Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2015, 18:10 uur
1. Positive Tension
Al een tijdje mijn nummer 1. Het is nummer is gewoon zo uiteenlopend, maar blijft wonderwel prachtig overeind. Van de prachtig basopener, over de zalige uitroepingen van Kele 'I'm gonna use my teeth and my claws', tot het aangename refrein om dan te eindigen met een dot van een opbouw en slotsolo. 'Play it cool, boy!'
2. I Still Remember
Een wat meer poppier Bloc Party die voller klinken dan normaal. En in deze song komt hen dat goed uit. Een liefdevolle meezinger tot en met.
3. This Modern Love
Wat een prachtige opening weeral, toch wel een kenmerk van Bloc Party bij hun eerste albums. Alles leunt op een simpel maar meedogenloos gitaarriedeltje, die op een gegeven moment even uit de bocht gaat om daar weer mooi te eindigen met een mooie slotzin (ook weer typisch Bloc Party, me dunkt).
4. Flux
Voor sommigen misschien iets te commercieel, maar ik vind dit best wel een leuke single. Daarna leek het op niet veel meer natuurlijk, maar dit is een feestnummer voor mij en stilzitten lukt niet bepaald dan.
5. Helicopter
De helft van mijn username komt hiervan en hoewel het vroeger meer betekende voor mij, kan het nummer nog altijd een een top-5-plek bij mij claimen. Start behoorlijk luid, maar is daarna weer zo'n typisch spannend Bloc Party-nummer met een lekkere gitaarsolootje er achteraan. Blijft onweerstaanbaar wat mij betreft.
6. Like Eating Glass
7. She's Hearing Voices
8. Waiting for the 7.18
9. Banquet
10. Two More Years
11. The Prayer
12. Song for Clay (Disappear Here)
13. Hunting For Witches
14. The Pioneers
15. Halo
16. Sunday
17. So Here We Are
18. Luno
19. Kreuzberg
20. Compliments
Al een tijdje mijn nummer 1. Het is nummer is gewoon zo uiteenlopend, maar blijft wonderwel prachtig overeind. Van de prachtig basopener, over de zalige uitroepingen van Kele 'I'm gonna use my teeth and my claws', tot het aangename refrein om dan te eindigen met een dot van een opbouw en slotsolo. 'Play it cool, boy!'

2. I Still Remember
Een wat meer poppier Bloc Party die voller klinken dan normaal. En in deze song komt hen dat goed uit. Een liefdevolle meezinger tot en met.
3. This Modern Love
Wat een prachtige opening weeral, toch wel een kenmerk van Bloc Party bij hun eerste albums. Alles leunt op een simpel maar meedogenloos gitaarriedeltje, die op een gegeven moment even uit de bocht gaat om daar weer mooi te eindigen met een mooie slotzin (ook weer typisch Bloc Party, me dunkt).
4. Flux
Voor sommigen misschien iets te commercieel, maar ik vind dit best wel een leuke single. Daarna leek het op niet veel meer natuurlijk, maar dit is een feestnummer voor mij en stilzitten lukt niet bepaald dan.
5. Helicopter
De helft van mijn username komt hiervan en hoewel het vroeger meer betekende voor mij, kan het nummer nog altijd een een top-5-plek bij mij claimen. Start behoorlijk luid, maar is daarna weer zo'n typisch spannend Bloc Party-nummer met een lekkere gitaarsolootje er achteraan. Blijft onweerstaanbaar wat mij betreft.
6. Like Eating Glass
7. She's Hearing Voices
8. Waiting for the 7.18
9. Banquet
10. Two More Years
11. The Prayer
12. Song for Clay (Disappear Here)
13. Hunting For Witches
14. The Pioneers
15. Halo
16. Sunday
17. So Here We Are
18. Luno
19. Kreuzberg
20. Compliments
0
geplaatst: 17 juni 2015, 18:11 uur
Ploppesteksel schreef:
Uiteraard niet, dumb_helicopter. Het is tenslotte jouw greatest hits. Ik dacht: ik vraag het maar, aangezien er slechts 2 lijstjes waren gepost. Morgen 10u30 it is!
Mijn lijstje post ik zo meteen nog wel in deze post:
...
Uiteraard niet, dumb_helicopter. Het is tenslotte jouw greatest hits. Ik dacht: ik vraag het maar, aangezien er slechts 2 lijstjes waren gepost. Morgen 10u30 it is!

