviets
9. Diamonds
10. The Runner
Bedankt voor de reminder Chevy. Het lijstje stond al klaar. Zoals gezegd mis ik alleen het ontwapenende Organ Song en de magnifieke album-afsluiter Doubt.
0
geplaatst: 12 september 2014, 22:18 uur
chevy93 schreef:
Ik vind dat ook een probleem hier op MM, al die dominante mensen...

0
geplaatst: 12 september 2014, 22:33 uur
Haha, damn autocorrect. 
Ben inmiddels thuis. Eerst nog zelf even mijn top 10 maken.

Ben inmiddels thuis. Eerst nog zelf even mijn top 10 maken.
0
geplaatst: 12 september 2014, 22:40 uur
1. Diamonds
2. Caught by the Light
3. Both Sides Are Even
4. Locked in the Basement
5. The Gospel of Goro Adachi (Live)
6. We Have This Place Surrounded
7. Semi-Automatic
8. The Runner
9. Spitting Fire
10. Fragile
2. Caught by the Light
3. Both Sides Are Even
4. Locked in the Basement
5. The Gospel of Goro Adachi (Live)
6. We Have This Place Surrounded
7. Semi-Automatic
8. The Runner
9. Spitting Fire
10. Fragile
0
geplaatst: 12 september 2014, 22:44 uur
21 (01) In Pursuit [Original Version]
20 (09) Palisade
19 (11) Promises
18 (12) World Without End
17 (13) Fragile
16 (15) Keep Moving
15 (22) Soviets
14 (29) Locked in the Basement
13 (31) The Gospel of Goro Adachi
12 (34) Caught by the Light
Caught by the light aware but asleep
Never as close as the friends that you keep
Drifting away on one final breath
The further you climb, calm silhouette
11 (36) We Have This Place Surrounded
Het lijkt me duidelijk dat de twee onbekende nummers dik onderaan komen. In Pursuit (van de EP) kwam zelfs niet verder dan één schamele tiende plek.
De nummers van het debuut eindigen op 18, resp. 11.
20 (09) Palisade
19 (11) Promises
18 (12) World Without End
17 (13) Fragile
16 (15) Keep Moving
15 (22) Soviets
14 (29) Locked in the Basement
13 (31) The Gospel of Goro Adachi
12 (34) Caught by the Light
Caught by the light aware but asleep
Never as close as the friends that you keep
Drifting away on one final breath
The further you climb, calm silhouette
11 (36) We Have This Place Surrounded
Het lijkt me duidelijk dat de twee onbekende nummers dik onderaan komen. In Pursuit (van de EP) kwam zelfs niet verder dan één schamele tiende plek.
De nummers van het debuut eindigen op 18, resp. 11.
0
geplaatst: 12 september 2014, 22:50 uur
10 (38) Evacuate
9 (38) The Runner
8 (39) Spitting Fire
In negen van de 15 lijstjes vinden we The Runner, de nummer 6 is bv. slechts 8 keer genoemd. De nummer 7 zelfs slechts 7 keer!
Ook opvallend, omdat The Runner vorig jaar veruit het best scorende nummer in de MuMe Ladder was:
475 The Boxer Rebellion The Runner
1715 The Boxer Rebellion Both Sides Are Even
1852 The Boxer Rebellion Misplaced
1921 The Boxer Rebellion No Harm
1957 The Boxer Rebellion Caught by the Light
Ook bij de Witte Trui was dit het geval:
103 The Boxer Rebellion The Runner 2011
121 The Boxer Rebellion Flashing Red Light Means Go 2009
195 The Boxer Rebellion No Harm 2011
Met Evacuate en Spitting Fire eruit zijn er nog 3 nummers over van Union.
9 (38) The Runner
8 (39) Spitting Fire
In negen van de 15 lijstjes vinden we The Runner, de nummer 6 is bv. slechts 8 keer genoemd. De nummer 7 zelfs slechts 7 keer!
Ook opvallend, omdat The Runner vorig jaar veruit het best scorende nummer in de MuMe Ladder was:
475 The Boxer Rebellion The Runner
1715 The Boxer Rebellion Both Sides Are Even
1852 The Boxer Rebellion Misplaced
1921 The Boxer Rebellion No Harm
1957 The Boxer Rebellion Caught by the Light
Ook bij de Witte Trui was dit het geval:
103 The Boxer Rebellion The Runner 2011
121 The Boxer Rebellion Flashing Red Light Means Go 2009
195 The Boxer Rebellion No Harm 2011
Met Evacuate en Spitting Fire eruit zijn er nog 3 nummers over van Union.
