Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2014
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2014, 20:00 uur
Op naar nieuwe 2014 ontdekkingen!
Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.
Stemmen op een nummer mag na 20.00 uur door blijven gaan tot het moment er een nieuw nummer geplaatst wordt.
Heb je in de betreffende maand al eens een nummer geplaatst dan mag je vanaf 20.05 uur posten.
Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.
Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.
Stemmen op een nummer mag na 20.00 uur door blijven gaan tot het moment er een nieuw nummer geplaatst wordt.
Heb je in de betreffende maand al eens een nummer geplaatst dan mag je vanaf 20.05 uur posten.
Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.
0
geplaatst: 1 januari 2014, 20:37 uur
5,5
Niet zo'n spannend nummer met een aardig gitaarloopje. De zang staat me een beetje tegen.
Niet zo'n spannend nummer met een aardig gitaarloopje. De zang staat me een beetje tegen.
0
geplaatst: 1 januari 2014, 21:44 uur
7,2.
Die zang daar moet je even aan wennen inderdaad maar is verder niet slecht. Mooi akoestisch singer/songwriter nummer, de melodie is ook zeker niet verkeerd.
Die zang daar moet je even aan wennen inderdaad maar is verder niet slecht. Mooi akoestisch singer/songwriter nummer, de melodie is ook zeker niet verkeerd.
0
geplaatst: 1 januari 2014, 21:56 uur
Het mumeafrekening topic noopt tot permanente scholing.
Dit topic heeft daarin een belangrijke eigen bijdrage, eigenlijk een soort van verplicht klasje......
Dit topic heeft daarin een belangrijke eigen bijdrage, eigenlijk een soort van verplicht klasje......

0
geplaatst: 1 januari 2014, 22:18 uur
In dit topic zal ik ook meedoen.
Een simpel maar weinig bijzonder liefdesliedje op akoestische gitaar. De zeurderige zang steekt mij wat tegen maar het klinkt wel oprecht.
Cijfer: 5,5
Een simpel maar weinig bijzonder liefdesliedje op akoestische gitaar. De zeurderige zang steekt mij wat tegen maar het klinkt wel oprecht.
Cijfer: 5,5
0
geplaatst: 2 januari 2014, 00:11 uur
Ik doe ook mee met het klasje. 
Tami:
5
Saai, en totaal niet bijzonder. Er zijn zoveel van dit soort liedjes, en deze springt er voor mij niet bepaald uit.

Tami:
5
Saai, en totaal niet bijzonder. Er zijn zoveel van dit soort liedjes, en deze springt er voor mij niet bepaald uit.
0
geplaatst: 2 januari 2014, 00:13 uur
6
Dertien-in-een-dozijn. En dat oprechte? Hoor ik ook niet direct, nogal saaiig.
Dertien-in-een-dozijn. En dat oprechte? Hoor ik ook niet direct, nogal saaiig.
0
geplaatst: 2 januari 2014, 07:42 uur
6
Ook dit jaar ga ik een spotify lijstje bijhouden:
Maak kennis met 2014 by André Van Der Wal on Spotify - open.spotify.com
Ook dit jaar ga ik een spotify lijstje bijhouden:
Maak kennis met 2014 by André Van Der Wal on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 2 januari 2014, 15:49 uur
5
Niet onaardig, maar het kabbelt maar een beetje voort en wordt nergens echt spannend. Ik vermoed dat er nog niet zoveel spannende muziek te kiezen was en daarom voor dit nummer is gekozen. Ohja I don't like his haircut.
Niet onaardig, maar het kabbelt maar een beetje voort en wordt nergens echt spannend. Ik vermoed dat er nog niet zoveel spannende muziek te kiezen was en daarom voor dit nummer is gekozen. Ohja I don't like his haircut.
0
geplaatst: 2 januari 2014, 16:02 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik vermoed dat er nog niet zoveel spannende muziek te kiezen was en daarom voor dit nummer is gekozen.
Ik vermoed dat er nog niet zoveel spannende muziek te kiezen was en daarom voor dit nummer is gekozen.
Klopt wel een beetje (ook kijkend naar mijn beoordeling terwijl ik best een liefhebber van Brosseau ben). Maar dit topic liep al een tijd niet echt goed meer en een beetje continuïteit kan geen kwaad

Fijn dat er weer wat belangstelling is (was vorig jaar de eerste maand ook zo). Nu hopen dat ie ook blijft.
0
geplaatst: 2 januari 2014, 18:48 uur
Hm, die stem kan mij eigenlijk wel bekoren, zonder dat ie heel mooi is. Verder is het nummer niet echt spectaculair. Toch een naam om te onthouden.
6,5
6,5
0
geplaatst: 2 januari 2014, 20:01 uur
01-01: Tom Brosseau - Tami (aERodynamIC / 17 / 6.00)
02-01: For Noah - Cold Is The Storm (dumb_helicopter / / )
02-01: For Noah - Cold Is The Storm (dumb_helicopter / / )
0
geplaatst: 2 januari 2014, 22:01 uur
Het heeft inderdaad een fijne sfeer, melancholiek maar tevens romantisch en wat mysterieus. Vergt wel meerdere luisterbeurten.
Cijfer: 7,5
Cijfer: 7,5
* denotes required fields.