Mijn lijstje post ik zo meteen nog wel in deze post:
...
Voorlopig toch nog geen bezwaren gezien van andere users dus hou ik het nog even in eigen hand. Mochten er nog bezwaren komen, dan mag je het gerust overnemen als je wil.

0
geplaatst: 17 juni 2015, 20:45 uur
1. Helicopter
2. Luno
3. Like Eating Glass
4. So Here We Are*
5. Banquet
6. Flux
7. This Modern Love
8. Song for Clay (Dissappear Here)
9. Kreuzberg*
10. Positive Tension*
2. Luno
3. Like Eating Glass
4. So Here We Are*
5. Banquet
6. Flux
7. This Modern Love
8. Song for Clay (Dissappear Here)
9. Kreuzberg*
10. Positive Tension*
0
geplaatst: 18 juni 2015, 08:45 uur
Stemmen arcade monkeys, Arno, coldwarkids, starsailor en DjFrankie nog mee voor 10u30 uiterlijk (11u)?
0
geplaatst: 18 juni 2015, 08:48 uur
1. Helicopter
2. Luno
3. Like Eating Glass
4. Banquet
5. Hunting for Witches
6. Kreuzberg
7. Halo
8. So here we are
9. Song for Clay
10. The Pioneers
2. Luno
3. Like Eating Glass
4. Banquet
5. Hunting for Witches
6. Kreuzberg
7. Halo
8. So here we are
9. Song for Clay
10. The Pioneers
0
geplaatst: 18 juni 2015, 11:29 uur
GREATEST HITS OF BLOC PARTY !
Dank aan de 8 users die meestemden, misschien dat er nog meer gegadigden waren als er meer tijd was geweest, maar daar heb ik alleszins niets van gehoord dus hierbij de uitslag.
De laatste 10 van de top 20 op een rijtje ...
Je leest van links naar rechts: positie, puntentotaal, titel en aantal stemmen.
Songs met * stonden niet in de startlijst, maar werden genomineerd in de 1ste ronde.
11. (14) Kreuzberg* (4)
12. (13) Halo* (3)
13. (13) Compliments* (2)
14. (12) Flux (2)
15. (11) She's Hearing Voices* (2)
16. (9) I Still Remember (1)
17. (8) The Pioneers* (3) Hoogste notering: 6de plaats
18. (8) Waiting for the 7.18* (3) Hoogste notering: 8ste plaats
19. (4) Two More Years (2)
20. (0) Sunday* (0)
Vooral nummers uit het 2de album die in dit lijstje belanden. Ook het enige nummer dat nog overbleef van het 3de album (Intimacy) eindigde net niet in de top-10. Sunday was het kneusje van deze finale, want het werd niet genoemd.
Dank aan de 8 users die meestemden, misschien dat er nog meer gegadigden waren als er meer tijd was geweest, maar daar heb ik alleszins niets van gehoord dus hierbij de uitslag.
De laatste 10 van de top 20 op een rijtje ...
Je leest van links naar rechts: positie, puntentotaal, titel en aantal stemmen.
Songs met * stonden niet in de startlijst, maar werden genomineerd in de 1ste ronde.
11. (14) Kreuzberg* (4)
12. (13) Halo* (3)
13. (13) Compliments* (2)
14. (12) Flux (2)
15. (11) She's Hearing Voices* (2)
16. (9) I Still Remember (1)
17. (8) The Pioneers* (3) Hoogste notering: 6de plaats
18. (8) Waiting for the 7.18* (3) Hoogste notering: 8ste plaats
19. (4) Two More Years (2)
20. (0) Sunday* (0)
Vooral nummers uit het 2de album die in dit lijstje belanden. Ook het enige nummer dat nog overbleef van het 3de album (Intimacy) eindigde net niet in de top-10. Sunday was het kneusje van deze finale, want het werd niet genoemd.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 11:34 uur
10. (15) Hunting for Witches (4)
De derde single van A Weekend in the City start de top-10. Kele klaagt hier het probleem aan hoe andersgekleurde jongeren opgejaagd en bekritiseerd worden, zoals heksen in de Middeleeuwen. Racisme is iets wat regelmatigs terugkomt in Kele's teksten.