0
geplaatst: 12 september 2014, 22:53 uur
7 (46) Step Out of the Car
6 (51) No Harm
I'm the true recluse
Blissful as a loner
And all that we have left
Is never like before
Delivered on a word
Never near the target
Seen for what it was
And never eye to eye
5 (60) Misplaced
Step Out of the Car stond maar liefst 3 keer bovenaan, maar werd slechts zeven keer genoemd. No Harm stond geen een keer bovenaan, maar stond 6 van de 8 keer bij de bovenste 4. Misplaced stond ook 3 keer bovenaan.
6 (51) No Harm
I'm the true recluse
Blissful as a loner
And all that we have left
Is never like before
Delivered on a word
Never near the target
Seen for what it was
And never eye to eye
5 (60) Misplaced
Step Out of the Car stond maar liefst 3 keer bovenaan, maar werd slechts zeven keer genoemd. No Harm stond geen een keer bovenaan, maar stond 6 van de 8 keer bij de bovenste 4. Misplaced stond ook 3 keer bovenaan.
0
geplaatst: 12 september 2014, 22:56 uur
4 (67) Semi-Automatic
3 (68) Both Sides Are Even
Nu komen we bij de echte top. Daar waar Misplaced nog 9 keer genoemd werd, zijn Semi-Automatic en Both Sides Are Even 12, respectievelijk 11 keer genoemd. Both Sides Are Even stond twee keer op 1 en daarmee één keer meer dan Semi-Automatic. Dat is waarschijnlijk precies dat ene puntje.
De hoogste nominatie vinden we dus terug op plek 4!
Wat overigens wel bekend dat hun geroemde Cold Still uitgespeeld is en dat het gaat tussen de opener van Union en de opener van Promises.
3 (68) Both Sides Are Even
Nu komen we bij de echte top. Daar waar Misplaced nog 9 keer genoemd werd, zijn Semi-Automatic en Both Sides Are Even 12, respectievelijk 11 keer genoemd. Both Sides Are Even stond twee keer op 1 en daarmee één keer meer dan Semi-Automatic. Dat is waarschijnlijk precies dat ene puntje.

De hoogste nominatie vinden we dus terug op plek 4!
Wat overigens wel bekend dat hun geroemde Cold Still uitgespeeld is en dat het gaat tussen de opener van Union en de opener van Promises.

0
geplaatst: 12 september 2014, 23:02 uur
2 (76) Flashing Red Light Means Go
De opener van Union scoorde gelijk al goed en was eigenlijk het enige nummer dat weerstand kon bieden tegen Diamonds. Uiteindelijk scheelt het 24 punten en dat lijkt me duidelijk genoeg.
What's the use in my advice that you just turn down?
Swaying to a serenade, you never hear a sound
But I know you know now
Generate the false alarms
The verdict: counterfeit
Flashing lights to bring you back from who you're running with
But I know you know now
Tell me why you're leaving us
1 (100) Diamonds
De doorbraakhit van The Boxer Rebellion die zelfs even nog in de top 40 stond. Het leverde een uitverkocht Paradiso op waar ik bij was. De studioversie is live niet te overtreffen, maar het was wel het nummer waarbij men het meest los ging tijdens het concert. Veruit het best bekeken nummer op YouTube met 1,3 miljoen hits. Grappige is dat If You Run, 1 miljoen hits, slechts één keer genoemd is tijdens de nominatieronde. Toevallig door ondergetekende...
Anyway, de opener van het met gemengde gevoelens ontvangen Promises. Na drie ijzersterke album en nu officieel aantoonbaar de beste single van de band is het album voor veel mensen een koude douche geworden. Helaas, maar deze klasbak zullen ze ons nooit af nemen!
Verder dank voor deze deelnemers: Gringo_m DjFrankie Outlaw104 sj0n88 dynamo d Salvadore rkdev starsailor johannesA Silent_shout nelis stoepkrijt west Co Jackso Chevy
Dat is zeker het dubbele van wat ik in eerste instantie verwacht had!
