MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / AOR (Arenarock) KO

zoeken in:
Cured
0-6

13. Heart - Crazy On You vs. Journey - Don't Stop Believin'

0-1

Ozric Spacefolk
Marty McFly schreef:
Waarom zie ik dit topic nu pas?

Ik ben ook pas heel laat binnengevallen. Als ik had kunnen nomineren, zag het er heel anders uit... :-p

Ozric Spacefolk
2-1

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Ik ben ook pas heel laat binnengevallen. Als ik had kunnen nomineren, zag het er heel anders uit... :-p

Dus jij denk dat die 5 door jou ingebrachte Saga songs de 1ste ronde hadden kunnen overleven

&%#%$*^&* loting, zwaarste battle van deze ronde. Is denk ik de eerste keer in mijn MuMe leven dat ik tegen een eigen nominatie stem.

2-4

Ozric Spacefolk
vigil schreef:
(quote)

Dus jij denk dat die 5 door jou ingebrachte Saga songs de 1ste ronde hadden kunnen overleven

Saga en Magnum.... Ik hoopte op een finale tussen die 2...

Poeha schreef:
Is denk ik de eerste keer in mijn MuMe leven dat ik tegen een eigen nominatie stem.

Voor alles moet een 1ste keer zijn

Casartelli (moderator)
In vergelijking met al het moois wat deze ronde al is weggestemd, vind ik dit eigenlijk maar een fletse battle.

3-5

14. Mr. Mister - Broken Wings vs. Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields

1-0

Cured
2-0

Ozric Spacefolk
3-1

Casartelli (moderator)
4-1

johannesA
5-7

Er mag geslijpt worden...

15. Kansas - Dust in the Wind vs. The Scorpions - Still Loving You

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 02:37 uur

geplaatst: vandaag om 02:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.