De derde single van A Weekend in the City start de top-10. Kele klaagt hier het probleem aan hoe andersgekleurde jongeren opgejaagd en bekritiseerd worden, zoals heksen in de Middeleeuwen. Racisme is iets wat regelmatigs terugkomt in Kele's teksten.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 11:38 uur
9. (15) Song for Clay (Disappear Here) (5)
Dit zou de 4de single van het tweede album moeten geweest zijn, maar is vrij last minute nog vervangen geweest door Flux, dat hier maar in de tweede helft van de top-20 eindigt. Een nummer met de karakteristieke openingszin 'I'm trying to be heroic in an age of modernity', en er is niemand die dit zo mooi kan zeggen dan Kele Okereke.
Dit zou de 4de single van het tweede album moeten geweest zijn, maar is vrij last minute nog vervangen geweest door Flux, dat hier maar in de tweede helft van de top-20 eindigt. Een nummer met de karakteristieke openingszin 'I'm trying to be heroic in an age of modernity', en er is niemand die dit zo mooi kan zeggen dan Kele Okereke.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 11:43 uur
8. (18) The Prayer (3)
Na dit nummer nemen we een enorme sprong in de puntenaantallen. Dit is ook al het laatste nummer van A Weekend in the City en dat betekent dat de top-7 zo maar even allemaal nummers zijn van het debuutalbum van Bloc Party! The Prayer zelf is de tweede single van dat album en start met een bezwerende sfeer die vervolgens de nacht in een club beschrijft.
Na dit nummer nemen we een enorme sprong in de puntenaantallen. Dit is ook al het laatste nummer van A Weekend in the City en dat betekent dat de top-7 zo maar even allemaal nummers zijn van het debuutalbum van Bloc Party! The Prayer zelf is de tweede single van dat album en start met een bezwerende sfeer die vervolgens de nacht in een club beschrijft.
Geen van de albums na Silent Alarm komt ook maar in de buurt van dat magistrale debuut, maar toen The Prayer uitkwam had ik toch de hoop dat Bloc Party's tweede nog zo'n briljante plaat zou zijn. Het heeft een duidelijk ander geluid, een haast meditatief-religieus geluid dat naadloos aansluit bij de titel, en ik ben bekeerd.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 11:49 uur
7. (35) Positive Tension* (7)
Nummer één van dumb_helicopter
Mijn nummer één eindigt op een mooie 7de plek. Er had meer ingezeten als het bij het laatste lijstje ook nog punten had gekregen, maar Starsailor besliste er anders over. Van de 7 hoogste genoteerde nummers zijn er maar liefst 3 die genomineerd zijn in de eerst ronde. Dit nummer werd samen met So Here We Are als een dubbele A-kant op single gezet.
Nummer één van dumb_helicopter
Mijn nummer één eindigt op een mooie 7de plek. Er had meer ingezeten als het bij het laatste lijstje ook nog punten had gekregen, maar Starsailor besliste er anders over. Van de 7 hoogste genoteerde nummers zijn er maar liefst 3 die genomineerd zijn in de eerst ronde. Dit nummer werd samen met So Here We Are als een dubbele A-kant op single gezet.
Nog zo'n progressief nummer, qua opbouw. De vaardigheid van de band om nummers stukje bij beetje uit te vouwen en naar een climax toe te werken ("Why'd you have to get... so fucking useless?!") is toch één van de dingen die mij zo aantrekt aan Silent Alarm. Ten tijde van die plaat was Positive Tension mijn favoriete track van de band, maar nog steeds gaat het erin als koek.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 11:52 uur
6. (38) This Modern Love (6)
Niet op nummer nr. 1 bij iemand zijn lijstje terug te vinden, maar wel 2 keer op de tweede plek. Ook dit nummer is terug te vinden op het eerste album: Silent Alarm.
Niet op nummer nr. 1 bij iemand zijn lijstje terug te vinden, maar wel 2 keer op de tweede plek. Ook dit nummer is terug te vinden op het eerste album: Silent Alarm.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 11:57 uur
4. (41) Helicopter (6)
Nummer één van starsailor en aERodynamIC
Het nummer waarnaar mijn username verwijst.
Dit nummer stond zelfs al op de de tweede EP van de band, Little Thoughts, en verscheen daarna nog eens op Silent Alarm. Een nummer ook dat veelvuldig terug te vinden is op allerlei games en andere Guitar Heroes.