De opener van Union scoorde gelijk al goed en was eigenlijk het enige nummer dat weerstand kon bieden tegen Diamonds. Uiteindelijk scheelt het 24 punten en dat lijkt me duidelijk genoeg.
What's the use in my advice that you just turn down?
Swaying to a serenade, you never hear a sound
But I know you know now
Generate the false alarms
The verdict: counterfeit
Flashing lights to bring you back from who you're running with
But I know you know now
Tell me why you're leaving us
1 (100) Diamonds
De doorbraakhit van The Boxer Rebellion die zelfs even nog in de top 40 stond. Het leverde een uitverkocht Paradiso op waar ik bij was. De studioversie is live niet te overtreffen, maar het was wel het nummer waarbij men het meest los ging tijdens het concert. Veruit het best bekeken nummer op YouTube met 1,3 miljoen hits. Grappige is dat If You Run, 1 miljoen hits, slechts één keer genoemd is tijdens de nominatieronde. Toevallig door ondergetekende...

Anyway, de opener van het met gemengde gevoelens ontvangen Promises. Na drie ijzersterke album en nu officieel aantoonbaar de beste single van de band is het album voor veel mensen een koude douche geworden. Helaas, maar deze klasbak zullen ze ons nooit af nemen!
Verder dank voor deze deelnemers: Gringo_m DjFrankie Outlaw104 sj0n88 dynamo d Salvadore rkdev starsailor johannesA Silent_shout nelis stoepkrijt west Co Jackso Chevy
Dat is zeker het dubbele van wat ik in eerste instantie verwacht had!

0
geplaatst: 12 september 2014, 23:06 uur
Go zaaf!
12/sep - zaaf (Beck)
19/sep - ArthurDZ (Paul Weller / The Jam / The Style Council)
26/sep - yeahyeahyeah (Wire)
3/okt - Dance Lover (Four Tet)
10/okt - zaaf (Underworld)
17/okt - Scientist (Guided by Voices)
24/okt - dynamo d (Spinvis)
31/okt - zaaf (The Roots)
7/nov - Rudi S (Nick Cave)
14/nov - dix (The Fall)
21/nov - Silent_Shout (M83)
28/nov - Rudi S (Vic Chesnutt)
5/dec - arcade monkeys (Arctic Monkeys)
12/dec - panjoe (J Dilla)
19/dec - Johnny Marr (The Smiths)
26/dec - ArthurDZ (Bruce Springsteen)
2/jan - laxus11 (Fleetwood Mac)
9/jan - dynamo d (Nits)
16/jan - Zephyr (Michael Gira/Swans)
23/jan - Johnny Marr (Marvin Gaye)
30/jan - ArthurDZ (The Clash)
6/feb - Johnny Marr (Roxy Music)
13/feb - Casartelli (Camel)
20/feb - herman (Primal Scream)
27/feb - Laxus11 (Led Zeppelin)
6/mar - 7744leon (Blur)
13/mar - ArthurDZ (R.E.M.)
20/mar - Pepino (Elbow)
27/mar - Edgar18 (Otis Redding)
3/apr - Johnny Marr (Black Sabbath)
10/apr - zaaf (Fink)
17/april - herman (Dusty Springfield)
24/april - Scientist (Nine Inch Nails)
01/mei - dazzler (New Order)
08/mei - jassn ( Run The Jewels / el-p of Killer Mike)
15/mei - Chevy (Crowded House)
22/mei Edgar18 (Simon & Garfunkel)
29/mei zaaf (Massive Attack)
12/sep - zaaf (Beck)
19/sep - ArthurDZ (Paul Weller / The Jam / The Style Council)
26/sep - yeahyeahyeah (Wire)
3/okt - Dance Lover (Four Tet)
10/okt - zaaf (Underworld)
17/okt - Scientist (Guided by Voices)
24/okt - dynamo d (Spinvis)
31/okt - zaaf (The Roots)
7/nov - Rudi S (Nick Cave)
14/nov - dix (The Fall)
21/nov - Silent_Shout (M83)
28/nov - Rudi S (Vic Chesnutt)
5/dec - arcade monkeys (Arctic Monkeys)
12/dec - panjoe (J Dilla)
19/dec - Johnny Marr (The Smiths)
26/dec - ArthurDZ (Bruce Springsteen)
2/jan - laxus11 (Fleetwood Mac)
9/jan - dynamo d (Nits)
16/jan - Zephyr (Michael Gira/Swans)
23/jan - Johnny Marr (Marvin Gaye)
30/jan - ArthurDZ (The Clash)
6/feb - Johnny Marr (Roxy Music)
13/feb - Casartelli (Camel)
20/feb - herman (Primal Scream)
27/feb - Laxus11 (Led Zeppelin)
6/mar - 7744leon (Blur)
13/mar - ArthurDZ (R.E.M.)
