Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2014
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 21:06 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 21:36 uur
Teunnis schreef:
We hebben hier overigens te maken met dezelfde producer als op Kanye West's Yeezus (o.a. Blood on the Leaves). Ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel meer FKA twigs genomineerd gaat worden (door kemm bijvoorbeeld).
We hebben hier overigens te maken met dezelfde producer als op Kanye West's Yeezus (o.a. Blood on the Leaves). Ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel meer FKA twigs genomineerd gaat worden (door kemm bijvoorbeeld).
Je doelt op Arca wellicht, maar Two Weeks is geproduceerd door Emile Haynie. Hij had dan weer een hand in Kanye's Runaway.
Deze maand geen twigs van mijn kant (kan toch niet kiezen uit haar geweldige LP). Hopelijk iemand anders wel.47. Ibeyi - River
48. Movement - Ivory
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 22:20 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 22:30 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 23:28 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2014, 23:57 uur
59. The Babe Rainbow - Super Enchanted Broccoli Forest
60. Kristal and Jonny Boy - I Know I Haven't Been Easy
60. Kristal and Jonny Boy - I Know I Haven't Been Easy
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 02:47 uur
kemm schreef:
Je doelt op Arca wellicht, maar Two Weeks is geproduceerd door Emile Haynie. Hij had dan weer een hand in Kanye's Runaway.
(quote)
Ah, thanks voor de info. Las dat Arca de voornaamste producer was van haar album, dus ging er (blijkbaar onterecht) dat ook Two Weeks van zijn hand was.
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 10:12 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 14:21 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 14:48 uur
Net te laat 
Als er nog een plekje overschiet, claim ik dat met Lemonade van SOPHIE.

Als er nog een plekje overschiet, claim ik dat met Lemonade van SOPHIE.
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 15:00 uur
Nomineer jij maar in mijn plaats Ploppesteksel, ik was nog niet zo tevreden over mijn mogelijke nominaties, dus ik sla ff een maandje over. Nummer 63 en 64 staan dus weer open.
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 15:11 uur
Dat is wel héél genereus! Bedankt!
Ieders eentje lijkt me ook prima. Als je toch geen enkel nummer wil nomineren, dan ga ik voor:
63. SOPHIE - Hard
64. Detroit Swindle - The Fat Rat
#64 blijft ook open voor yeahyeahyeah, mocht die toch nog eentje willen nomineren.
EDIT: Toch maar voor Hard gekozen. Die komt net wat harder dan Lemonade.
EDIT2: Close To The Glass heeft blijkbaar al meegedaan. Even nadenken over een vervanger.
EDIT3: Ik twijfel tussen Detroit Swindle & Ivy Lab/Halogenix. Vanwege het haast compleet ontbreken van drum 'n bass in dit spel ben ik geneigd voor Ivy Lab/Halogenix te gaan. Nog even kijken welke van de twee het leukste nummer heeft gemaakt dit jaar.
EDIT4: Fuck it, gewoon funken op The Fat Rat. Al is het maar om te zeggen dat deze twee Nederlanders een heerlijk groovend album hebben gemaakt.
Ieders eentje lijkt me ook prima. Als je toch geen enkel nummer wil nomineren, dan ga ik voor:63. SOPHIE - Hard
64. Detroit Swindle - The Fat Rat
#64 blijft ook open voor yeahyeahyeah, mocht die toch nog eentje willen nomineren.
EDIT: Toch maar voor Hard gekozen. Die komt net wat harder dan Lemonade.
EDIT2: Close To The Glass heeft blijkbaar al meegedaan. Even nadenken over een vervanger.
EDIT3: Ik twijfel tussen Detroit Swindle & Ivy Lab/Halogenix. Vanwege het haast compleet ontbreken van drum 'n bass in dit spel ben ik geneigd voor Ivy Lab/Halogenix te gaan. Nog even kijken welke van de twee het leukste nummer heeft gemaakt dit jaar.
EDIT4: Fuck it, gewoon funken op The Fat Rat. Al is het maar om te zeggen dat deze twee Nederlanders een heerlijk groovend album hebben gemaakt.
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 17:18 uur
Ik kom vandaag nog met mijn tweede nominatie. Had Kiesza op het oog, maar die is intussen al genomineerd door Arno. 

0
geplaatst: 19 augustus 2014, 18:11 uur
Kiesza heeft nu een tweede single uit die nog beter is dan haar eerste, Geert.
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 18:33 uur
Toch maar A Heartbreak, al was Grizzly Bear ook een groot kanshebber. Sowieso ga ik het album van A&J Stone per luisterbeurt maar beter vinden. Voor nominatie nummer twee zou de nieuwe Leonard Cohen een hele leuke zijn maar ik blijf toch bij mijn eerste keus, ik gooi King Dude in de herkansing - deze keer zonder Chelsea Wolf.
33. Angus & Julia Stone - A Heartbreak
34. King Dude - Maria
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 18:51 uur
Als Co Jackso, Ploppesteksel en Gretz hun resterende nominaties nog willen invullen, dan kunnen we starten met de nieuwe maand. 

0
geplaatst: 19 augustus 2014, 19:29 uur
Poeha schreef:
Nomineer die gerust, Gretz. Maar Hideaway kreeg sowieso voorrang van mij, schande mocht die in dit topic nooit meedoen

0
geplaatst: 19 augustus 2014, 19:42 uur
Arno schreef:
Nomineer die gerust, Gretz. Maar Hideaway kreeg sowieso voorrang van mij, schande mocht die in dit topic nooit meedoen
(quote)
Net gehoord. Goede kans om net zo'n knaller te worden, maar ik denk dat ik er nog minimaal een maandje mee wacht, dan zit ie Hideaway ook niet in de weg.
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 20:10 uur
Gretz schreef:
45. Charli XCX - Boom Clap
46. London Grammar – Sights [Until The Ribbon Breaks Reimagination]
45. Charli XCX - Boom Clap
46. London Grammar – Sights [Until The Ribbon Breaks Reimagination]
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 21:16 uur
@Co Jackso: als je voor middernacht nog geen nominaties hebt doorgegeven stel ik de plekken open voor users die nog niks genomineerd hebben.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 augustus 2014, 21:40 uur
Teunnis schreef:
@Co Jackso: als je voor middernacht nog geen nominaties hebt doorgegeven stel ik de plekken open voor users die nog niks genomineerd hebben.
Staan er toch al ?
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 21:42 uur
Teunnis schreef:
Mijn excuses voor de vertraging. Ze staan erop, ik had ze al een tijdje klaar.
@DjFrankie, 5 minuten geleden geplaatst

0
geplaatst: 19 augustus 2014, 23:03 uur
Ik kan geen linkje vinden voor Otis Gibbs - Wrong Side of Gallatin. Mocht iemand die nog snel ergens kunnen vinden, anders gebruik ik een ander nummer van dat album waar wel een linkje voor te vinden is (officiële videoclip zelfs).
0
geplaatst: 19 augustus 2014, 23:06 uur
Ik heb er ook voor zitten zoeken, maar niet gevonden. Heeft iedereen niet tegenwoordig al Spotify hier, anders kan je gewoon hetzelfde nummer behouden.
* denotes required fields.