Nummer één van starsailor en aERodynamIC
Het nummer waarnaar mijn username verwijst.
Dit nummer stond zelfs al op de de tweede EP van de band, Little Thoughts, en verscheen daarna nog eens op Silent Alarm. Een nummer ook dat veelvuldig terug te vinden is op allerlei games en andere Guitar Heroes. De helft van mijn username komt hiervan en hoewel het vroeger meer betekende voor mij, kan het nummer nog altijd een een top-5-plek bij mij claimen. Start behoorlijk luid, maar is daarna weer zo'n typisch spannend Bloc Party-nummer met een lekkere gitaarsolootje er achteraan. Blijft onweerstaanbaar wat mij betreft.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:01 uur
5. (40) Banquet (7)
Nummer één van VladTheImpaler.
Banquet eindigt dus vrij verrassend naast het podium, waar het eigenlijk nooit echt aanspraak heeft op kunnen maken gedurende het spelverloop. Dit is misschien wel het meest kenmerkende en meest bekende nummer van Bloc Party, maar bij ons eindigt het dus slechts op plaats 5.
Nummer één van VladTheImpaler.
Banquet eindigt dus vrij verrassend naast het podium, waar het eigenlijk nooit echt aanspraak heeft op kunnen maken gedurende het spelverloop. Dit is misschien wel het meest kenmerkende en meest bekende nummer van Bloc Party, maar bij ons eindigt het dus slechts op plaats 5.
Toch wel de Bloc Party klassieker bij uitstek, en terecht. De rollende drum- en baspatronen, het dialoog van de twee gitaren, de hoge, tegen het wanhopige aan schurende stem van Kele Okereke, die zich aan het eind bijna verontschuldigt dat hij "on fire" is: perfect uitgevoerd.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:04 uur
3. (44) So Here We Are* (6)
Nummer één van Johnny Marr en Ploppesteksel
Het vrij weemoedige So Here We Are eindigt op het onderste plekje van het podium. Ook dit is een single geweest, zoals eerder gezegd, een dubbele a-kant met Positive Tension.
Nummer één van Johnny Marr en Ploppesteksel
Het vrij weemoedige So Here We Are eindigt op het onderste plekje van het podium. Ook dit is een single geweest, zoals eerder gezegd, een dubbele a-kant met Positive Tension.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:07 uur
2. (50) Luno* (6)
Nummer één van panjoe en Outlaw104.
Dé verrassing van deze editie naar mijn mening. Voor toppers als Banquet en Helicopter en maar net niet op het eerste schavotje terug te vinden. Een erg typisch Bloc Party-nummer met Matt Tong die alles in het gareel houdt en de spannende gitaarriffjes.
Nummer één van panjoe en Outlaw104.
Dé verrassing van deze editie naar mijn mening. Voor toppers als Banquet en Helicopter en maar net niet op het eerste schavotje terug te vinden. Een erg typisch Bloc Party-nummer met Matt Tong die alles in het gareel houdt en de spannende gitaarriffjes.
Pfoeh, de power en energie in dit nummer zijn ongeëvenaard. Matt Tong gaat als een beest tekeer, het moet wel een enorme tour de force zijn om zo strak te drummen. Tel daarbij op de geweldige spanningsboog, die tot twee maal toe opbouwt tot een breekpunt, waarop de voortstuwende drummer een zeldzaam rustpuntje kent om daarna, vergezeld van snerpende gitaren, meedogeloos verder aan de weg te timmeren.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:11 uur
1. (52) Like Eating Glass (8)
Misschien niet het meest opvallende nummer van Bloc Party (bij mij zit het alleszins niet top-of-mind), maar elke keer als je het beluistert, denk je van waarom waardeer ik dit niet hoger, want dit is echt wel een knaller van een track. En gelukkig wordt het op MusicMeter wel zo gewaardeerd, want Like Eating Glass kan prijken helemaal op het hoogste treetje van deze Greatest Hits. Ook verdiend, lijkt me, want dit is het enige nummer dat door iedereen punten werd gegund.
Misschien niet het meest opvallende nummer van Bloc Party (bij mij zit het alleszins niet top-of-mind), maar elke keer als je het beluistert, denk je van waarom waardeer ik dit niet hoger, want dit is echt wel een knaller van een track. En gelukkig wordt het op MusicMeter wel zo gewaardeerd, want Like Eating Glass kan prijken helemaal op het hoogste treetje van deze Greatest Hits. Ook verdiend, lijkt me, want dit is het enige nummer dat door iedereen punten werd gegund.