20/mar - Pepino (Elbow)
27/mar - Edgar18 (Otis Redding)
3/apr - Johnny Marr (Black Sabbath)
10/apr - zaaf (Fink)
17/april - herman (Dusty Springfield)
24/april - Scientist (Nine Inch Nails)
01/mei - dazzler (New Order)
08/mei - jassn ( Run The Jewels / el-p of Killer Mike)
15/mei - Chevy (Crowded House)
22/mei Edgar18 (Simon & Garfunkel)
29/mei zaaf (Massive Attack)
0
geplaatst: 12 september 2014, 23:09 uur
Casartelli schreef:
Heb ik ook al eens geopperd... of misschien zelfs twee keer. Het bleef beide keren oorverdovend stil. Nuja, fijn dat nu in elk geval twee mensen deze mening toegedaan zijn.
Ik heb even gekeken en dit valt op:(quote)
Heb ik ook al eens geopperd... of misschien zelfs twee keer. Het bleef beide keren oorverdovend stil. Nuja, fijn dat nu in elk geval twee mensen deze mening toegedaan zijn.
26-dec ArthurDZ (Bruce Springsteen)
19-sep ArthurDZ (Paul Weller / The Jam / The Style Council)
13/mar ArthurDZ (R.E.M.)
30-jan ArthurDZ (The Clash)
9-jan dynamo d (Nits)
24-okt dynamo d (Spinvis)
17-apr herman (Dusty Springfield)
20-feb herman (Primal Scream)
3-apr Johnny Marr (Black Sabbath)
23-jan Johnny Marr (Marvin Gaye)
6-feb Johnny Marr (Roxy Music)
19-dec Johnny Marr (The Smiths)
2-jan laxus11 (Fleetwood Mac)
27-feb Laxus11 (Led Zeppelin)
7-nov Rudi S (Nick Cave)
28-nov Rudi S (Vic Chesnutt)
17-okt Scientist (Guided by Voices)
24-apr Scientist (Nine Inch Nails)
12-sep zaaf (Beck)
10-apr zaaf (Fink)
31-okt zaaf (The Roots)
10-okt zaaf (Underworld)
29-mei zaaf (Massive Attack)
Ondanks dat ik Rudi S ook zijn edities gun, is het wellicht wat veel van het goede als hij in november 2 van de 4 edities mag organiseren. Om maar een voorbeeld te geven.
0
zaaf
geplaatst: 12 september 2014, 23:17 uur
Ik heb een andere beleving: het is niet de organisator die centraal staat. Het is aardig wat werk en persoonlijk doe ik dat om iets saamhorigs te genereren rond een gezamenlijk gewaardeerde artiest. Meedoen is makkelijker.
En als dit eerder is aangedragen met weinig respons, dan zie ik de meerwaarde niet van de herhaling.
Dit gezegd hebbende (zelfde geldt wat mij betreft voor de onvolprezen decade-versies van bejubelde platen - door Chevy zelf beetgepakt), gooi ik er met liefde een editie Beck tegenaan.
En als dit eerder is aangedragen met weinig respons, dan zie ik de meerwaarde niet van de herhaling.
Dit gezegd hebbende (zelfde geldt wat mij betreft voor de onvolprezen decade-versies van bejubelde platen - door Chevy zelf beetgepakt), gooi ik er met liefde een editie Beck tegenaan.
0
zaaf
geplaatst: 12 september 2014, 23:18 uur
Greatest hits van Beck - mag ik zeggen: een uitgebreid en gevarieerd oeuvre? Benieuwd wat de grootste gemene deler is! Sowieso leuk om alles weer even de revue te laten passeren.
