MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2014

zoeken in:
De muziek van Rice welke ik ken (O enzo) vind ik maar saai maar dit is wel aardig, beetje richting Saybia.

7,5

6

Zie Andre, het zal allemaal wel mooi zijn, maar het gaat me al vrij snel tegen staan.

Precies wat ik al dacht: ik had niet verwacht dat de deelnemers in dit topic mee zouden gaan in het enthousiasme dat bij het album heerst. Wat dat aan gaat begint het hier voorspelbaar te worden welke nummers wel aanslaan en welke niet (bij elke post is dat zeer vaak goed te voorspellen).
De smaak van de individuele deelnemers is onderhand bekend waardoor de gemiddelde uitkomst meestal ook wel bekend is. Geen veroordeling, gewoon een constatering (een logische ook)

Eigenlijk hoog tijd dat we hier weer meer diverse deelnemers krijgen.

Ook leuk om te zien hoe de nieuwe Rice ontvangen wordt buiten de users die bij het album posten (een wat nuchterder beeld waarschijnlijk alhoewel het bij het album ook wel zal bijtrekken, iets wat bij die nieuwe Queen live minder snel zal gebeuren omdat die veel meer links zal worden gelaten door de niet-liefhebbers).

Nieuwe, vooral blijvende, deelnemers gewenst dus

8,5

Één van de beste nummers op het album.

tuktak
ahh ik ben renewed deelnemer en gaf een 8, ik ben gewenst!

01-11: Damien Rice - It Takes a Lot to Know a Man (aERodynamIC / 9 / 7,61)
02-11: Carlos Cipa - And Gently Drops The Rain (tuktak)

tuktak schreef:
ahh ik ben renewed deelnemer en gaf een 8, ik ben gewenst!

Die 8 is leuk (eigenlijk gewoon niet meer dan terecht) maar dit soort bijdrages vind ik vele malen interessanter

7,8

02-11: Carlos Cipa - And Gently Drops The Rain (tuktak / 7 / 7,09)
03-11: Árstíðir - You Again (aERodynamIC)

Ik hoor Árstíðir het liefst in hun eigen taal zingen maar het blijft mooi wat ze presteren.

8,5

03-11: Árstíðir - You Again (aERodynamIC / 7 / 7,36)
04-11: Shura - Indecision (Gretz)

tuktak
6,75

tuktak
03-11: Árstíðir - You Again (aERodynamIC / 7 / 7,36)
04-11: Shura - Indecision (Gretz / 6 / 6,38)
05-11: yMusic - Bladed Stance (tuktak)

tuktak
Modern klassiek, in Steve Reich stijl (om maar aan wat interesse wekkend namedropping te doen)
8,5 (de rest van het album is wat voller, maar staat niet op Youtube)

Toen ik de beschrijving las dacht ik 'yes!', maar het viel me toch wat tegen helaas. Leuk voor docu's wellicht maar doet het niet goed bij mij als op zichzelf staand nummer.

5,5

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.