De perfecte opener van een debuutalbum, waarin vanuit een enkele pulserende gitaartoon wordt opgebouwd tot de bombastische gitaarindie die de rest van Silent Alarm typeert.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:13 uur
19/juni - johan de witt (Suede)
26/juni - Laxus11 (Neil Young)
3/juli - Johnny Marr (Nas)
10/juli - Casartelli (Eloy)
17/juli - dynamo d (The Waterboys)
24/juli - Johnny Marr (Placebo)
31/juli - ArthurDZ (Tom Waits)
7/aug- arcade monkeys (Elliott Smith)
14/aug - De-noir (The National)
21/aug - dynamo d (Bee Gees)
28/aug - Arno (Manic Street Preachers)
4/Sep - Laxus11 (Queen)
11/Sep - luigifort (Tori Amos)
18/Sep - Telamon (Belle and Sebastian)
25/Sep - zaaf (David Sylvian / Japan)
2/Okt - luigifort (Throwing Muses)
9/Okt - Johnny Marr (dEUS)
16/Okt - ArthurDZ (The Replacements)
23/Okt - luigifort (Cocteau Twins)
30/Okt - Rudi S (Siouxsie and the Banshees)
06/Nov- west (James Brown)
13/Nov- Scientist (Joanna!)
20/Nov- dazzler (XTC)
27/Nov - dynamo d (Rammstein)
4/Dec - VladTheImpaler (Oasis / Noel Gallagher's High Flying Birds)
11/Dec- Misterfool(Brian Eno)
18/Dec - Laxus11 (Elvis Presley)
25-Dec - Rudi S (Vic Chesnutt)
1-jan - ArthurDZ (Sonic Youth)
8-jan Telamon (The The)
15-jan Dungeon (The Beach Boys)
22-jan herman (Beastie Boys)
29-jan johan de witt (Patti Smith)
5- feb Laxus11 (AC/DC)
12-feb dumb_helicopter (Queens of the Stone Age)
19-feb - ArthurDZ (N.W.A.)
26-feb - Edgar18 (Sam Cooke of Bill Withers)
4-maart - herman (Sly & The Family Stone)
11-maart - dazzler (The J. Geils Band)
18-maart - west (Prince)
25-maart - dynamo d (Duran Duran)
1-apfil (geen grap) - vigil (Pet Shop Boys)
-
21-mei - Edgar18 (Nick Drake)
4/Sep - Laxus11 (Queen)
20/Nov- dazzler (XTC)
8-jan Telamon (The The)
5- feb Laxus11 (AC/DC)
18-maart - west (Prince)
-
0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:22 uur
dumb_helicopter schreef:
Stemmen arcade monkeys, Arno, coldwarkids, starsailor en DjFrankie nog mee voor 10u30 uiterlijk (11u)?
Ik had geen tijd meer om de nummers nog eens te beluisteren. Maar mooie uitslag, mijn favoriet op 1

0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:24 uur
Verrassende uitslag wel. Nummers 3 t.e.m. 7 leken mij namelijk de grootste kanshebbers. Bedankt, helicopter! Nu nog uitleggen van waar die 'dumb' precies komt 

0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:27 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 juni 2015, 12:31 uur
Verrassende einduitslag, inderdaad, met een mooie top-5! Na een paar hoge noteringen voor Luno hoopte ik nog dat die eerste zou worden, maar ook een tweede plaats is top. 
aERo had trouwens Helicopter op één staan...

0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:31 uur
Ploppesteksel schreef:
Verrassende uitslag wel. Nummers 3 t.e.m. 7 leken mij namelijk de grootste kanshebbers. Bedankt, helicopter! Nu nog uitleggen van waar die 'dumb' precies komt
De linken zijn boeddhisme en baarmoeder.

0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:33 uur
3 juli ben ik trouwens aan de beurt met Nas, maar dan ben ik nog op vakantie (tot 4 juli). Iemand die wil wisselen? 10 juli gaat ook niet want dan vertrek ik op kamp.