1e Ronde Nomineer nog 10 nummers die volgens jou zeker niet mogen ontbreken.
De startlijst:
Beercan
Blue Moon
Devil's Haircut
E- Pro
Gamma Ray
Girl
Guess I'm Doing Fine
Loser
Lost Cause
Modern Guilt
Nausea
Nicotine & Gravy
Nobody's Fault But My Own
Sexx Laws
The New Pollution
Think I'm in Love
Timebomb
Tropicalia
Waking Light
Where It's At
Misschien wil panjoe de topictitel aanpassen?
Deadline 1ste ronde is maandagavond om 22.00u.
1e Ronde Nomineer nog 10 nummers die volgens jou zeker niet mogen ontbreken.
De startlijst:
Beercan
Blue Moon
Devil's Haircut
E- Pro
Gamma Ray
Girl
Guess I'm Doing Fine
Loser
Lost Cause
Modern Guilt
Nausea
Nicotine & Gravy
Nobody's Fault But My Own
Sexx Laws
The New Pollution
Think I'm in Love
Timebomb
Tropicalia
Waking Light
Where It's At
Misschien wil panjoe de topictitel aanpassen?
Deadline 1ste ronde is maandagavond om 22.00u.
0
geplaatst: 12 september 2014, 23:32 uur
chevy93 schreef:
Ondanks dat ik Rudi S ook zijn edities gun, is het wellicht wat veel van het goede als hij in november 2 van de 4 edities mag organiseren. Om maar een voorbeeld te geven.
(quote)
Ik heb even gekeken en dit valt op:Ondanks dat ik Rudi S ook zijn edities gun, is het wellicht wat veel van het goede als hij in november 2 van de 4 edities mag organiseren. Om maar een voorbeeld te geven.
Tja ik heb dus nog geen enkele editie gedaan, dus ik ben geen veel gebruiker.
Mijn 2e editie in de lijst is eens verplaatst het kwam dacht gewoon zo uit.
Ik zit er nu ook weer niet op te wachten om 2 edities dicht (er zitten er nog wel 2 tussen) op elkaar te doen.
Iedereen die voor wil is wat mij betreft welkom.
0
geplaatst: 13 september 2014, 00:37 uur
Steal My Body Home
Motherfucker
Blackhole
Sleeping Bag
Novacane
Ramshackle
Orphans
Chemtrails
Volcano
Black Tambourine (check dat clipje eens)
Motherfucker
Blackhole
Sleeping Bag
Novacane
Ramshackle
Orphans
Chemtrails
Volcano
Black Tambourine (check dat clipje eens)
0
geplaatst: 13 september 2014, 00:52 uur
Weer zo'n lastige... ik heb bij Beck niet echt enorm uitspringende favorieten.
Chemtrail
Dead Melodies
Debra
Fuckin' with My Head (Mountain Dew Rock)
Lonesome Tears
Mixed Bizness
Morning
Round the Bend
Strange Apparition
The Golden Age
Chemtrail
Dead Melodies
Debra
Fuckin' with My Head (Mountain Dew Rock)
Lonesome Tears
Mixed Bizness
Morning
Round the Bend
Strange Apparition
The Golden Age
0
geplaatst: 13 september 2014, 05:35 uur
Beck

Black Tambourine
Elevator Music
Little One
Lonesome Tears
Morning
Paper Tiger
Ramona
Round the Bend
Sunday Sun
The Information

Black Tambourine
Elevator Music
Little One
Lonesome Tears
Morning
Paper Tiger
Ramona
Round the Bend
Sunday Sun
The Information
0
zaaf
geplaatst: 13 september 2014, 10:02 uur
even wat mensen taggen:
mss vinden jullie het leuk om deze editie van greatest hits mee te spelen?
bart1989 beaster1256 berwt dennisversteeg Johnny Marr Kaaasgaaf kistenkuif Linus Van Pelt LucM nico1616 stephan73 trebremmit
mss vinden jullie het leuk om deze editie van greatest hits mee te spelen?
bart1989 beaster1256 berwt dennisversteeg Johnny Marr Kaaasgaaf kistenkuif Linus Van Pelt LucM nico1616 stephan73 trebremmit
0
geplaatst: 13 september 2014, 10:03 uur
Ik kom ook nog, maar ik moet direct mijn jeugdteam coachen 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.