0
geplaatst: 18 juni 2015, 12:34 uur
panjoe schreef:
Vreemde vergissing van mij inderdaad. Dan komt Helicopter op 4 terecht, Banquet op 5 en Luno kruipt nog twee puntjes dichter tegen Like Eating Glass aan.
Ik pas het nog aan in de berichten zelf.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 juni 2015, 12:41 uur
Toppie. Bedankt voor de organisatie dumb_helicopter!
0
geplaatst: 18 juni 2015, 13:12 uur
Bedankt voor de organisatie en de tag dumb_helicopter, maar ik was vergeten dat de deadline zo vroeg lag en moest vandaag zo nodig uitslapen. Positive Tension was anders ook mijn nummer 1 geweest, gevolgd door Two More Years dat nu wel erg laag staat.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 juni 2015, 13:59 uur
dumb_helicopter schreef:
Dacht dat dit pas morgen hoefde, kost So Here we Are de nummer 1 positie Damn, wegens privé omstandigheden ben ik minder hier.
0
Telamon
geplaatst: 19 juni 2015, 14:01 uur
19/juni - johan de witt (Suede)
4/Sep - Laxus11 (Queen)
20/Nov- dazzler (XTC)
8-jan Telamon (Madrugada)
5- feb Laxus11 (AC/DC)
18-maart - west (Prince)
-
4/Sep - Laxus11 (Queen)
20/Nov- dazzler (XTC)
8-jan Telamon (Madrugada)
5- feb Laxus11 (AC/DC)
18-maart - west (Prince)
-
0
geplaatst: 19 juni 2015, 16:39 uur
De vorige is al afgelopen, zie ik, dus laten we gelijk beginnen!
GREATEST HITS OF SUEDE
http://www.spirit-of-rock.com/les%20goupes/S/Suede/pics/logo.gif
Suede, dat zijn eigenlijk twee bands. De band met Bernard Butler en de band zonder.
Met Butler waren ze hemelbestormers die de wat ingedutte Britse indie begin jaren 90 van het nodige verse elan voorzagen. Zonder Butler kwamen ze terug als een wat meer doorsnee (Brit)-popgroep, maar in die hoedanigheid brachten ze ook nog zeker een aantal krakers op hun naam.
Aangezien hier de beide Suedes qua stemmen niet veel voor elkaar onderdoen heb ik in de startlijst van beide periodes 10 songs opgenomen. Via de nominaties zullen we vanzelf zien welke periode de overhand zal krijgen.
Startlijst:
Animal Nitrate
Barriers
Beautiful Ones
Electricity
Europe is Our Playground
Everything Will Flow
Filmstar
Lazy
Metal Mickey
New Generation
Pantomime Horse
Saturday Night
She's in Fashion
So Young
Stay Together
The Asphalt World
The Drowners
The Wild Ones
Trash
We Are the Pigs
Ronde 1:
Welke 10 nummers missen jullie nog in de startlijst? Je mag er 10 nomineren.
De 10 meest genoemde nummers gaan mee naar de volgende ronde.
Deadline maandagavond 21.00 uur!
GREATEST HITS OF SUEDE
http://www.spirit-of-rock.com/les%20goupes/S/Suede/pics/logo.gif
Suede, dat zijn eigenlijk twee bands. De band met Bernard Butler en de band zonder.
Met Butler waren ze hemelbestormers die de wat ingedutte Britse indie begin jaren 90 van het nodige verse elan voorzagen. Zonder Butler kwamen ze terug als een wat meer doorsnee (Brit)-popgroep, maar in die hoedanigheid brachten ze ook nog zeker een aantal krakers op hun naam.
Aangezien hier de beide Suedes qua stemmen niet veel voor elkaar onderdoen heb ik in de startlijst van beide periodes 10 songs opgenomen. Via de nominaties zullen we vanzelf zien welke periode de overhand zal krijgen.
Startlijst:
Animal Nitrate
Barriers
Beautiful Ones
Electricity
Europe is Our Playground
Everything Will Flow
Filmstar
Lazy
Metal Mickey
New Generation
Pantomime Horse
Saturday Night
She's in Fashion
So Young
Stay Together
The Asphalt World
The Drowners
The Wild Ones
Trash
We Are the Pigs
Ronde 1:
Welke 10 nummers missen jullie nog in de startlijst? Je mag er 10 nomineren.
De 10 meest genoemde nummers gaan mee naar de volgende ronde.
Deadline maandagavond 21.00 uur!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.